Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Kuna uue aasta alguses tulid jubedad uudised, et temperatuur hakkab -30 kraadi lähiajal näitama, siis sai suures hirmus ratas külmast garaashist sooja toimetatud ja selle transpordi käigus sai Tuono niigi lühike küljejalg veel tiba kõveraks vajutatud, siis järgmine muudatus mis ees ootas oli uue jala leidmine. Mõned päevad hiljem sai 15.- eest soetatud 2006 aasta Honda CBR1000 Fireblade küljejalg is sobib Tuonole 1:1 külge ja on samas originaalist 2cm pikem. Seega nüüd on ratas märgatavalt kindlamini püsti seismas.
Järgmine mure mis välja ilmus oli lekkivad esiamordid. Sai ratas käima pandud ja esimese pluskraadiga apriliasse sõidutatud. Kuna talvel järjekordi vähem, siis nende amortidega läks üsna kiiresti. Siis jäi jälle ratas seisma päris mitmeks nädalaks kuni selgusid järgmised tegemist vajavad hädad.
Alates märtsi lõpust olen ma igapäevaselt kahel rattal liigelnud kuni ühel hommikul otsustas starteri pendiks enam mitte haakida ja ratast käima ma ei saanudki.
Kellel kokkupuude selle rattaga, see teab, et originaalis on aprilia varuosadena selle pendiksi vahetus rahaline väljaminek umbes 600+€. See mulle kuidagi ei sobinud ja sai hakatud alternatiive otsima. Tänaseks tean öelda, et konkreetne vabajooksu sidur(laager) mis aprilia müüb hinnaga 300+€ on täiesti ebaotstarbekas väljaminek kuna täpselt identne ducati tükk maksab 149€ ja väga sarnane KTMi tükk maksab 79€.
Kuna jäin ise haiguslehele, siis ei olnud mul probleemi kulutada aega ja vajaminevad vidinad tellida UK'st kohale ja teha kogu töö ise ära. Seega minu kulutus koos õlivahetuse ja varuosadega läks kokku umbes 300€. Aprilia esinduses oleks see olnud 640€ varuosad +õli+filter+4h tööraha...
Ratas sai kokku 11. Mai ja seega oli mõte liituda 14. mai hooajaavamise paradiga... samas selleks hetkeks oli selgunud, et tagumine pidur on ikka oma töötamisel väga kehvake.
Jällegi varuosa aprilia esinduses piduri peasilindrinäol oleks väljaminek 300€, siis see mulle kuidagi ei sobinud. Kuna peasilinder on brembo toode, siis kindlasti leiab midagi millega seda aprilia oma asendada ja ma ei eksinud. Asendus jällegi Ducati esindusest. Külge läks Ducati 1098 piduri peasilinder mis toodetud samuti brembo poolt ja mis sobib külge 1:1 kui välja jätta see, et vahetamist vajab ka pidurivoolik.
Piduri peasilinder 50€ + uus voolik Motodepoost 30€
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.