Parim matkaenduuro?
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
- Tsikkel: GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Piipz kirjutas:Kui aga reaalsesse maailma tagasi tulla, siis ma ei näe ka enda DL1000'l eriti mingeid vigu. Ning isegi mu eelmine ratas, XT660R, oli superluks ja matkasin sellega nii, et tolmas, suurte koormatega (ise ma ka väga väike mees ei ole, tugevalt üle tsentneri)
Absoluutselt. Kõige õigem ratas on see, mis sulle meeldib. Minu esimene ratas oli vähe ümber ehitatud VN800 (110cm lai lenks, jalad ees, ees sama lai rehv nagu taga.. ) Minu 191cm ja ca 120kg ei jõudnud ta ei edasi liigutada ega pidama saada. Lisaks nägin ma selle VN´i otsas välja nagu ahv käia seljas aga armastus tema vastu oli suur ja sai igal-pool temaga ära käidud. Hiljem sai erinevaid ratta tüüpe proovitud kuniks matkaenduuroni jõudsin ja selles just selle kõige õigema leidsin.
Aga miks ma BMW´d julgen soovitada: Mulle meeldib tema ehituse lihtsus (mul on olnud mitu 1150GS´i ja nüüd esimese otsa 1200GS). Asjadele ligipääs on lihtne, lähenemine on loogiline või siis on piisavalt materjali võimalik kergesti leida. Muidugi on mingeid teatud mudeli aastatele omaseid apsakaid juhtunud (näiteks 2004-2006 otsustasid insenerid, et tagadiffrisse sai valitud super "eluaegne" õli ning kaotati ära õli väljalaskmise ja lisamise punn. Noh, täna me teame, et "eluaeg" sai pisut lühike ning laagri eluiga muutub oluliselt pikemaks kui seal õli vahetada. Seda saab aga teha ABSi anduri avast püüdlikult tilk-tilga haaval õli lisades või siis 1150 GS´i 2002-2004 intergraal ABSi süsteem, mis lihtsalt ei tööta). Noh, juhtub ikka. Võeti õppust, alates 2007 teisest poolest on õli punnid jälle olemas nagu alguseski ning ABS enne ja pärast aastaid 2002-2004 on väga töökindlaks osutunud.
Pärast pere loomist ma teadsin, et sõitmiseks mul lähitulevikus ei saa aega olema ja selle pärast ma ka ühe XTZ750 soodsalt ostsin, sest majanduslikult ei tundunud mõistlik panna mitu tuhat eurot garaazi seisma, et seda paar korda kuus maksimaalselt jalutama viia. Paraku ei tekkinud meie vahel sidet, sest ratas tahtis remonti, mida mina polnud võimeline talle oma teadmistega pakkuma ning ka juppide saamine osutus ootamatult suureks peavaluks võrreldes BMW´ga (ma ei mõtle siinkohal ainult uute pulkade ostmist esindusest). Oma erinevatele BMW´dele olen ma töödest sisse ostnud ainult tagareduktori laagri vahetuse, sest see on kallis laager, suhteliselt keeruline töö ja esinduses paigaldatuna saab sellele 2 aastase garantii, mis.. on seda väärt. Ülejäänuga olen ma ise või kellegi abiga alati hakkama saanud ilma suurema peavaluta.
Ma pole sõitnud Multistradaga ega ka paljude teiste kindlasti heade ratastega, selle pärast ei hakka ma ka sõiduomadusi võrdlema. Esiteks sellepärast, et ma ei ole nii hea sõitja, et nendel väikestel nüanssidel vahet teha. Ja teiseks ma ei tahagi. Sest ma ei viitsi kusagi teel olles mõelda, et "mis saab siis kui.." BMW´ga ma tean, et kui mul ka peaks midagi juhtuma siis ka kõige pisemast BMW auto teenindusest saan ma endale sobivad pulgad kätte ning mõistliku ajaga.
Hea näide on siin mõnest aastast tagasi, kui Ungaris lagunes ära sõbra Aprilia. Meil olid kaasas tööriistad, viga sai diagnoositud ning oli kõrvaldatav aga kohalik esindus ütles varuosa tarneajaks 6 nädalat ning mujalt seda saada ei õnnestunud. No.. see ei ole lahendus!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.