Parim matkaenduuro?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Seal videos oli küll eelmine Multistrada (MTS) 1200 S, mitte 2016.a MTS Enduuro (ning püstitõstmise võtted polnud ka kiita). Kusjuures MTS Enduuroga sõita on päris mõnus, kahjuks väga pikalt proovida ei saanud, kuid siiski. Erinevus nende kahe Multistrada vahel on päris suur.
Seal videos olnud rattad on kõik parajad kolakad k.a see Varadero. Kui kaal kipub segama, siis tuleb võtta midagi väiksemat ja mure murtud.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Kuna siit pole gs-i leidnud, mida tahaks, siis küsiks nii, et kui teadjamatel meestel oleks vaja nüüd teha valik, raha oleks 4k ja oleks järgmine nägemus rattast: mugavalt kahekesi asfaltil ja metsateel sõidetav (esialgu Eestis), usaldusväärne ja hea ratas esimeseks tänavatsikliks - siis äkki viskaks keegi näiteks mõne müügilingi? Pea puhta segi ja ideed otsas :-/
Re: Parim matkaenduuro?
Tean mida tunned, meeleheide on kerge tulema, kui aktiivselt otsid, aga kohe üldse ei leia ja hooaeg muudkui kaob. Võta mõneks päevaks aeg maha, vägisi ei saa
Soomet tasub ka piiluda, kui veidi vanemaid rattaid vaadata ja endiselt Rootsit. Näiteks:
http://m.blocket.se/vastmanland/Bmw_r_1 ... ?ca=11&w=3
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
sarikas kirjutas:aga no.. matkaendurodest on parim ikka GS. : Varuosad - olgu see uus mootor või väike tüübel hõlpsasti saadaval mõne tööpäevaga Eestis või mujal maailmas. .
No ei ole siin meil Eestis küll mingit vahet. UM on igati tasemel koht ja pole probleeme olnud, aga oma üsnagi mitme aasta BMW pidamise kogemusega ütleks küll, et paari päevaga pole küll ühtegi asja kohale tulnud. Reaalne aeg on üsna samasse auku, kas tellin Neeme käest Hondale või Yamule osi, või UMist Bemmile.
KIBU kirjutas:e siis ei saa ütlemata jätta, et kui hobiasjadega tegemist siis osta alati kõige parem mis rahakott vähegi kannab ja gs-i puhul on nii, et iga uuendusega mudel on parem.
Ja ma ei saa ütlemata jätta, et kui jutt käib hobist, siis võiks olla reegleid võimalikult vähe. See osa elust võiks olla ikka see koht kus saad oma rada käia ja kulutada ja tarbida just niipalju kui hing õigeks peab. Olen kohanud päris palju inimesi, kes sõidavad pikki ja väga pikki otsi ja üsna mõnelegi on olnud au pakkuda oma kodus öömaja ja suhelda veidi pikemalt. Olen tähele pannud, et enamik ajab neist läbi üsna vähesega (eriti mis puudutab ratta vanust ja hinda) ja nad tunduvad seejuures väga õnnelikud olevat.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Spoiler
kalle kirjutas:sarikas kirjutas:aga no.. matkaendurodest on parim ikka GS. : Varuosad - olgu see uus mootor või väike tüübel hõlpsasti saadaval mõne tööpäevaga Eestis või mujal maailmas. .
KIBU kirjutas:e siis ei saa ütlemata jätta, et kui hobiasjadega tegemist siis osta alati kõige parem mis rahakott vähegi kannab ja gs-i puhul on nii, et iga uuendusega mudel on parem.
Ja ma ei saa ütlemata jätta, et kui jutt käib hobist, siis võiks olla reegleid võimalikult vähe. See osa elust võiks olla ikka see koht kus saad oma rada käia ja kulutada ja tarbida just niipalju kui hing õigeks peab. Olen kohanud päris palju inimesi, kes sõidavad pikki ja väga pikki otsi ja üsna mõnelegi on olnud au pakkuda oma kodus öömaja ja suhelda veidi pikemalt. Olen tähele pannud, et enamik ajab neist läbi üsna vähesega (eriti mis puudutab ratta vanust ja hinda) ja nad tunduvad seejuures väga õnnelikud olevat.
