Mõned küsimused (hornet 2007)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 16 Apr 2016, 13:46
- Tsikkel: CB600F 07
- Asukoht: Saaremaa
Mõned küsimused (hornet 2007)
Tere!
Kuna olen tsikli alal uus, siis oleks mõned küsimused.
- Kas hornet cb600f 2007 kütusekulu 6.8L/100km on ok? (Enamus maanteesõit ja kuna alles ratta soetasin, siis väga ei hellita hoo võtmistega)
2.Kas nutuste ilmadega tuleks kate peale panna või mis see vihm ikka teeb?
3.Kuidas oleks kõige parem ketti hooldada, kui puudub keskhark ja pukk?
4.Kas on ok pesta tsiklit isepesulas? Vahud, vahad ja kõik jutud.
Sai palju küsimusi, loodan, et saan vastused, tänud!
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Kas tegu on viimase otsa karburaatoritega versiooniga või esimese sissepritsega? 2k7 regati mõlemat. Eeldan vastustes, et tegu siiski sissepritsega, kuna 2k7 on 2004-2006 feisslift mudelit mõned üksikud vaid.
- Kas hornet cb600f 2007 kütusekulu 6.8L/100km on ok? (Enamus maanteesõit ja kuna alles ratta soetasin, siis väga ei hellita hoo võtmistega)
Jah, sissepritse võtab väheke rohkem kui eelmine karburaatoritega versioon, vähemalt minu kohatud 2008 mudel küll. Karbussidega versiooni puhul on seda veidi palju, ma sõidan 2k6 rattaga enamjaolt üsna kõrges pöördes ja 6.5 kätte ei saa. Sissepritsega linnas 7.5 polnud mingi probleem ja seda õppesõidu auto ees ... väga ei keeranud.
2.Kas nutuste ilmadega tuleks kate peale panna või mis see vihm ikka teeb?
Kate paha ei tee, vihm küll peseb, aga taevast sajab tänapäeval eriti linnades igast jama ka alla, saad ratta plekiliseks ei muud. Kui, siis pane hingav kate.
3.Kuidas oleks kõige parem ketti hooldada, kui puudub keskhark ja pukk?
Paned küljejalale, nühkerda mingi vana kaltsuga suurem saast maha, võta sabast, lenksust vms kinni, kalluta ratast jala pool seistes enda poole veidi ja keera suti ratast edasi ... nii muudkui puhasta ja õlita. Kükita ratta taha, võta veljest kinni ja lihtsalt keera ratast toore jõuga - ma oma vaevu jõuan kilogrammist hantlit tõsta lihasmassiga saan igatahes hakkama.
Küljejalal olles saab ratta kohapeal ringi keerata, asi see ratast varbaga liigutada pole
Mine ebay.co.uk ja telli kas tagapukk või rattarullikud.
4.Kas on ok pesta tsiklit isepesulas? Vahud, vahad ja kõik jutud.
Jah on, aga ole survepesuga väga ettevaatlik. Eriti kiige, rattalaagritega ja elektroonikaga .... neid süütepoole uljamatel vendadel ikka kipub minema
Mine parem poodi, osta svamm ja ämber, lase vesi sisse ja pese puhtaks maja ees.
Kõige arukam, las vihm peseb, kuivata lihtsalt peale sõitu vana padjapüüriga ära. Kevadel ja sügisel lase profil ära pesta. Tuleb lõppeks odavam.
Kindlasti soeta pidurosade puhastus vahendit, see on ilmselt kõige edevam puhastusvahend üleüldse - võtab pigi, õli, kärbsed ja kõik ülearuse jälgi jätmata maha. Ühtlasi ei tee paha purgike wd40 ja putuka eemaldus vedelikku. Viimane osta siuke pudelike, et saad ntx väiksesse offi vms pulverisaator pudelisse kaasa võtta ... hea Kükametsas kiivrilt ja esitulelt laipu eemaldada - teine variant sõidus olles on kasutada mingeid kreemita laste tagumendipuhastus lappe - pampers vist oli ok, kui mälu ei peta
Mina kasutan heeblite, käiguvaheti, jalgpiduri hoova, küljejala jms. suuremate liikuvate osade määrimiseks pulverisaatoris liitiummääret.
Hea kvaliteetne lukuõli ei tee ka paha süüte ja sadula lukkudesse aegajalt lisada. Pirnide vahetamisel puhastan klemmid pidurpuhastusvahendiga ära.
Muud nagu polegi väga teha
Sai palju küsimusi, loodan, et saan vastused, tänud!
Pole tänuväärt. Igal on tegelikult oma stiil, mõni peamiselt peseb ja tuunib ratast, mõni peamiselt sõidab ja arvab, et vihma pesust piisab ning võtab naguinii kõik pensu ära ... kett kah kuluosa.
Ära väga pead vaeva, lihtsalt käitu temaga nagu ikka rauast, kummist ja plastist asjaga.
Väga pannist või mikrolaineahjust ei erine, kasutus otstarve lihtsalt teine.
Keti määrimine pikendab tõesõna ta eluiga. Raudreegel on ca paagi tagant, ehk umbes 300km järel ... aga see reegel on nii ja naa, nimelt vihmaga, tolmuga kipub õli kiiremini kaduma kui puhtal maanteel kruiisides.
Vaata tagant poolt keti rullikutele peale, kui nood haljalt läigivad on aeg õlitada. Motuli racing õli on siiani pikimalt peal püsiv, mida näinud olen ... mis peamine ta ei võtnud kruusateel tolmu külge - ülejäänud vendadel olid ketid beezid, Motuli mehel ilusti läikis.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
- Ma kasutan auto tungrauda. Leidsin koha veits saba pool, kuhu see toetada ja nii parajalt kergitan saba üles, et ratta vabalt liikuma saab. Enne kui kallale lähen, siis üritan tisklit veits raputada, et veenduda, et ta püsib stabiilselt. Ideaalis on hea, kui sõber tungrauaga kergitamise ajal veits ratast teotab igaks juhuks..
