Delta probleem
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Delta probleem
Tervist,
Tahtsin siin kuu aega tagasi uuesti Deltaga(50cc|v501m) sõitma minna ja võrr ei käivitunud. Arvasin, et saab liiga palju õhku peale aga seal tihend 2x iso teibiga üle tõmmatud. Eelmine aasta oli selline jama, et bensiini sai palju peale ning oli mingi väike jupp puudu. Tolle vahetasin ära sõitis ilusti. Nüüd ei sõida jälle hetkel ei ole aega lahti ka võtta aga keegi oskab äkki aidata mis viga.
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Delta probleem
Sinu pikk jutt lühidalt: "Ratas ei sõida ja pole aega uurida milles viga..."
Õige lahendus lühidalt: "Vii kellegi kätte kel on aega vaadata"
Bensiini on? Säde on? Küünal on kuiv või märg?
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Nii täna vahetasin kolvirõngad ära proovisin käima panna vändast. Ei läinud ja lükates ka mitte. Bensiini on, säde samuti, küünal märg. Proovisin ka uue küünlaga aga äkki on säde nõrk
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Polnud vahetanud neid ja üks tuttav ütles, et sellised sümptomid on kui kolvirõngad katki v kulunud..
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Väga mitte
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: Tagaveoline
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Delta probleem
Eeldan et kompressioon peaks nüüd olema peale rõngaste vahetust hea. Vaata süüde üle, et märgid paigas oleks. Võta õhufilter lahti, vala sorts bensiini otse silindrisse(eriti mugav teha pisema süstlaga), keera küünal peale ja vänta. Peab minema korra käima. Kui ei lähe on säde puudulik. Kui läheb ilusti käima otsi viga karbussist ja õhufiltrist. Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Homme proovin. Tegin küünla bensiiniga kokku ainult.
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Ainult popsu tegi. Aga võtsin karburaatori lahti puhastasin ära, näppisin pöördeid ja sis läks käima kui jooksin. Vändast ei lähe ikka tööle. Aga kui jooksen sis läheb. Avastasin veel, et seal kaasi süsteemi kinnituses mõra. Äkki saab sealt lisaõhku. Aga kokkuvõteks masin sõidab ainult vändast ei taha minna, vaatan proovin veel uue küünlaga.
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Aug 2014, 21:40
- Tsikkel: Moto Guzzi Griso, IZ350, MT10
- Asukoht: Tartu, Tallinn
Re: Delta probleem
Kõik tihendid, eriti väntvõlli sk tihendid peavad olema korralikud, mitte isoleeriga paigatud, ja karburaator puhas, terve ja sirge. Muud nagu nii lollikindlal mootoril polegi.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Ma arvan, et vändast ei lähe sellepärast tööle, et need pöörete kaks kruvi on paigast. Neid peab vist kuidagi sättima ja siis läheb külma mootoriga tööle vändast. Aga nüüd see kõige suurem probleem korras. Delta sõida ainult vändast ei lähe kui mootor külm
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Keegi oskab aidata kuidas peab kruttima seda segukruvi. Pragu bensiini segu sees rohkem õli ja ei läheedasi teise käiguga.
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Postitusi: 524
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Delta probleem
kryptonite kirjutas:Keegi oskab aidata kuidas peab kruttima seda segukruvi. Pragu bensiini segu sees rohkem õli ja ei läheedasi teise käiguga.
Tänapäeval on bensiin juba nii heade omadustega, et Deltale ei pea mingit õli bensiini sisse segama. Lase vana bens välja ja puhas tanklabens sisse.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Aga miks trimmeritele ja mootorsaagidele peab õli panema? Tavalist bensiini küll ei tohi panna...
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Re: Delta probleem
vanalendur kirjutas:kryptonite kirjutas:Keegi oskab aidata kuidas peab kruttima seda segukruvi. Pragu bensiini segu sees rohkem õli ja ei läheedasi teise käiguga.
Tänapäeval on bensiin juba nii heade omadustega, et Deltale ei pea mingit õli bensiini sisse segama. Lase vana bens välja ja puhas tanklabens sisse.
Misasja? Hulluks läinud peast või?
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: Tagaveoline
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Delta probleem
Ehk isegi töötab vähe aega puhta bensuga. Mina oma minil ei proovi. Kuna uued rõngad sees siis võib teha isegi vähe kangema segu. Puhas bensiin ei õlita ühtegi 2taktilist mootorit.
Mis puutub kruvisse: kui teadmisi pole siis katse-eksitus-meetod. Kui leiad kuskilt manuaali siis anna mulle ka teada. Edu!
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7433
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2004 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Delta probleem
Oli jah vist 2,5 või 3,5 pööret,aga ega see keerati sinna asendisse,et peale käima saamist nö õigeks timmida.No ei mäleta ühtegi vene mootorit,mis täpselt tehase manuali järgi keeratud asendis segukruviga töötas.
Keerad seda kruvi ise samal ajal gaasiga erinevates vahemikes katsetades.Esialgu kohapeal põhjagaasiga(et ei puterdaks,siis saab palju kätte ja keera vähehaaval kruvi kinni) ja siis,et käima läheks ning siis veel,et ka vedu taga jõudu oleks.No ei ole sellel vanal vene mootoril mingit kindlat parameetrit,et igas asendis töötaks.Kuulmise ja tunde järgi ise keerad selle tipu sealt välja.
Ilma õlita bensiiniga ei tööta ükski kahetaktiline,kui seal ei ole eraldi õli paaki .vene tehnikal ei tea ,et oleks olnud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: Delta probleem
Selge, tavalise bensiiniga jookseb mootor kokku nkn see vanalendur naljamiis. See peaks olema õigr manuaal http://www.hot.ee/quercus/a_palu_mootorrattad.zip
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Delta probleem
Küünla sädevahemik? Liiga suur vahe segab vändast käivitamist. Number otsi manuaalist. 0,6-0,7 äkki...
Kas väntvõlli kaelustihendid (simmerid) oled hoolikalt üle vaadanud?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.