Kk
ma ei mõista missmoodi soovitus soetada endale võimalikult häid asju mida lubada jaksad on vastuolus vabade valikutega käia oma rada ja kulutada niipalju kui õigeks pead? head asjad, eriti kui oled nende nimel ka vaeva näinud soojendavad rohkem südant ja on paremad kaaslased. püüelda parima poole on pigem enese ja sulle antud aja väärtustamise ehk maailmavaate küsimus kui midagi muud. näiteks rikkuse margapuu.
Vana (ja seetõttu ka odav) ratas ei näita veel palju inimene saab või tahab kulutada. meenub üks vanem soome härrasmees seitsmekümnendatel toodetud bmw tsikliga kes rääkis kuidas ta ostis selle ratta uuena poest, on sellega kogu elu koos veetnud, ringi rännanud. teinud 2x kappremonti ja hoidnud ratast kogu aeg korras ja originaal juppidega et ratta hing ja olemus temajaoks ei hääbuks ja maksnud selle eest kokku paari uue ratta hinna.
paljudel motomeestel on tema ratas kaua olnud, läbinisti teada ja tuttav ja nö külge kasvanud. ta sõidab oma vana rattaga seepärast et ta ei taha seda uue vasu vahetada. aga see on hoopis teine teema kui osta esimeseks rattaks vana nagu vana oleks väärtus omaette.
enda kogemusest tooksin välja ühe positiivse noodi vana ja odava ratta omamisest- muretum on! kui ratas maksab 3k siis jätad ta ikkagi kergema südamega kuskile poe parklasse ilma kettalukuta kui nt 13k maksva ratta.
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Õhtust kõigile,
Süvenesin siin natukene oma imelikesse soovidesse ning käisin ja uurisin ka nädalavahetusel mõnda ratast. Ilmselge on see, et ma omale seatud eelarve ehk ca 4 - 5 k eest omale korralikku GS-i ei leia ei siit ega Saksast, seega neelan selle mõru pilli alla ning tegin omale valikukitsamaks...
Võttes arvesse siinseid soovitusi ning hüva nõu, otsustasin, et ratas võiks olla siis "tonnine", kuna igal juhul plaan kaheksi ja asjadega trippida ning lisakaalu võib rattale ca 200 kg tulla.
Ehk täna on mul valikusse jäänud 3 tsiklit, mis minu rahakotile ja maitsele vastavad ning mida ma leian ka korraliku Eesti ajalooga:
Yamaha TDM 900
Suzuki V-Strom 1000
Honda Varadero 1000
Kõik nad pärit 2006 +/- 2 aastast ning läbisõitudega ca 15 - 20000 km (need siis Eestist uuena ostetud ning ajalugu dokumenteeritud)
Kuna nad kõik olid ka sadulas istudes suht sarnased ja mull emeeldisid, siis paluks veel niipalju nõu, et kui nüüd nende vahel valida, siis millises järjestuses võiks see valik kujuneda?
Parimat,
Tõnu
Re: Parim matkaenduuro?
4k eest saad endale kindlasti GS-i. Kannatlikkus on voorus. Kõige hullem, mis sa teha saad, on kiirustades mingi esimene ettejuhtuv risu osta.
Ise sirvin juba mõnda aega Rootsi kuulutusi. Pole nii kaugel kui Saksamaa ja Poolas uhamise asemel saab laevas magada.
Läbisõidud tunduvad ka grammi võrra väiksemad olevat kui Sakslastel-Itaallastel.
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Nii vana tsiklit kahjuks ei taha, ehk panin endale piiriks max 10 aastat vana.
Re: Parim matkaenduuro?
