Parim matkaenduuro?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Parim matkaenduuro?
Tere sõbrad,
On järjest valusamaks muutunud ühe vana unistuse edasilükkamine, et omale matkaenduuro soetada. Suures plaanis ongi sellega plaan suvel koos naisega mõned ringid teha, seega peaks pill olema kindlasti mugav kahele sõitmiseks. Siinkohal tahakski küsida, et mida teadjamehed/naised soovitavad - mida vaadata, millest kaarega mööda minna. Minu sümpaatia kuulub japsidele, seega midagi nende valikust ehk - tahaks ikka kusagile jõuda ja midagi näha ka Ja pigem kõige raskemaks katsumuseks saab tavaline kruusatee, kõrbesse ei roni ja extreemi ei otsi (ilmselt)
Honda Transalp, Varadero?
Tänud igasuguse info eest!
T.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Oli enne esimese otsa transalp. Mugav ja puha, kuid kahekesi jääb minumeelest sutsukene kitsaks. Nüüd on esimese otsa africa twin ja olen igati rahul.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Parim matkaenduuro?
kahekesti sõiduks matkaenduuro eriti ei sobi minumeelest. vedrustus vedel, jõudu mitte just ülearu ja mis peamine- sitad pidurid. sõita saab aga tsikkel mis üksi sõites on väga hea nagu nt minu gs1200 siis kahekesti sõites pole midagi erilist. suurema daami ja matkakola korral võib ka lubatud koormamisnäit piiri lähedale minna. kahekesti sõiduks võtaks selleks ettenähtud ratta. nii suure ja raske et vahet pole kui daami jagu kaalu juurde lisad. näiteks goldwing või bmw LT. uus gs adventure kah kui kerge daam ja kola palju kaasas ei tassi. arvesta, et kruusateel sõitmiseks sobib tegelt iga ratas. selleks ei ole enduurokat küll vaja, eriti kui kruusa sõidetakse vaid siis kui kogemata ette jääb.
aga kui jalapikkus lubab, hing ihkab ja silm ihaldab siis mina soovitaks lihtsalt võimalikult suurt.
PS enne ratta ostmist ja ka pärast ära kunagi lase naisel goldwingi või bmw lt tagapingil sõita proovida!!! kui korra proovib ja sina tahad mõnda muud ratast, on tüli garanteeritud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Varadero on raske ratas 270 millegagi kaalu.Kui metsas ja just pehmel liivasel pinnal ka tahad liigelda,siis ei ole kõige mugavam.Suur Gessu vist tsipa kergem,aga põhimõtteliselt sama klassi ratas.Varaderoga on hea sõita ja on ka igati töökindel,aga endale ei meeldinud just suur kaal.Pole ise mingi kilu,aga kui ikka kinni jääd,siis on 50kg kergemat ratast ikka palju kergem välja tõsta.Varadero ja analoogid on minu arust samapalju enduurod kui Honda CRV maastur.Põllul saab sõita ja metsas saab sõita,aga nad ikka rohkem maantee rattad.Mina neile ratastele enduurot nimele ei lisaks vaid need on pigem matkarattad.Kui maantee rehvid all,siis pole ka läbivust ollagi.Maastiku rehv pole jälle asfaldil parim.
Transalp ei ole minu meelest eriti sobilik kahekesi sõitmiseks,muidu igati hea ratas.Oleneb mis kasvu-kaalu olete,aga keskmist kasvu inimestele pigem väike.
Aga ,kui tahad lihtsalt Eestimaad avastada ja piirdud kandvate teedega,siis julgen küll Varaderot soovitada.Sadul on igatahes mugav mõlemale ja muidu ka igati hea ratas.
Yamaha TDM on tegelikult ka sama laadne ratas ja on umbes 50kg kergem.Meil peres mõlemad olemas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Parim matkaenduuro?
