Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Düüse pole ikka veel saabunud..... Aga, vahepeal sai tellitud kõikidele karpadele alumiiniumist ''mütsid'', kuna ühel originaalil sai juba üks nippel ära murtud. Samas oli see niikuinii plaanis, sest rõhu all võivad plastist originaalid läbi painduda ja lekkima hakata
üleval vanad ja all uued
ja pisike ülevaade voolikumajandust peitvast (pisut naisekujulisest) raamist
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
paar tunnikest nokitsemist....
ja peaaegu hea, nõksa suuremaid peadüüse on veel vaja. Viimane lõpp oleks veel alla punase joone saada. Jämedalt võttes saab 005# võrra suuremate düüsidega, segu ühe ühiku võrra rikkamaks, seega peaks #130 juba hea olema. Aga kuna antud test sai teha 26 kraadise ilmaga siis jahedama ilmaga oleks näitajad jällegi pisut lahjemad, seega võtan igaks juhuks ka #135 juba varuks ära. Smashiks peab asi jonksus olema ja wg vedru kangema vastu vahetatud
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kui aega on mine lase Dynostari dynopingist läbi Espoos, aadress Alaniementie 2. Tahaks huvipärast numbreid teada ja ma usun et sina ka tahad Eelnevalt lepi muidugi aeg kokku.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Soome dynosse läheb alles siis kui ise enam edasi ei oska sättida. Jõu mõõtmine pole esmatähtis, see on ju ainult number emotsioon on tähtsam
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Saabus ka vähe asjalikum õhufilter koos ''prechargeriga'' lihtsamaks puhastamiseks
Lõpuks saavad elektrisüsteemis uued tegelased (bensupump, õlipump ja WBC) korrektselt ühendatud. Lülitid on selleks, et saaks eraldi asju välja lükata, muidu käivituvad ikka koos süütega
Tellimises on ka juba ''pisut'' kangemad WG vedrud
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Keevitajale lõuksi a pole hullu, teeb uuesti ja peremini. 60km koduni sõita oli üsna lärmakas ja jõuetu. Vahepeal sai rõhku tõstetud 10psi/0,7 bar peale ja segud läksid kusjuures paremaks. Jõulisa tuli ka mehiselt
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Vahepeal sai klapikambrikaas uue värvikuue, sest onu Deiv pesi enne lahti kiskumist sellelt pool värvi maha
Värv sai maha võetud mingise aerosoolis värvieemaldajaga, võib öelda et oluliselt lihtsam kui miski traatkettaga mässata.
Lõpptulemus on must, kuigi mootor ise on tumehall (charcole grey) kuumakinldatel aerosoolidel pole kahjuks palju värvivalikuid, aga pole hullu: töötab
Muidugi oleks kõige õigem liivaprits ja pulber, aga noh....
Sidur hakkas boosti alguses libisema, seega sai lisatud üks lisavedru ja kettad karukeelga üle lastud: jäi pidama, probleem oli just alla 5000 pöörde kui lockup veel ei tööta, aga rõhk üleval
Väljalase sai samuti kokku keevitatud (seekord asjalikuma tegelase poolt), ning käidud Rutjal testimas.
Lõpuks sai ülemise otsa segud alla 11.5, aga ilmselt kütuserõhu tõstmisega on nüüd 6000rpm kandis jube rikas koht. Kuumaks sõidetud mootori võttis sealkandis juba ''lurisema'' ja musta välja ajama. Nüüd peab jälle kruvima kuskilt
Stopperiga sai (ülitäpselt) katsetatud ka 400m aega. Häbilugu aga venna FZS1000 sõitis 11,7 ja minul 12,4 seega 0,8 sek aeglasem kui eelmine aasta: ''Money Well Spent'' Elan üle, start oli tugevdatud siduriga väga harjumatu, esimeste käikudega oli tegemist et nina maas hoida ja alles poole maa peal hakkasin hoogsalt järgi jõudma.... Ilmselt peab Smashil madalama rõhuga sõitma või kõvasti harjutama
Kui juba Rutjal siis....