Osta parem ratast, mitte aasta-arvu. Paari-kolme aasta vanustel võib see aasta number mingi argument olla. Aga kas 10 või 15, seal pole enam erilist vahet.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Parim matkaenduuro?
sst kirjutas:Õhtust kõigile,
Süvenesin siin natukene oma imelikesse soovidesse ning käisin ja uurisin ka nädalavahetusel mõnda ratast. Ilmselge on see, et ma omale seatud eelarve ehk ca 4 - 5 k eest omale korralikku GS-i ei leia ei siit ega Saksast, seega neelan selle mõru pilli alla ning tegin omale valikukitsamaks...
Võttes arvesse siinseid soovitusi ning hüva nõu, otsustasin, et ratas võiks olla siis "tonnine", kuna igal juhul plaan kaheksi ja asjadega trippida ning lisakaalu võib rattale ca 200 kg tulla.
Ehk täna on mul valikusse jäänud 3 tsiklit, mis minu rahakotile ja maitsele vastavad ning mida ma leian ka korraliku Eesti ajalooga:
Yamaha TDM 900
Suzuki V-Strom 1000
Honda Varadero 1000Kõik nad pärit 2006 +/- 2 aastast ning läbisõitudega ca 15 - 20000 km (need siis Eestist uuena ostetud ning ajalugu dokumenteeritud)
Kuna nad kõik olid ka sadulas istudes suht sarnased ja mull emeeldisid, siis paluks veel niipalju nõu, et kui nüüd nende vahel valida, siis millises järjestuses võiks see valik kujuneda?
Parimat,
Tõnu
Mine ja sõida ka ikka nendega natuke.Järjestuse proovimiseks, jätaks täpselt sama ,nagu sul kirjas.
Keskmisega pole sõitnud,aga esimene ja viimane on ikkagi nii stumise asendilt,kui sõiduomadustelt natuke erinevad.TDM-i ja Varadero vahe,mis kindlat peaks olema tuvastatav,on lenksu kaugus istmest ja jalaraudade asend.Samuti võta tagaistuja kaasa,sest ka seal on erinevused olemas.Mis meeldib,mis mitte jätan juba sinu otsustada,sest see on konkreetses indiviidis ja tema kehakujus ja jäsemete pikkuses kinni.
Kui tahad mingit karvasemat rehvi alla,siis Varderol on valik parem,19" esirattale on palju rohkem rehve saada kui 18".Kui valikuks jääb nö ainult maantee rehv,siis vahet pole.TDM on sama ratas tegelikult alates 2002 kuni lõpuni ja ei pea jäigalt aastaarvu jälgima.Vaata parem varustust ja seisukorda.Varadero on vist alates 2005 väikeste muutustega.
Mõlemile soovitaks kohe ka automaatse ketiõlitaja panna,kaob mure ketti õlitada ja saad sama mugavuse ,mis kardaaniga rattad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Njaa, Varadero on tõesti mõnus sõita Isteasend ja sadul ka ikka täitsa mugavad.
Tuleb ilmselt varsti järgi minna
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Kiidan takka!
Esimene hooaeg Varaderoga ja ei saa mugavuse kohta ühtegi halba sõna öelda. Kannatab ilusti hommikust õhtuni seljas elada, ilma, et tahaks tagumikku välja vahetada
Pisut nõuab harjumist veidi suurem kaal ja kõrgem raskuskese, aga seejuures linnas ridade vahel ja kitsastest aukudest läbipugemine on nii suure ratta kohta üllatavalt lihtne. Jõu ja kiirenduse puudust pole veel täheldanud. Pisut võõras on see, et 6-nda käiguga tundub 90-100-ga sõitmine natuke vägistamisena. Alates 120-st on väga ok.
Ainuke häda, et naine kurtis taga istudes, et s..taks igav on
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
sst kirjutas:Ilmselge on see, et ma omale seatud eelarve ehk ca 4 - 5 k eest omale korralikku GS-i ei leia ei siit ega Saksast, seega neelan selle mõru pilli alla ning tegin omale valikukitsamaks...