Minu tagasihoidlik arvamus on, et sellise ülesandepüstituse puhul pole absoluutselt mingit vahet, milline neist 90ndate jaapanlastest valida, võta see mis parajasti mõistliku hinnaga saadaval on, värv meeldib, isteasend sobib jne. Vedrustus on kõigil ühtmoodi olematu, mootor ühtmoodi jõuetu, pidurid juustud, silindreid ühe võrra rohkem kui vaja ja mingid mõistliku eelarvega kõrvaldatavad tüüpvead on ka kõigil olemas
Nett on muidugi täis videoid kus ässad nendega imetrikke teevad, aga reeglina nende juhtide oskuste tase on selline, et pärisendurokaga sõidavad soovi korral mööda seinu. Tavalisele juhile on see rattaklass siiski rohkem stiililine kui mingitest praktilistest kriteeriumitest lähtuv valik, et noh, pole mõtet liiga üle mõelda.
Re: Parim matkaenduuro?
Paar sõna kaasreisijast, enda kogemus:
Goldwingiga kruusateele ei taha eriti minna aga muudel teedel ei saa arugi, kui keegi taga istub (ja see pole naljapärast öeldud, ka linnaliikluses ei saa aru, ratta enda kaal on lihtsalt nii suur, et tagaistuja 55kg ei ole määrav).
R1200GSA-ga on tagaistuja selgelt tunda kuna raskuskese läheb kole üles aga sõidetav, kuna võimas mootor ja hea pidurid.
Seega pean ütlema, et võimas mootor ja võimsad pidurid on kindlasti võtmesõna kui kaasreisijast üldse juttu teha.
HD FX-1200 '74
HD Breakout '19
BMW R1200GSA '15
KTM 250 EXC-F 6Days '20
Ducati Panigale V4 '18
Ducati Scrambler Italian Independent '15
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
- Tsikkel: GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Parim matkaenduuro?
urmas66 kirjutas:Varadero on raske ratas 270 millegagi kaalu.Kui metsas ja just pehmel liivasel pinnal ka tahad liigelda,siis ei ole kõige mugavam.Suur Gessu vist tsipa kergem,aga põhimõtteliselt sama klassi ratas..
1200GS´i kuiv kaal 199kg, märg täis paagiga 225kg. 1150GS vastavalt +30kg.
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Japside poole pealt on ka xt1200z super tenere olemas.
Aga rohkem ei oska sellest midagi rääkida.
http://www.cycleworld.com/2013/06/27/20 ... iew-photos
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Teemaalgataja võiks kõigepealt välja käia hinnalae,siis saab juba edasi arutleda.
XT1200 Super Tenere on juba ikka kallima otsa ja uuem pill.Aga mulle iseensest väga meeldib.Siis ju veel ka uus Africa Twin jne.Valik on maailmas lai,peaasi,et raha jätkuks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 17 Mär 2014, 09:57
- Tsikkel: BMW R1150GS
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Parim matkaenduuro?
Hinna osas olen mõelnud suisa ühest äärmusest teise ehk kuni täitsa uue rattani välja.
Aga kindlasti eelistaksin alguses ca 4 - 5 k maksvat versiooni, et üldse aru saada, kas selline asi meeldib ning siis tulevikus saab juba vajadusel uued otsused teha.
Mis puudutab veel matka (enduurot) ehk ratast kui sellist, siis nagu ma ütlesin, kehvem kruusa või metsavahetee on kindlasti viimane, kuhu sellega ronin - maastikul hüppeid tegema ei kavatse hakata. Selle jaoks onmul krossitsikkel
Varadero on ka endale silma jäänud, eks tuleb minna ja mõnele selga ronida.
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Omasin Varaderot (2008) 6 aastat ja 60 000 km sai läbitud. Pikim reis Türki, mille jooksul sai 1000-1250 km päevi tehtud. Sai ka metsas sõidetud, seljakoti ja kogu kohvriringiga (täislastis). Igasugu ilmaoludes ja tingimistes. Ei jätnud kordagi teele. Sõiduasend super. Lollikindel ja universaalne ratas. Polnudki otsest põhjust müüa, aga tahtsin vaheldust. Usu mind, naistele meeldib selle taga sõita. Garanteerin
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Hoi!
On kahte tüüpi tsikleid:
a) need, mis on Sul olemas
b) need, mida Sa ei jaksa($) osta
Ülejäänud arutelu on Bravo Sierra
edu
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Parim matkaenduuro?
yeekim kirjutas:Hoi!
