Täispuhutav istmepadi
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
AnTyx kirjutas:XL1000 kirjutas:Kas sellist asja ka keegi on proovinud.Välimuselt tundub selline õhuke ja mugav.Nägin eelmisel suvel prantsusmaal ja itaalias selliseid päris mitmeid.
http://www.louis.de/_10a6462838a7f4830b ... r=10008405Uuu, aitäh viite eest, peab uurima.
Tekkis ka just selline padi arsenali ja padja testiks sai eile mööda maarjamaad 620 km kolistatud.
Tuleb tunnistada, et täitsa töötab - selg (vana häda juba) ja parem õlg on täna veidi kanged, aga tagument igatahes tunda ei andnud.
Lisaks tundub, et see geelikiht vähendab veidi ka vibratsioone, mis mootorist muidu sadula kaudu kehasse jõudsid.
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Norm. Mul läks ka just louise tellimus sisse.
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner
Re: Täispuhutav istmepadi
XL1000 kirjutas:Just lõpetasin oma TDM-i sadula ümber tegemise(juba teist korda).Seekord ei jäänud vanast põhjast alles enam kui 2cm ja muu tuli täitsa uus.Kaotasin juhi kohalt ära selle lohu ja viisin istumis asendit paar senti ettepoole ja ka natuke kõrgemale.Tuli sisuliselt sirge joonega tagant otsast paagini välja.Tegin põhja keskelt pehmemast ja külgesid armeerisin tugevama materjaliga.Kõige pealmiseks kihiks panian mingi erilise lateksi moodi porolooni,mis nagu need Dormeo madratsid sinu keha järgi kuju võtab.Materjal oli umbes 5cm paks ,aga väga pehme ning polstri all vajub poole võrra kokku.Tegin ka esimese proovi ära ja tundus mugav.Täit mugavust saab tunda, lmselt alles uue naha peale panemise järel.Kui see pealmine kiht ei õigusta ennast siis panen geeli,aga esialgu proovin nii, mõned pikemad otsad teha.
Ei taha mingeid lisa patju istumise alla ja sellepärast üritan istme mugavaks saada.
Räägi veel?
Pilte tegid?
Kust materjali said?
Milline on eelnev kogemus sellise asja tegemisega?
Endal sarnane plaan. Kogun ideid ja mõtteid.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Kas kellelgi on laenuks anda seda patja mingi nelipaki eest tartu kandis? Prooviks tartu-pärnu-tartu, et kas on abi, saaks selgusele, kas on mõtet osta. Või äkki keegi tahab soodsamalt ja kiiremalt, kui louis sellest loobuda?
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Tõstaks vana teema ülesse ja jagaks oma kogemusi istmete ümberehitamisel. Kui ise äärmiselt ebamugava istmega kokku puutusin, siis peale mitmekordset leheküljel http://www.diymotorcycleseat.com toodud artikli põhjalikku läbi lugemist otsustasin iste ise ümber ehitada sest:
a) Corbin-i ja muude sarnaste toodete hind ei meeldinud kohe üldse
b) täispuhutavate patjade hind ei olnud ka teab mis väike
c) täispuhutavad padjad ei lahenda tegelikult peamist probleemi millest tagumik valumata hakkab
d) täispuhutavat patja tundus ebamugav iga kord paigaldada kui üle 2 tunnine sõit on tulemas.
Ei hakka lugejat koormama põhjaliku ümberehitamise protsessiga kuna see ilusti artiklis kirjas, kuid materjalide ja tööriistade otsimiseks kulutasin meeletult aega ja jagan oma kogemusi, et vajadusel saaksite asja palju kiiremini tehtud.
Istme kate - peale pikaajalist õige ja sobiva katte otsimist ning ühel korral katte osas eksimist (lasi lõpuks vett läbi), leidsin ideaalse (õhuke, vastupidav, hästi veniv, 100% vee ja UV kindel) katte siit: http://nevotex.ee/. Võtsin veesõidukite istmekatte materjali. Nad pakuvad seda paljudes värvitoonides. Alla 1jm ei müü. Võtsin vist 2 meetrit igaks juhuks ja hind tuli 18,96 eur.
