Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale
Iga liтs kiidab oma pеrsеt:
Ma võtaks mingi kardaanülekandega suurema mootoriga chopperi või matkatsikli, teeks selle üleliigsete ilu- ja mugavusvidinate eemaldamisega niipalju kergemaks, kui võimalik, pikema käiguga vedrustus ja kitsamad-karvasemad rehvid alla, et saaks ka väljaspool asfalteeritud maailma liikuda ja sinna korv külge. Oskuste või võimaluste olemasolu korral võib vajadusel teha veel ka kahvlinurga püstisemaks, kuna mõnel chopperil on see ikka üsna horisontaalne.
Guugeldasin näiteks "goldwing enduro" sõnaühendit jutumärkides, et võimalikult täpseid vasteid saada ja valisin pildiotsingu. Vastuseks tuli mõni päris huvitav asi, siin lätlaste saidil näiteks on enduroks ehitatud Goldwingist pilt. Siin saidil on kõvasti muudetud disaininga külgkorviga Goldwing.
Aga ükskõik, mida teed, arvesta sellega, et kui kuskil 500+ km kaugusel kodust mingi kodugaraažis või eritellimusel tehtud jupp ära peaks lagunema, pole sul kuskilt uut võtta. Seega pikka otsa planeerides soovitan vähemalt tehnika osas koostada tsikkel standartsetest osadest. Ja sõidule minnes üksikasjalik skeem koos legendiga kaasa, et kus mida on kasutatud. Usu mind, sa ei pruugi paar kuud hiljem enam mäletada, misasi kuhugi külge keeratud sai. Aga legendi järgi vähemalt oskad vastavast poest küsida konkreetse tsikli, auto või lennuki juppi, mis tee peal töölepingu üles ütles.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.