Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

PhunkT kirjutas:

Kas kellelgi on kogemust BMW airheadi siirdamisega Dnepr/Ural torude vahele?

Airhead istub Dnepr/ural torude vahele - isegi mootori poldivahe on sama. Karteripõhi jääb liiga madalale, kuna nukkvõll on airheadil väntvõlli all, mitte üleval nagu vene mootoritel.
Hea, et sul see mõte prügikasti lendas, kuna igasugune vene jupp seal mootori otsas kaua vastu ei pea.
Leia doonor, kleebi korv sinna külge - soovitavalt urali plekk-vann. Velorex on raske mootorratta jaoks liiga kerge, tühja korviga paremkurve võttes on korv kohe püsti. Urali vannil on korv tagant avatav. Võta iseehitatuna arvele.
Kandilised rehvid on "way to go" kusjuures korviratas võiks olla nii kitsas kui võimalik.
Korviratta vedu vajad sa kohe, kui peaksid üritama mingis pehmemas soustis sõita. Paksem lumi, pori, liiv jms. Korviratta tekitatavat takistust ei kompenseeri lihtsalt esirattaga keeramisega, esiratta pidamine kaob ja kisub masina paremale ära. Ühesõnaga - alajuhitavus.
Tagurpidikäigust tunned puudust igal parkimisel ja ka siis, kui oled liiga paksu sousti sisse "parkinud".
Pan European on üsna hea valik. Esimene käik võiks paigaltvõtuks ja essu sees sõitmiseks olla umbes 2 korda aeglasem aga seda vist naljalt ringi teha ei saa. Off-roadikat sellest loomulikult ei saa.

Eelpooltoodu siis lihtsalt minu personaalne arvamus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”