Poroloon - selle leidmine taas ei läinud nii lihtsalt nagu interneti ajastul see tunduda võiks. Peale müüja leidmist http://www.alpek.ee/, osutus üsna keeruliseks konkreetse porolooni mudeli valimine. Lõpuks valisin mudeli HL4065 põhimaterjaliks (600x600x50 hind 12,96) ja ei pidanud hiljem kahetsema. Viimaseks kihiks võtsin lihtsa 5mm paksusega porolooni (sellel poroloonil mudelit ei olnud). Kui müüjaga ilusti ja viisakalt rääkida, siis toob porolooni Tallinnasse tasuta kohale (elab ise Tallinnas ja võtab koju tulles kaasa)
Liim – ei hakanud jalgratast leiutama ja võtsin artiklis soovitatava 3M liimi nr 74. Selle ostsin siit - http://www.polgent.ee/index.htm Purgi hind vist 16 eur kui ei eksi (küsige kohapeal soodustust, ja pakkuge sulli kaardimakse asemel). Mulle piisas ühest purgis ühekordseks ümber ehitamiseks. Kuid enne kohale minekut peab uurima, et kas neil seda ikka kohal on. Mõni kord peavad tooma Tartust.
Klambri püstol – paraja suurusega klambritega püstoli leidmine oli vist tegelikult kõige keerulisem osa. Lõpuks leidsin paraja Senco püstoli Kadaka tee Cramost (tuleb lihtsalt küsida kõige väiksema pneumaatilise klambripüstoli). Hind oli naeruväärne – mingi 5 eur ööpäev. Ja kui võtad laupäeval hommikul, siis kuni esmaspäeva hommikuni maksad ühe päeva eest. Avaldan veel ühe väikese saladuse – cramos oli püstoli klambrid otsa saanud, kuid nende ostmine ostus äärmisel keeruliseks. Peale kõikide tallinna ehituspoodide läbi käimist selgus, et selliseid klambreid saab osta vaid Senco esinduses http://senco-ee.sn22.zone.eu/ Laki 15 aadressil. Kuid sinna kohale tulles ootas veel üks üllatus – pakendis on 40-50 tuh klambrit ja pakendi hind 40-60 eur. Kuid viisakalt paludes oli müüja nõus pakendi lahti tegema ja sealt paar riba välja võtma. Ühe klambri hind sellisel juhul muidugi umbes kümnekordistus, kuid lõpuks maksin 4 riba eest vaid 10 euri. Kompressori esimesel korral võtsin samast cramost – kõige väiksem oli vist 12 eur ööpäev.
Ümber ehitamine oli oluliselt lihtsam protsess kui alguses tundus. Kui käed vähegi õigest kohast kasvavad, siis peaks iga mees asjaga hakkama saama. Esimese tsikli istme puhul läks muidugi veidi rohkem aega kuna täpselt sobivat istme kuju veel ei teadnud. Tegin mõne kuju valmis, tõmbasin istmele kile peale ja nii sõitsin mõned päevad. Kui midagi ei sobinud, muutsin kuju (kas liimisin juurde või vastupidi lihvisin maha), tõmbasin taas kile peale ja sõitsin mõned päevad. Ning nii mitu korda seni kuni leidsin ideaalse kuju. Kui see leitud, siis juba alles tõmbasin katte peale. Teise ratta istmega aga läks juba oluliselt kiiremini kuna kuju oli teada ja põhitõed selged. Kui esimese istmega läks paar nädalat (koos mõnepäevaste proovisõitudega), siis teise istme tegin 6 tunniga valmis.
Õnneks oli esimene ratas eraldi istmetega juhile ja kaassõitjale ning nagu hiljem selgus, see tegi asja oluliselt lihtsamaks (eriti katte peale tõmbamisel). Teine ratas oli aga ühe pika, kahetasandilise istmega, ning sellega oli veidi keerulisem, kuid tänu esimese istme kogemusele sain ilusti hakkama.