... täna on mul valikusse jäänud 3 tsiklit, mis minu rahakotile ja maitsele vastavad ning mida ma leian ka korraliku Eesti ajalooga:
Yamaha TDM 900, Suzuki V-Strom 1000, Honda Varadero 1000
Kui nüüd natuke ringi vaadata, siis on ühe tootja tsikkel, mis on Teedeemmidest ja Strömmidest ikka jupi jagu üle (kogemuse puudmise tõttu Varadero koha pealt sõna ei võta) ning peaks väikese otsimise järel 5K€ sisse ära mahtuma. Jutt käib elukast nimega Triumph Tiger 800. Saatsin mööda just 2 nädalat selle masina sadulas ja ei saa rohkem rahul olla. Särtsakas, jõuline ja lõbus tsikkel, mille ergonoomika luba sadulas püsida vabalt terve päeva (kaassõitja iste on ka päris arvestatav). Jõudu piisvalt (70 kW) ning sõiduvalmis kaal madalam, kui nii mõnegi väiksema kubatuuriga masinal (210kg). Kolmesilinidriline mootor on siidiselt ühtlane ja veab nii madalalt, kui kõrgelt ühtviisi hästi. Märkimata ei saa jätta ka "tühist" fakti, et saadava võimsuse jaotus on äärmiselt ühtlane kogu gaasikäigu ulatuses ja erilisi jõuta või järskult kasvava võimusega kohti polegi. Ainsaks miinuseks tooksin bensiinipaagi väiksuse (19.5L) mis annab paagitäie läbisõduks 300-350 km (kesmiselt 5.5L/100km).
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Kiilukas kirjutas:Kiidan takka!
Esimene hooaeg Varaderoga ja ei saa mugavuse kohta ühtegi halba sõna öelda. Kannatab ilusti hommikust õhtuni seljas elada, ilma, et tahaks tagumikku välja vahetada
Pisut nõuab harjumist veidi suurem kaal ja kõrgem raskuskese, aga seejuures linnas ridade vahel ja kitsastest aukudest läbipugemine on nii suure ratta kohta üllatavalt lihtne. Jõu ja kiirenduse puudust pole veel täheldanud. Pisut võõras on see, et 6-nda käiguga tundub 90-100-ga sõitmine natuke vägistamisena. Alates 120-st on väga ok.
Ainuke häda, et naine kurtis taga istudes, et s..taks igav on![]()
Nädalalõpus plaan järele minna - küsin veel seda, et kas see 90 - 100 vägistamisena tunudv sõit on sellise kiiruse juures liiga madala pöördega? Pole endal veel õnnestunud maanteel proovida, siis tean ära katsetada? Aga linnavahel oli küll üllatavalt mõnus selle suure kolaka kohta
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Et veel viimasel hetkel tükki sisse ajada, viskan lauale veel ühe huvitava kandidaadi millest pole keegi veel miskit rääkinud. Jube huvitav ratas tundub olevat Moto-Guzzi Stelvio 1200. Soovituslikult veel NTX variant. Hinnaklass paistab Saksas olevat suhteliselt sama mis valikusse jäänud 2006-2008 Varaderol. Kepivedu, risti V, kohvrid jms. Lisaks 77 KW vs Varadero 69 kW.
Seljas olen sellel roninud, isteasend oli minu jaoks mugav, kahjuks sõidukogemus puudub.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Tundub äge, kuid pigem matkal ei tahaks tehnilisi lisaseiklusi, seega jään ikka Honda juurde
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
- Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Kiilukas kirjutas:Pisut võõras on see, et 6-nda käiguga tundub 90-100-ga sõitmine natuke vägistamisena. Alates 120-st on väga ok.
Kuuenda käiguga 100'ga sõites peaksid pöörded 3500 juures olema. "Eluvaim" hakkab sisse tulema 4000-4500 pöörde juures.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Tegelikult on jah kuuendaga 100-ga sõites pöörded umbes 3 ja 3,5 vahel. Siis ongi selline tunne, et pööret jääb väheks ja kipub vibra sisse tulema.