On kahte tüüpi tsikleid:
a) need, mis on Sul olemas
b) need, mida Sa ei jaksa($) ostaÜlejäänud arutelu on Bravo Sierra
edu
Päris hästi öeldud
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Jesper kirjutas:Minu tagasihoidlik arvamus on, et sellise ülesandepüstituse puhul pole absoluutselt mingit vahet, milline neist 90ndate jaapanlastest valida, võta see mis parajasti mõistliku hinnaga saadaval on, värv meeldib, isteasend sobib jne. Vedrustus on kõigil ühtmoodi olematu, mootor ühtmoodi jõuetu, pidurid juustud, silindreid ühe võrra rohkem kui vaja ja mingid mõistliku eelarvega kõrvaldatavad tüüpvead on ka kõigil olemas
Üldiselt olen päri, aga näiteks TDM900 (esi)pidurid on tõeliselt head. Tagaamort on ka hea võrrelduna mitmete samasse klassi kuuluvate motikatega.
--
Vallo
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Parim matkaenduuro?
sarikas kirjutas:urmas66 kirjutas:Varadero on raske ratas 270 millegagi kaalu.Kui metsas ja just pehmel liivasel pinnal ka tahad liigelda,siis ei ole kõige mugavam.Suur Gessu vist tsipa kergem,aga põhimõtteliselt sama klassi ratas..
1200GS´i kuiv kaal 199kg, märg täis paagiga 225kg. 1150GS vastavalt +30kg.
Ärge nüüd seda Varaderot nii suureks kaalumammutiks ka tituleerige. Tühikaal on 220 kg. Iga teine matkapill on samasse auku.
Tõsi, mõeldud on temaga sõita ikka pigem asfaldil ja saab hakkama ka metsavaheteel.
Maanteemürsuna on ta väga hea, sealjuures ka kaaslase ja täislastiga sõitmisel. Kahekesi sõites jääb istmele veel ruumi selliselt et seal tunneks mõni hiinlanna ennast ka hästi. Mootor on piisavalt võimas et edasi vedada, ka mägisel teel.
edu valikul
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Kalts kirjutas:Jesper kirjutas:Minu tagasihoidlik arvamus on, et sellise ülesandepüstituse puhul pole absoluutselt mingit vahet, milline neist 90ndate jaapanlastest valida, võta see mis parajasti mõistliku hinnaga saadaval on, värv meeldib, isteasend sobib jne. Vedrustus on kõigil ühtmoodi olematu, mootor ühtmoodi jõuetu, pidurid juustud, silindreid ühe võrra rohkem kui vaja ja mingid mõistliku eelarvega kõrvaldatavad tüüpvead on ka kõigil olemas
Üldiselt olen päri, aga näiteks TDM900 (esi)pidurid on tõeliselt head. Tagaamort on ka hea võrrelduna mitmete samasse klassi kuuluvate motikatega.
TDM900 pole enam 90-ndad ka.Ilmselt peidas Jesper silmas vähe teist laadi rattaid kui TDM või Varadero,sest need ei ole olematute piduritega kumbki.Silindreid mõlemil ka ainult 2,kui see palju, siis ma ei oska midagi öelda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Parim matkaenduuro?
kent kirjutas:sarikas kirjutas:urmas66 kirjutas:Varadero on raske ratas 270 millegagi kaalu.Kui metsas ja just pehmel liivasel pinnal ka tahad liigelda,siis ei ole kõige mugavam.Suur Gessu vist tsipa kergem,aga põhimõtteliselt sama klassi ratas..
1200GS´i kuiv kaal 199kg, märg täis paagiga 225kg. 1150GS vastavalt +30kg.
Ärge nüüd seda Varaderot nii suureks kaalumammutiks ka tituleerige. Tühikaal on 220 kg. Iga teine matkapill on samasse auku.
Tõsi, mõeldud on temaga sõita ikka pigem asfaldil ja saab hakkama ka metsavaheteel.