Esimene ratas Hyosung GT650 esimene ümberehitamine (hiljem ehitasin ümber vale katte tõttu):
https://picasaweb.google.com/1088167341 ... Ym86NHPnQE
Teisest ümber ehitamisest pilte ei teinud kuid seal juba kasutasin HL4065 porolooni ja veesõidukite istekatet mis oli oluliselt pehmem ja paremini veniv mille tõttu kõik voldid kadusid ära.
Teine ratas BMW F800S:
https://picasaweb.google.com/1088167341 ... v5iL8OLRKA
Nagu näete, teise ratta puhul oli tegemist Bagster-i tuuning istmega geelpadjaga, kuid ka selle mugavus jättis soovida. Valu tagumikus tekkis isegi linna peal sõitmisel. Põhjus aga selles, et kõige olulisem on istme kuju, kasutatavad materjalid tähtsust praktiliselt ei oma!
Tulemused siis sellised:
Hyosung – enne ümber ehitamist maksimaalne istmes oleku aeg ilma valuta tagumikus 1,5 – 2 tundi. Peale seda oli vaja teha mitmetunnine paus, et saaks taas mugavalt 1-2 tundi sõita. Peale ümber ehitamist olen euroopa reisil istmes olnud üle 8 tunni päevas ning ei tundnud mitte mingisugust ebamugavust. Arvan, et 12-15 tundi oleks võimalik sõita.
BMW – enne ümber ehitamist maksimaalne istmes oleku aeg ilma valuta tagumikus 0,5 – 1,5 tundi. Mõned päevad tagasi lõppenud ümber Eesti reis (pikim päev 575 km) näitas, et üle 8 tunni päevas sadulas pole mingi probleem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Mul sama töö nagu sinu viimane ka tehtud,aga selle vahega,et tegin kattesse ka õmblused,mis tegi asja veel palju paremaks.Esimene variant oli mul ka ilma õmblemiseta ja siis peab ikkagi nahka suht palju pingutama,mis veab ka porolooni liigselt kokku ja iste jääb ikkagi veel suht kõva.Kui teha taga istuja ja juhi eraldus kohta mõned lõiked ja õmblused saab veel parema tulemuse.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Kas panid katte ja porolooni vahele kile või kuidas õmblused veetihedaks said?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Ei pannud sinna õmbluste alla midagi.Õmblused on nii tehtud,nagu oli Vardero istmel,seal pole ka mingit kile ega teipi.Kõigepealt materjalid omavahel kokku ja siis keeratud tagant mõlemad pooled vist ühele poole ning pealt veel läbi lastud.Ei ole ise õmbljea ,tütar tegi ära ja Varadero iste oli eeskujuks.Kuna see materjal on suht elastne,siis ilmselt sealt nõelaaukudest suurt midagi sinna sisse ei satu.Tegelikult oli Varadero iste eeskujuks ka aluse valmistamisel,sest selle istmega ei läinud taguots kibedaks kunagi.Iste ise oli täpselst sama pikk,aga keskelt natuke laiem.TDM-il häiris just see kaussjas ja ülesse kitsenev juhi istme koht ja tagaistuja iste oli väga lühike ja ette poole kaldu.Tagaistuja tuli igal pidurdamisel mulle selga.Minul oli pigem mure see,et suht püstise asendiga rattal oli juhi istme kohal tagant tõusev joon,mis tegi sabakondi pika päeva lõpuks kibedaks.
Mina viisin istumise kohta paar senti ettepoole,mille saavutasin esimese ,vastu paaki oleva püstise osa õhemaks tegemisega.Juhi koha tegin natuke laiemaks ja sirgemaks.tagaistujale tegin ette nö kühmu ja tagaistuja koht sai mingi 7cm ettepoole pikem.
Näidiseks võtsin midagi sellist
Selline oli originaal
http://www.lerepairedesmotards.com/img/ ... 22702_.jpg
Ja sellise eeskuju kasutasin ka
http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/pi ... 1844_1.jpg
Materjali ostsin Noor Tehnik Luise tn poest(Järvel seda ei müüda),võtsin meetri ja maksis 6+€,oli ka spetsiaalne istme termantiin Jettide ja ATV-de jaoks.Porolooni sain tuttava käest Neiserist.