Viiendaga samas pööretevahemikus sellist asja ei ole.
Kindkasti loeb ka see, et mul on esiklaas kõrge nagu laudauks ja kohvrid enamus aega küljes.
Olen mingi hetk ka avastanud, et juba tükk aega maanteel 100-110-ga sõites on viies kuidagi sisse jäänud Pöörded liiga kõrged ei ole ja see panebki mõtte liikuma, et peaks käigunäidikusse investeerima.
Keegi siinsetest foorumlastest tegi variandi, kus tahoka numbrid näitasid käiku.
Kui see härra lugema juhtub, kas Varaderole annab sama asja teha?
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Tänud info eest. Käisin eile veel pilli ka maanteel proovimas ning umbes selliselt need pöörded olid jah. Üksi sõites väga ei seganud, kuid viiendaga oli kindlasti mõnusam. Sellel konkreetsel rattal oli käigunäidik ka küljes.
Mis mind veel imestama pani oli selle rattaga sõitmise lihtsus - raske ja suur, kuid väga lihtsalt juhitav, kuigi raskuskese tal väga vastu maad ei tundu olevat.
Kas keegi kasutajatest oskaks öelda ka mingi reaalse numbri kütuselkulule maanteel?
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
- Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
sst kirjutas:Kas keegi kasutajatest oskaks öelda ka mingi reaalse numbri kütuselkulule maanteel?
Lubatud sõidukiirustel on üksinda sõites kütusekuluks 5,2-5,5l/100km. Viimasel Poola reisil õnnestus kütusetšeki liitreid ja läbisõitu jagades saada kütusekuluks 4,8l/100km kohta, mis on ka vist isiklik rekord. Linnas igapäevaselt tööl käies on kulu pigem 6l ja natukene peale. Maanteel reisides olen laias laastus arvestanud, et kui paagiga on juba 400km sõidetud, siis on paras aeg tanklat otsima hakata. Olen tankimised/kütusekulud kirja pannud ning 463km on olnud kõige pikem paagitäiega sõit. 23,7 liitrit läks seejärel paaki. Keskmine kulu tuli tol korral 5,11l/100km.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Mis targad ja kogend motomatkajad arvavad BMW S1000RX ?
Miks ise mõtlen selle peale on see ,et tahaks veits kõrgemat tsiklit ja pikkema amordi käiguga. See juures mitte kaotada väga kiiruses ega juhitavuses.
Olen vaadanud ka multistrada suunas aga bmw on võimalik ära remontida ka väga minimaalsete abivahenditega. Ducati aga kardab ekstreemseid olukordi ning keeruline remontida tee ääres.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Tsau Korke.
Ma xr iga sõitnud pole kuid mäletan et esmakordsel pealeistumisel oli pettumus suur ja tõdesin et matkarattast on asi kaugel.
Väga kurvilisel teel mägedes mõned sajad kilomeetrid päevas oleksid kindlasti väääga ägedad aga selle kurvilise mägiteeni ja tagasi tuleb ikka päris pikalt trassi sõita ja siis on kogu see sportlik pool pigem negatiivne. selliste rataste point on justkui ainult natuke püstisem sõiduasend, kuigi sportlik sadul ja väikesed kõrgel asetsevad jalatoed nullivad ka selle (pikamaasõidu mõttes). Pikem amordikäik on minuarvates valuvelje ja tänavarehvi puhul kasutu sest nendega sa viletsal teel palju kiiremini ei sõida kui "tavalise" rattaga ja neid allroad rehve millega sa asfaltil xr võimekuse tasemel saaksid sõita, mina ei tea et oleks. Lisaks peab arvestam et kiire kruusal sõit hoorab ilusa ratta kiiresti ära. Tolm, kivitäkked, vibra. Seega võtaks mina juba touring bike tüüpi ratta. Saab vähemalt trassil kiiresti sõita.