Maanteemürsuna on ta väga hea, sealjuures ka kaaslase ja täislastiga sõitmisel. Kahekesi sõites jääb istmele veel ruumi selliselt et seal tunneks mõni hiinlanna ennast ka hästi. Mootor on piisavalt võimas et edasi vedada, ka mägisel teel.edu valikul
Igati kõigega ,mis kirjutad nõus ,peale kaalu.Pane kohvrid ka veel ja saadki juba a´300kg.Ja see kaal ei ole neil eriti kõikunud ehk uuemad ei ole kergemad ,kui vanemad.
Weight 244.2 kg (538 lb) (dry)
276.7 kg (610 lb) (wet)
Ka TDM900 ja V-Strorm DL1000 oleks täiesti arvestatav valik ning kannataks teemaalgatajal üle vaadata.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Parim matkaenduuro?
urmas66 kirjutas:kent kirjutas:sarikas kirjutas:1200GS´i kuiv kaal 199kg, märg täis paagiga 225kg. 1150GS vastavalt +30kg.
Ärge nüüd seda Varaderot nii suureks kaalumammutiks ka tituleerige. Tühikaal on 220 kg. Iga teine matkapill on samasse auku.
Tõsi, mõeldud on temaga sõita ikka pigem asfaldil ja saab hakkama ka metsavaheteel.
Maanteemürsuna on ta väga hea, sealjuures ka kaaslase ja täislastiga sõitmisel. Kahekesi sõites jääb istmele veel ruumi selliselt et seal tunneks mõni hiinlanna ennast ka hästi. Mootor on piisavalt võimas et edasi vedada, ka mägisel teel.edu valikul
Igati kõigega ,mis kirjutad nõus ,peale kaalu.Pane kohvrid ka veel ja saadki juba a´300kg.Ja see kaal ei ole neil eriti kõikunud ehk uuemad ei ole kergemad ,kui vanemad.
Weight 244.2 kg (538 lb) (dry)
276.7 kg (610 lb) (wet)Ka TDM900 ja V-Strorm DL1000 oleks täiesti arvestatav valik ning kannataks teemaalgatajal üle vaadata.
See mis sa juurde lisad on juba enda teha. Meil koos kaasaga ja kolaga on kaaluks 500kg.
Minul on olemas vara manual (rattaga kaasa olnud) mis ütleb 220kg tühikaaluks. Tuleb kohe minna ja ära kaaluda
Aga see polegi siinjuures kõige olulisem. Teemaalgataja peaks erinevaid rattaid proovima nagu juba öeldud.
parimat, kent
Re: Parim matkaenduuro?
urmas66 kirjutas:Ilmselt peidas Jesper silmas vähe teist laadi rattaid kui TDM või Varadero,sest need ei ole olematute piduritega kumbki.Silindreid mõlemil ka ainult 2,kui see palju, siis ma ei oska midagi öelda
Nojah, ma siiamaani tegelt ei teadnud et ka TDM-i ja Varadero kohta tänapäeval "enduuro" öeldakse Ma lihtsalt pigem vihjasin sellele et kui põhimõtteliselt kõik nõudmised on sellised enamvähem tavalise matkaratta omad, aga neile lisandub soov "enduuroliku" välimuse järgi, siis tuleb praktilistes kasutusomadustes üsna tugevaid järeleandmisi teha, mis omakorda muudab eri mudelite omavahelise võrdluse parajaks juustepoolitamiseks. Iseenesest pole selles välimusesoovis muidugi midagi taunimisväärset, hea mootorratas ongi selline mida on tore ka niisama vaadata
. Muidugi päris uute ratastega see võibolla enam nii pole, ei tea, pole veel võimalust olnud ühestki nendest 2010+ uue kooli mammutitest jalga üle visata.
Kindlasti on lihtsam Varadero ja TDM-iga kruusal sõita kui Transalpist/ATst/Super Tenerest kaheinimese matkapilli ehitada.