Kui,aga veelkord midagi teha,siis otsiks materjaliks porolooni asemel korralikku lateksit,siis saab õige pehme ja head vormi hoidva istme.Miinuseks on see,et seda ei saa vist liimida vaid peab ühestükis valmistama.Töödelda seda ka ilmselt keerulisem,aga kui välja tuleb,siis võib tulemus üle ootuste olla.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
tere
soetasin hiljuti Air Hawk DS täispuhutava istmepadja ja jagaksin oma kogemust. proovinud olen seda Hiiumotol käies ja ühel mõnepäevasel tripil Poola. ja noh niisama tiirutand alla 100 kildiseid otsi natukene.
kõigepealt põhjuseks ei olnud niivõrd "kibe kannikas" vaid kuna ilmselt vigastusest tingituna pikalt sadulas istudes surub vist mingi kanali kinni ja tulemuseks on tuim valu põlves.
foorumis on soovitatud puhuda padi täis ja siis võimalikult tühjaks lasta et ei oleks ujuvat tunnet satulas. minu puhul see ei töötanud. jah ujuv tunne oli palju väiksem ja see tundus ka suur pluss eriti alguses kui padi oli võõras. kuid tühjema padjaga on samas tunne nagu oleks kokkukäkerdatud kilekotid istumise all. kõike muud kui mugav. padi koosneb mitmest kummist padjakesest mis on nii umbes 3cm kõrged ja omavahel ühenduses ja tühjaks lastes käkerdub kogu see kummihunnik istumise alla. ühest küljest ka tühjana toetab rohkem ja võtab tagumiku kuju kuna survepunktidest surutakse õhk sinna kus survet vähem kuid samas see käkerdatud tunne ja kurrud istumise all annavad sama efekti nagu kortsus aluspüksid või sõidupükste vooder. ehk et mingites punktides on surve istmikule siiski suur. pidin juba padja maha kandma kuid proovi mõttes puhusin siiski võrdlemisi täis ja proovisin ka niimoodi. tulemuseks oli vägagi ujuv istumine kuigi nagu õhkpadjal. pehme aga ebastapiilne. eriti hull tundus see ujumine linnavahel. mõne tunni möödudes see ujumine aga ei häirinudki niiväga enam. ja maanteesõidul peaaegu ültse mitte. poolast tulime tagasi kahe peatusega 735 km. igas 50 ja 70 alas sai sõidetud püsti et tagumikku puhata ja ka jahutada kuna temp oli 30+ kraadi ja laus päike.
ilma padjata mina üle 100km järjest sõita ei saa kuid padjaga poolast tagasi tulles polnud suurt häda midagi ja 1000 ja peale km päevas ei oleks teab mis katsumus. samas kindel on ka see et mõnus see padi istumise all ei ole. seega kui saaks enne proovida ja leiaks sobiva aftermarket comfort sadula mis sama töö ära teeks, eelistaksin kindlalt seda isegi 3x kallima hinna puhul ja ilmselt võtangi suuna sinnapoole tulevikku vaadates.
see padi on nagu kole naine vorstipeol: parem kui mittemidagi ja oma töö teeb ära aga midagi üleliia meeldivat selles ei ole.
PS lisaks selle koti, kuhu täispuhutav osa sisse käib, pealmine kangas hakkas suht ruttu narmendama ühest servast seega mingi pikaajaline ilus asi ta ei tundu olevat. korra tekkis ka mõte otsida mingit õhukest tugevamat porolooni kummipadja ja padjapüüri vahele et tühjemana kummikägarad nii tunda ei oleks. idee poolest peaks siis palju ägedam olema aga mine tea.
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 28 Apr 2013, 17:38
- Tsikkel: Suzuki DR750S
- Asukoht: Tallinn, Valga
- Tänanud: 1 kord
Re: Täispuhutav istmepadi
Oman sama moodi Air Hawk patja ja kasutasin seda Horvaatia reisi puhul pikematel päevadel. umbes 3-l päeval 14 päeva jooksul.