Tegelt ma arvan, et sarnaselt GS- iga läheb xr ca 160km/h ja edasi kiirustel veidi ebastabiilseks/ei ole enam nii konkreetse ja kindla olekuga, just esiotsa puhul et kiirem sõit bike mehele nauditav oleks. Kui aga nii ei ole siis on sellel rattal pointi küll.
Re: Parim matkaenduuro?
Aga kui nüüd küsida kuni 4000€ hinnaklassis matkakate kohta, mida teadjamad mehed sellisel juhul soovitaksid?
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Eks tegelikult valikud on samad, mis siit juba korduvalt läbi käinud nt 1000cc rataste puhul ja hinnaklass paneb aasta paika. Varadero on ju igati hea valik, oleks isegi igati nõus sellisega. Pikemal võrdlusel GSiga jäi veidi kripeldama kõrgem raskuskese ja ketivedu pole ka otses võrdluses plussiks minu silmis. Ise soetasin kunagi GSi oma Honda ST kõrvale mõningaid kehvemate teedega ( Venemaa) matku silmas pidades. Need lükkusid laste tuleku tõttu kuhugi tulevikku, aga juba valminud GSi projekti ei tahtnud kuidagi vedelaks teha. Igati hea universaalne variant ja kasvõi varakevadel peale talvist naelahooaega (teise rattaga) mööda Tallinna suurepärast asfaldipudru rahulikult lasta. Kehtib muidui kõigi sarnaste rataste kohta ja just sellise universaalsusega ongi ka pikem amordikäik igati õigustatud. Varem oli juttu 6sest kastist, siis see on ka kohati maitse küsimus. Mina nt eelistan 5st kasti, Seda muidugi juhul kui väänet on ja ülekanded mõistlikult jaotatud. Seega mulle meeldibgi bemmi 1100 5 kast rohkem, kui 1150 6ne.
Üks vastus vanemast ajast ka:
KIBU kirjutas:ma ei mõista missmoodi soovitus soetada endale võimalikult häid asju mida lubada jaksad on vastuolus vabade valikutega käia oma rada ja kulutada niipalju kui õigeks pead? head asjad, eriti kui oled nende nimel ka vaeva näinud soojendavad rohkem südant ja on paremad kaaslased. püüelda parima poole on pigem enese ja sulle antud aja väärtustamise ehk maailmavaate küsimus kui midagi muud. näiteks rikkuse margapuu.
Mina tahtsin oma repliigiga öelda seda, et alustavale tegelasele võiks jätta rohkem võimalusi leida oma tee. Kui ikka arvamusliider ütleb, et sina pead ainult kõige kallimaid asju ostma, siis äkki jääb tsiklimehe tee üldse katki;) Nagu näha, siis valik sai kenasti tehtud ja kõik ongi ok.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Palm. kirjutas:Aga kui nüüd küsida kuni 4000€ hinnaklassis matkakate kohta, mida teadjamad mehed sellisel juhul soovitaksid?
Kas plaanid üksi või kahekesi sõita? Kui enamus aega üksinda, siis minu arvates on täiesti asjalik tsikkel ka V-Strom 650, käisin ka proovimas, kuidagi üllatavalt lihtne oli sõita sellega...
Re: Parim matkaenduuro?
Palm. kirjutas:Aga kui nüüd küsida kuni 4000€ hinnaklassis matkakate kohta, mida teadjamad mehed sellisel juhul soovitaksid?
Siinsamas kuulutuste rubriigis tuli Aprilia Caponord müüki. See on Varadero, aga Aprilia mootoriga - kui väga üldistavalt öelda
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Tervitus,
Elustaks veel seda teemat, kuna paar küsimust tekkinud
Võtsin esimest korda elus nõu kuulda, mida siin jagati - et kogu veel ja osta GS :D:D
Seda ma siis tegin ja nüüd talvel otsin seda "oma". Aga - GS-del on ka omad "konksud", mida teadma peab, kui soetada. Eriti just mingi servopiduri teema - saan aru, et see tuli alates 2002 lõpust? Ehk sisi 2000 - 2001 aasta 1150 ADV on mõistlikum valik, kui see servoga versioon?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.