-
- Postitusi: 194
- Liitunud: 10 Juul 2009, 15:51
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere XT1200 ZE
- Asukoht: Tallinn, Veskimöldre
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Kui raha väga palju pole, pakun kaalumiseks ka Suzuki Vstrom 650. Väga töökindel, ökonoomne ja mugav ratas Eestis ringi sõita, naine taga ei ole probleem, ausalt öeldes ei pane tähelegi. Jõudu jagub piisavalt. 19" esiratas võimaldab ka kehvematel teedel probleemideta seigelda. Vanemad mudelid soodsalt saadaval, ega uuski kallis pole.
Mul endal lisaks ka 1300cm3 matkaratas ja Saksa kiirteel on see muidugi väga šeff, aga mõnusaks Eestis kruisimiseks on sellest 650 cm3 küll ja küll, pole kordagi jõust puudust tundnud, läheb edasi väga hästi. Super mugavad ergod ka. Olen sõitnud ka Varadero ja GS1200- ga, mul jäi Eestis küll nende lisavõimsus kasutamata ...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Jesper kirjutas:Kindlasti on lihtsam Varadero ja TDM-iga kruusal sõita kui Transalpist/ATst/Super Tenerest kaheinimese matkapilli ehitada.
Hästi öeldud ja igati nõus.Just eile sõitsime koos naisega TDM-ga kruusal ja väga mõnus oli.Varaderoga saab ka kruusal hästi hakkama,aga mulle isklikult meeldib sellistes oludes TDM rohkem.Aga see juba nö maitseasi ja maitse üle ei vaielda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Mul on võrdlus TDM 850 ja 1150GS. Va see, et TDM on kergem ei leia küll ühtegi eelist. Ah jaa kenad kaks summutit on ka yamahhal. BMW on barlaknsist väljas oma ühe summutiga.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Enn kirjutas:Kui raha väga palju pole, pakun kaalumiseks ka Suzuki Vstrom 650. Väga töökindel, ökonoomne ja mugav ratas Eestis ringi sõita, naine taga ei ole probleem, ausalt öeldes ei pane tähelegi. Jõudu jagub piisavalt. 19" esiratas võimaldab ka kehvematel teedel probleemideta seigelda. Vanemad mudelid soodsalt saadaval, ega uuski kallis pole.
Mul endal lisaks ka 1300cm3 matkaratas ja Saksa kiirteel on see muidugi väga šeff, aga mõnusaks Eestis kruisimiseks on sellest 650 cm3 küll ja küll, pole kordagi jõust puudust tundnud, läheb edasi väga hästi. Super mugavad ergod ka. Olen sõitnud ka Varadero ja GS1200- ga, mul jäi Eestis küll nende lisavõimsus kasutamata ...
Panen siia tasakaaluks oma kogemusest, et DL650 on kahekesi koos matkakolaga sõitmiseks üsna küündimatu. Kaalume mõlemad alla 80 kg ja kola 20 kg ringis, kohvriringi kaal veel otsa. TDM900 jaksab palju paremini. Üksi oli DL650 väga hea, matkaratta mõttes ehk paremgi kui TDM, sest gaas/vedu on igast asendist sujuv ega kaku nagu TDM900. DL1000 ja XL1000 kogemus puudub, loogiliselt võttes peaks olema nõks parem nii mootori võimsuse kui sadula mõttes.
Igale oma, eks peab ikka ise proovima ja otsustama mis meeldib.
--
Vallo
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Olles ise Transalpi omanik, ma antud ratast ei soovitaks. Transalp on nagu eesel - väga töökindel, aga jube laisk.
Soovitan vaadata vähemalt liitrist ratast.
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Parim matkaenduuro?
sst kirjutas:Tere sõbrad,
On järjest valusamaks muutunud ühe vana unistuse edasilükkamine, et omale matkaenduuro soetada. Suures plaanis ongi sellega plaan suvel koos naisega mõned ringid teha, seega peaks pill olema kindlasti mugav kahele sõitmiseks. Siinkohal tahakski küsida, et mida teadjamehed/naised soovitavad - mida vaadata, millest kaarega mööda minna. Minu sümpaatia kuulub japsidele, seega midagi nende valikust ehk - tahaks ikka kusagile jõuda ja midagi näha ka
Ja pigem kõige raskemaks katsumuseks saab tavaline kruusatee, kõrbesse ei roni ja extreemi ei otsi (ilmselt)
Honda Transalp, Varadero?