Air Hawk padja kotti pealispind on libe ja alumine pind on kummine ja hästi pidav.
Proovisin nii üht ja teist pidi, ühel juhul libises kogu see padi känkraks istme peal teisel juhul libisesin munadega paagi otsa. Lõpuks lahendasin selle sellega, et libe pind pealepoole ja esimene ots toetuma paagi peale. Sell juhul libisesin normalsesse asendisse mis oli parajalt mugav. Muidugi võib olla ka tegemist minu sõidu pükste eripäraga, et ma libisesin seal peal.
Tuleb tunnistada, et ilma selle padjata oleks vast olnud peale 800km päevas istmik päris tuim. Lühematel sõidu päevadel kus oli rohkem peatumisi ei tahtnud lihtsalt aega raisata padjaga tegelemise peale, kuna paika sobitamine on ka paras nuhtlus ja minu istmiks kannatab õnneks ka 400km-seid päevi ilma probleemideta.
Kasutaja KIBU kasutab kas maru õhukesi sõidu pükse või omab maru tundliku istumis piirkonda , kuna mina ei tundnud küll neid kortse või padjakesi eraldi oma istumise all. Muidu sõidu tunnetuse kohta ja kõige muu kohta on sama jutt mis KIBU-gi on kirjutanud.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Ma nüüd kommenteeriks oma istet korra. Jaani pühade reis Münhenisse ja tagasi kinnitas, et 12 tundi päevas sadulas pole probleem, ja ei mingit jagelemist padja sisse seadmisega ja reguleerimisega.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Freaksmart kirjutas:Ma nüüd kommenteeriks oma istet korra. Jaani pühade reis Münhenisse ja tagasi kinnitas, et 12 tundi päevas sadulas pole probleem, ja ei mingit jagelemist padja sisse seadmisega ja reguleerimisega.
Sama raha eest,mis see õhk padi maksab,saab lasta omale uue istmepõhja ja katte lasta teha.Keegi kuskil mainis,et umbes 100 oli läinud ,kus tegi ei mäleta kahjuks.Lasin oma Volvole enne müüki, uued esiistme katted teha nahk-tekstiil ja maksis vist mingi 200 millegagi,sadulsepp.ee-s.
Ise tehes ei läheks sedagi maksma.Minul läks kõik kokku alla 40-ne.Sellest oli a´20 liim,sest kasutasin würthi aerosool liimi,mis on haigelt kallis,aga mugav kasutada.Ja iste on igati hea,taguots kibedaks ei lähe.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
mainin veel ühe olulisa asja mis eelmisest postitusest välja jäi. nimelt reklaamitakse padja mõõtudeks DS versiooni puhul 32X32cm kuid reaalselt on pikkus 30cm ja laius laiemast kohast vaevalt 31cm. ja see pikkuses puuduv 2 cm võiks siiski olla.
loomulikult läheb istmepadjalt mõte lihtsalt sadula tuunimiseni, kuid antud teema ju siiski padjast.
eelnevatel reisidel olen kasutanud ka tavalist paari cm paksust isetäituvat istumisalust mida matkatarvete kauplused müüvad. kogemus näitab et need töötavad väga hästi kuni õhku sees hoiavad aga seda ei ole väga kauaks antud kasutusviisi puhul. lisaks on enamus mida olen kohanud ka liiga libeda kattematerjaliga. Ebay avarustes on silma jäänud ka Airhawki koopia. nthttp://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Comfort-S ... SwYmZXNduP mis on mõnevõrra mõistlikuma hinnaga.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
urmas66 kirjutas:Freaksmart kirjutas:Ma nüüd kommenteeriks oma istet korra. Jaani pühade reis Münhenisse ja tagasi kinnitas, et 12 tundi päevas sadulas pole probleem, ja ei mingit jagelemist padja sisse seadmisega ja reguleerimisega.