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
No - "onu Deiv" teeb korralikult mootorid puhtaks enne avamist ja kõik mis selle käigus irdub on mustus või valed jupid
Aga tegelt tore näha,et pill toimib aina paremini ja omanikul ei kasva käed sealtsamusest välja
Smashil näeb
PS sellised mõranemise vead kipuvadki roostevabast kollemajandust tavaliselt kummitama . Tuleb siit-sealt pidevalt tugevdada-parendada
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Läks meelest lisada, aga lõpuks sai ka elektripool korrastatud
Ei ole küll ise suurem asi elektrik, aga igaks juhuks sai kõigile kolmele uuele tarbijale vahele kaitsmed, releed ja eraldi lülitid. Paigaldatud viisakalt ilma klemmliistu, teibi ja näpuga kokku keeratud juhtmeteta
Peale Rutjal testimist sai kütuserõhku alandatud ja tundus et ''lurisemise'' probleem kadus ära. Tehes uut testlendu lõi umbes 230km/h juures karpadelt sisselaske kollektori küljest ära. Oli pehmelt öeldes hirmutav kogemus, suri paugust välja ja enam käima ei läinud. Lõpuks seisma jäädes võttis kuidagi elu sisse (huh, joppas) kiire vaatlus tuvastas kähku probleemi allika, meel oli kohe rõõmus et midagi koledamat/kallimat ei juhtunud. Ühe käega kollet karpade vastas hoides lonkasin paar km koju. Järgmine päev jälle vut-vut hydroscandi korralikumate klambrite järgi. Kahjuks on seal nii kitsas ja karpa otsad on ovaalsed, seega päris tugevaid lõdvikuklambreid ei saa kasutada, pidi ikka need kruvikaga keeratavad panema, ehk on nüüd vähe tummisemad. Kindluse mõttes sai kogu kolle ka mootori külge vitsadega kinni tõmmatud, nüüd peab pidama
P.S. kui keegi veel ei tea siis künklikul teel on päris lõbus, kui juba 130 kiiruse ja viimase käiguga igast jõnksust tagarattal sujuvalt laskuda
Väänet ON
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Seo plenum plokikaanega ära, peaks vähendama otsast löömise ohtu.
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kindluse mõttes sai kogu kolle ka mootori külge vitsadega kinni tõmmatud, nüüd peab pidama
sidusingi ju
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ma vist hakkan vanaks jääma, ei näe enam hästi... ma vaatasin pilte, et klassikalist lahendust ei ole, järelikult on kõik juhuse hoolde jäetud
jutule ei pööranud tähelepanu, nagu ikka
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ma tegin ebatraditsioonilise lahenduse: 10x10 metall plaat plenumi taha keskele, alt konksuga ja ülevalt keermelatiga ettepoole kinni. Eks paista kas jääb nii, see on alles prototüüp
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Wastegate torule keevita pisikesed kolmnurgad keevituste juurde toeks,et vibratsioon pahandust tegema ei pääseks nii palju .
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Uus keevis sai igavene jäme, sisse ja väljapoole. Samuti sai wg flants ühe nurgaga downpipe külge kinni punktitud. Keevitaja ei pidanud lisatugevdusi vajalikuks, garantii on olemas aga eks peab pragude suhtes silma peal hoidma
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Smashil käidud. Ratas ja ise tulime tervena tagasi, kaks korda olen seal summuti lõhki lasknud, seega sel aastal läksin teadlikult ilma summutita
Kahe ajasõiduga sai nüüd teada, et jõudu on rohkem kui lühike kiige ja stock vedrustus heaks tulemuseks sõita laseb. Pidamisega probleeeme polnud, ei endal ega rattal Aeg paranes võrreldes eelmis aastaga 0,4 sekundit ja lõppkiirusele lisandus 18 km/h. Kui tahta seda kiirenduse asja tõsisemalt võtta siis peaks sebima pika kiige, quickshifteri, käikudele vastava boost controlleri jne.... aaga see pole see ratas. Ilmselt oleks parema aja välja sõitnud kui oleks stardid kiiremaks saanud, kuid ei viitsinud eriti järjekorras higistada
Üks kena pilt kasutajalt Hollow (millelt on näha esiporika tõstejõudu lisav efekt )
Vasakpoolsemad on siis minu numbrid
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Coolerit pole vaja su rattale ? Mul jãi üle enda projektist.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kle selle jaoks naljalt ruumi mul ei leidu. Siis peaks kas küljepeale ehitama või õliradikale uue koha leidma. Üks soomlane tuli seal rääkima et sõidab sama setupiga 1,3Bar ja 280 heppa tagarattast. Ilma cooleri ja meta pritseta