Tänud igasuguse info eest!
T.
Parimat ratast ei ole olemas. Kui oleks, siis sõidaks kogu kasutajaskond ühte tüüpi tsikliga.
Parim ratas, mis sobib kokku konkreetse kasutaja keha, sõidustiili, sõidukohtade ja muu sellisega, on võimalik kindlaks teha ainult katse-eksituse meetodil.
Võta naine kaasa ja koos erinevaid rattaid proovima. Müüja lubab väikse prooviringi teha kindlasti.
PS: Vihjeks niipalju, et kahekesi sõiduks+ kohvrid kolaga peab mõnusaks liikumiseks ikka mootorit ka olema. 900ccm oleks min, mida vaadata.

-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Parim matkaenduuro?
tallant kirjutas:Transalp on nagu eesel - väga töökindel, aga jube laisk.
Olles ise 7a. Transalpiga sõitnud ütlen et väga kümnesse iseloomustus, aga sellest olenemata oli kahju teda müüa. Nüüd sõidan GS1150A-ga, ega seegi äkiline ratas pole aga kindlasti vähem laisk ja sobib paremini ka kahekesi sõitmiseks.
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 06 Apr 2011, 23:31
- Tsikkel: TDM 850 3vd
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Parim matkaenduuro?
sst kirjutas:Tere sõbrad,
On järjest valusamaks muutunud ühe vana unistuse edasilükkamine, et omale matkaenduuro soetada. Suures plaanis ongi sellega plaan suvel koos naisega mõned ringid teha, seega peaks pill olema kindlasti mugav kahele sõitmiseks. Siinkohal tahakski küsida, et mida teadjamehed/naised soovitavad - mida vaadata, millest kaarega mööda minna. Minu sümpaatia kuulub japsidele, seega midagi nende valikust ehk - tahaks ikka kusagile jõuda ja midagi näha ka
Ja pigem kõige raskemaks katsumuseks saab tavaline kruusatee, kõrbesse ei roni ja extreemi ei otsi (ilmselt)
Honda Transalp, Varadero?
Tänud igasuguse info eest!
T.
Tere.
Tähelepanuta on jäänud soovitavasse hinnaklassi kuuluv Aprilia Caponord ETV 1000 - meil Eestis mitte eriti arvukalt esindatud.
Suuremale 85+ kg.ja üle 180 pikale mehele ning kaaslasega koos kolme kohvriga reisimiseks igati sobilik.On sarnane Varaderole, aga minuarust ilusam ja erksam on ka.Uuemad on ABS- iga. Mootor on peaaegu vibravaba- tasakaalustusvõllidega.Tuulekaitse päris hea. Kuulu järgi vanematel,enne 2004 elektriosa kapriisne- süütepoolid.
Mõned ütlevad, et hoia "itaalasest" eemale aga eks igal oma arvamus.
Huvitavaid teid matkajatele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Parim matkaenduuro?
arsool kirjutas:Tähelepanuta on jäänud soovitavasse hinnaklassi kuuluv Aprilia Caponord ETV 1000 - meil Eestis mitte eriti arvukalt esindatud.
Suuremale 85+ kg.ja üle 180 pikale mehele ning kaaslasega koos kolme kohvriga reisimiseks igati sobilik..
Alates 2005 on välimus lausa väga ilus ,töötab ka ilusa häälega ja Itaalias-Austrias on neid ikka näha ka.
Samas meil vähe esindatud,mis võib viia selleni,et isegi mõnda lihtsat kuluosa pead ootama ei tea kui kaua.Esindus vist ei ole, paari tuttava kogemuste põhjal, just parima asjaajamisega koht.See in küll mõne aasta tagune,äkki on tänapäeval muutusi.
Hondal,Yamahal,Suzukil on see teema ilmselt tunduvalt parem.TDM-i ja Vradero kuluosad on letikaup siiani olnud.Ja ka spetsiifilisemad jublakad on nädala-kahega käes,kaasa arvatud OEM osad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.