Sama raha eest,mis see õhk padi maksab,saab lasta omale uue istmepõhja ja katte lasta teha.Keegi kuskil mainis,et umbes 100 oli läinud ,kus tegi ei mäleta kahjuks.Lasin oma Volvole enne müüki, uued esiistme katted teha nahk-tekstiil ja maksis vist mingi 200 millegagi,sadulsepp.ee-s.
Ise tehes ei läheks sedagi maksma.Minul läks kõik kokku alla 40-ne.Sellest oli a´20 liim,sest kasutasin würthi aerosool liimi,mis on haigelt kallis,aga mugav kasutada.Ja iste on igati hea,taguots kibedaks ei lähe.
asju läbi rahakoti raudade vaadata ja võrrelda on üks võimalus. loomulikult kui sadula tuunimine õnnestub ja veel odavamalt kui alternatiivid siis on see väga tervitatav. kuid asjal on ka teine külg. nimelt, kui ei õnnestu, mis siis? oled oma originaalsadula persse keeranud, kulutanud päris palju aega ja tulemus ei ole see mida ootasid. olen ka ise mõne sadula ümber tuuninud. olen sadulsepa abilisena seda tööd ka profi tasandil nuusutanud ja ei saa öelda et see töö mulle päris võõras oleks. seepärast mina ei tormaks originaalsadulat lõikuma alati ja igal juhul nagu see oleks lihtne, alati toimiv ja odav lahendus. kui originaal sadula kuju on selgelt vale, näiteks liiga kaldu või kitsas või pikk jne siis küll kuid probleemiks ongi tihti sadula "miinuste" mõistmine. või õigemini mitte mõistmine. minu ratta originaal sadul on väga hea. perse püsib erinevates oludes õiges kohas, teravaid survepunkte ei ole, üldiselt pigem pehme nagu mulle meeldib jne, kuid midagi siiski ei sobi. algul arvasin et tagumine, maantee sõidu istumis osa võiks ehk laiem olla. mul on ka teine sadul, originaal comfort madaldusega, see on tagant laiem. ka see ei ole ideaalne. ütleks et tavaline on isegi parem. ilmselt võtan talvel tuunimise ette kui suve lõpuks vajalik info tekib kuna proovimata ei taha kallist valmis sadulat osta.
neile kes ei tea mida peaks sadula juures muutma et perfekto oleks võib tuunimis protsess kokkuvõtvalt minna väga pikaks ja ka kalliks oma korduvate ümberehituste tõttu. ja kui probleem ilmneb hooaja keskel... paljudel ei ole ka aega ja piiramatut käsitöö huvi ja ka vaatavad nad maailma rahakott taskus mitte läbi selle, neile mina soovitan küll täispuhutavat sadulapatja kui toimivat, kiiret ja väga lihtsat lahendust.
see jutt sai nüüd kirjutatud neile kes murele lahendust otsides foorumi otsingut kasutades sellele teemale jõuavad. kuna teemat lugedes jääb minuarvates mulje, et istmepadi on mõttetu kulutus (peamiselt kuna maksab omajagu raha) ja istme tuunimine ainuõige / imelihtne ja ma sellega 100 prossa nõus ei ole siis vaidlen. kui pikem reis ees ja tagumik pole veel tuimaks sõidetud ja kahtlete siis ostke padi ma ütlen. 200 euri paistab hoopis teistmoodi kui oled kodust tuhande km kaugusel ja kere valutab.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
Kui nüüd vaadata uute airhawkide (v 2.0) hindu ja võrrelda neid nt. Corbini custom istmetega, siis ma läheks juba pigem custom istme teed. 200€ vs 400€
Mul oli see airhawk ikkagi väga kõva istme peal (XT660R), praeguse rattaga näiteks ei tunne niiväga enam puudust.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Bagster pole küll Corbin, kuid siiski tuuning iste ja see oli mu F800S-il kohutav! Ehk siis mida tahan öelda, et see 400eur cobini iste ei ole ka 100% kindel probleemi lahendus.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
Tihtipeale tundub sõitjale, et iste on liiga kõva, kui tegelikult on olukord vastupidine - istme polster on nii pehme, et sõitja kaal surub istme polstri lõpuni kokku ja tegelikult istutakse sisuliselt istmepõhja peal. Olukorda parandab hoopis jäigem polster, mis sõitja kaalu all läbi ei vaju.