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Vähemalt oli sinu rune lõbus vaadata, tatt oli pidevalt lennus ikka
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Üks kena pilt kasutajalt Hollow (millelt on näha esiporika tõstejõudu lisav efekt )
Mõtlesingi, mismoodi sul see porikaliist ees käitub. Enda kühvlile lõikusin gixxefi omast tüki ette ja tundub, et üle hooaja sellega ei saa. Laperdab ees nagu ma ei tea mis. Esimese otsa on juba kaunis õhukeseks saanud
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ma sattusin jah kärpimisega pisut hoogu. Maanteekiirusel laperdab kergelt üles-alla, aga ju siis see pilt on juba suuremal kiirusel püütud. Ei hakka esialgu uut ka otsima, ehk tuleb lähiajal terve uus esiots
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
RaulK kirjutas:Vähemalt oli sinu rune lõbus vaadata, tatt oli pidevalt lennus ikka
oli küll - oli küll
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Aaga teemasse ka... Peale smashi hakkasin vaiksemat väljalaset alla tagasi panema, avastasin et see on peale keevitust ikka suht kõveraks tõmmanud. Kuidagi sirgeks pressida ega freesida ei õnnestunud, kuna kuju on nii värdjas ja ühtegi pinki seda naljalt ei paigalda. Abiks tulid relakas, viil ja lintlihvija: sai oluliselt sirgemaks selle tasapinna, enam ei leki ka
Treffil tehes lühikest ent intensiivset burnouti otsustas mootori kaanest õli eralduma hakata. Süüdlaseks üks klapikambri kaane polt, millel keere otsakorral. Tilkus ikka isuga sealt, koju jõudes oli parem püksisäär päris libe. Egas midagi sai üle puuritud ja würthist ''keermetaastus puks'' sisse
(pildil veel enne taastamist)
Peale selle lappimist oli vaja teha proovisõit, et veenduda töö tulemuses. Õli enam ei lekkinud, aga..... Sõites tundus et ratas liigub kuidagi LIIGA hästi, neljandaga 7000rpm ja mitte päris täisgaasiga nina taevas. Kiire pilk rõhukellale näitas 1,3 Bar OIH! Jäin seisma ja mõtlesin et ilmselt Wastegatega mingi jama, ja oligi....
nimelt oli ära murdunud kompressori poole pealt välja tulev toruke, mis siis vastavalt rõhule wastegatet avab. Sai uus sisse pressitud ja jälle korras.
Sidurikamm viskas ka lõpuks kopa ette, vahest libiseb - vahest mitte, haakis ka iga kord eri koha pealt. Sai puhastatud töösilinder, vahetatud õli ja sisse läksid ka uued kettad (EBC) Sõitnud veel pole aga kettapakk oli umbes 1,5mm paksem kui eelmine, seega tuleb loota parimat
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Pole ratta kallal ammu midagi teinud ja igav hakkas. Õnneks avastasin, et mul on kodus vajalikud jubinad lihtsa ''boost controlleri'' ehitamiseks
Kruvisin asjad keermeteibiga kokku, pistsin paar lehtvõtit taskusse ja testima. Asi oskab stabiilselt rõhku hoida ja puha. Timmisin rõhu 9psi pealt 12 peale, ja läks jälle palju lõbusamaks Jõulisa pluss kiirem spool. Kui hiinamaalt enne päris sügist üks solenoid kohale jõuab, saab üht keerulisemat ideed katsetama hakata.... (jubina pigutus on ''ajutine'')
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kas sa ikka pisikese "bleed hole" puurisid controlleri ja weisti vahelisse liini ??? Muidu tekib "signal lock" Kui on mitteülihermeetiline weisti membraan,siis pole hädavajalik muidugi
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ai krt selle peale ei tulnudki, samas see kuul ei ole 100% hermeetiline niikuinii ja tundub et WG sulgumisega probleeme pole
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Siis pole vaja jahh aga igaks juhuks võiks pisike ava olla - surve mahalangemise kiiruse jaoks .
-
Teema algataja - Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Katsetan, mis tunne on klaasiga pikka maad (Pärnusse) sõita on. Mingil perverssel moel mulle see jurakas isegi meeldib
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kohvrid ka taha ja tibutagi selga
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Krt.see-see on kui turboks toimib ja midagi näppida pole ulmeideed tulevad pähe
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.