Re: Täispuhutav istmepadi
Aega on jälle hea jupp mööda läinud ja kui Alpekist sain ma neli aastat tagasi oma poroloonikuubiku veel ilusti paludes kätte, siis nüüd palutakse minusugustel ahvidel suht sirgelt kuhugi mujale arenema minna. Kas keegi teab veel mõnda kohta, kus midagi sellist müüakse? Vaja oleks siis nn. "reconstituted foam" tüüpi materjali, näeb välja selline:
Paar veebipoodi leidsin, a noh nendega on nii, et postituse hind on sama (ehk kirves), telli kas ühe sadula jagu või seitsme. Mul on seda üldse suht naeruväärses koguses vaja, stiilis 50x50x5cm on juba maa ja ilm, võib olla ka väiksemate tükkidena.
Ühtlasi, kust saada mingit head materjal enduroka sadula katmiseks? Võiks olla mitte väga libe ja samas taluma hästi pidevat mustaks tegemist ja siis jälle survekaga pesemist jne.
-
- Postitusi: 235
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Täispuhutav istmepadi
Jesper kirjutas: ↑07 Mär 2020, 02:25Aega on jälle hea jupp mööda läinud ja kui Alpekist sain ma neli aastat tagasi oma poroloonikuubiku veel ilusti paludes kätte, siis nüüd palutakse minusugustel ahvidel suht sirgelt kuhugi mujale arenema minna. Kas keegi teab veel mõnda kohta, kus midagi sellist müüakse? Vaja oleks siis nn. "reconstituted foam" tüüpi materjali, näeb välja selline:
rebound_foam_1_1.jpgPaar veebipoodi leidsin, a noh nendega on nii, et postituse hind on sama (ehk kirves), telli kas ühe sadula jagu või seitsme. Mul on seda üldse suht naeruväärses koguses vaja, stiilis 50x50x5cm on juba maa ja ilm, võib olla ka väiksemate tükkidena.
Ühtlasi, kust saada mingit head materjal enduroka sadula katmiseks? Võiks olla mitte väga libe ja samas taluma hästi pidevat mustaks tegemist ja siis jälle survekaga pesemist jne.
küsi Uniplast oü-st, neil erinevaid vahte spordimattide tarbeks.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Ma lasin hiljuti Christonis sadulale kihi pehmet alla panna ja uue katte ka. Pealmine osa säänne karedam, küljed libedamad. Väga mõnus materjal tundub. Sõitnud ja pesnud küll veel ei ole. Mine uuri, vast müüvad sulle tüki ka.
Re: Täispuhutav istmepadi
Njah, ausalt öeldes mul on polstritöökodadest tooraine ostmise suhtes pigem negatiivsed kogemused, st põhimõtteliselt saab jah, aga kedagi nagu tegelikult väga ei huvita, hind on nagu ostaks baarist õlle kaasa ja kardetavasti see raha ka raamatupidamist ei näe... Aga kui algallikale ligi ei peaks saama, siis ilmselt tuleb jah jälle müts näpus manguma minna.
-
- Postitusi: 257
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Täispuhutav istmepadi
Jesper kirjutas: ↑07 Mär 2020, 15:51Njah, ausalt öeldes mul on polstritöökodadest tooraine ostmise suhtes pigem negatiivsed kogemused, st põhimõtteliselt saab jah, aga kedagi nagu tegelikult väga ei huvita, hind on nagu ostaks baarist õlle kaasa ja kardetavasti see raha ka raamatupidamist ei näe... Aga kui algallikale ligi ei peaks saama, siis ilmselt tuleb jah jälle müts näpus manguma minna.
ma otsisin ka selle laadset materjali,aga müügist ei leidnud. Lasin sadulsepp.ee teha. Väga rahul,ei ole libe ja on veekindel.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.