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 16 Apr 2016, 13:46
- Tsikkel: CB600F 07
- Asukoht: Saaremaa
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Tänud vastamast, sain vist kõik vastused, mis vaja
Kui tegemiseks läheb, katsun leida selle koha, kuhu tung alla panna.
-
- Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Kui pukke pole, siis koormarihm aitab üles upitamiseks, nii esimest kui ka tagumist otsa. Kas või õunapuu külge. Loov mõtlemine ei tee paha
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
elektromargu kirjutas:3. Ma kasutan auto tungrauda. Leidsin koha veits saba pool, kuhu see toetada ja nii parajalt kergitan saba üles, et ratta vabalt liikuma saab. Enne kui kallale lähen, siis üritan tisklit veits raputada, et veenduda, et ta püsib stabiilselt. Ideaalis on hea, kui sõber tungrauaga kergitamise ajal veits ratast teotab igaks juhuks..
Iseenesest hea mõte aga ma loodan, et sa enne esipiduri millegagi fikseerid. Tõmba näiteks nipukaga kinni, siis pole raputada vaja.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Macintosh kirjutas:Iseenesest hea mõte aga ma loodan, et sa enne esipiduri millegagi fikseerid. Tõmba näiteks nipukaga kinni, siis pole raputada vaja.
Piduri kinnitõmbamis peale ei tulnud.. järgminekord panen selle. Siiani panin tõkiskinga..
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
elektromargu kirjutas:Siiani panin tõkiskinga..
Ma panen uksi, aknaid ja ...
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
wend kirjutas:elektromargu kirjutas:Siiani panin tõkiskinga..
Ma panen uksi, aknaid ja ...
See on siis ehitusporno?
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 16 Apr 2016, 13:46
- Tsikkel: CB600F 07
- Asukoht: Saaremaa
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Kuna puudub service manual, siis mis hornetil õlivahetus välp olla võiks?
Ka seda ei tea, kui pingul kett peaks olema...viimasel ajal tundub sõitmine kuidagi logedavõitu, näiteks 2-3 käiguga vaikselt ilma gaasi andmata kukub kuidagi rapsima või nõksutama ja gaasi andes ning maha lastes teeb ka mingi imeliku jõnksu/kolina, kas võib asi lõdvas ketis olla või see kõik on täiesti normaalne ja reageerin üle?
Kes viitsib, võib enda arvamust jagada.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
12 000 või kord aastas, kuna sa selle aparaadiga vaevu rohkem hooajal sõidad, siis sügisel uus õli ja filter sisse.
Keti lõtk 2.5-3.5cm, eks see sõltub ka sellest, kas saba peal. 3 on okei.
Võib olla lõdvas ketis, jumal teab milles veel, aga hornet ei olegi mõeldud alla 3000rpm sõitma eriti.
Vaheta käiku ja ei rapsi ta sugugi
Klapivahe kontrolli välp on 24 000. Amordiõli, pidurivedelik, jahutusvedelik .... 2 hooaja tagant, kui oled äärmiselt korralik tegelane.
Tühikäigu pöörded 1400 +-50
Kas sul on originaal summuti?
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Sten89 kirjutas:3.Kuidas oleks kõige parem ketti hooldada, kui puudub keskhark ja pukk?
Mul oli töö juures laos valmis parajaks saetud lauajupike, vasaku käe kinnas ja Motuli ketisprei - paned küljejalale, kallutad natuke veel jala poole nii et tagaratas saab maast lahti ja lauajupike läks tagaistuja jalatoe kinnituse alla. Kinnastatud käega tagarattale hoog peale ja spreiga pihustama.
Lauajupike oli ülevalt veidi V-kujuliselt saetud.
Tegu oli siis `00 Hornetiga.
Tsikliga tööle saabudes võttis selline protseduur ca 1min.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 16 Apr 2016, 13:46
- Tsikkel: CB600F 07
- Asukoht: Saaremaa
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
AzA kirjutas:12 000 või kord aastas, kuna sa selle aparaadiga vaevu rohkem hooajal sõidad, siis sügisel uus õli ja filter sisse.
Keti lõtk 2.5-3.5cm, eks see sõltub ka sellest, kas saba peal. 3 on okei.
Võib olla lõdvas ketis, jumal teab milles veel, aga hornet ei olegi mõeldud alla 3000rpm sõitma eriti.
Vaheta käiku ja ei rapsi ta sugugi
Klapivahe kontrolli välp on 24 000. Amordiõli, pidurivedelik, jahutusvedelik .... 2 hooaja tagant, kui oled äärmiselt korralik tegelane.
Tühikäigu pöörded 1400 +-50Kas sul on originaal summuti?
Jah, originaal.
Kuidas aru saada, millal klappe tuleb regullida?
Klõbina, tiksumise järgi?
Ma nüüd ei teagi, kas klapid või pihustid kergelt tiksuvad mul.
Igatahes tsikkel läheb nagunii kuskile töökotta simmerite vahetust saama, eks vaadaku siis ketiosa ka üle ja kas mootor toimib normaalselt.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 16 Apr 2016, 13:46
- Tsikkel: CB600F 07
- Asukoht: Saaremaa
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Vapsik kirjutas:Sten89 kirjutas:3.Kuidas oleks kõige parem ketti hooldada, kui puudub keskhark ja pukk?
Mul oli töö juures laos valmis parajaks saetud lauajupike, vasaku käe kinnas ja Motuli ketisprei - paned küljejalale, kallutad natuke veel jala poole nii et tagaratas saab maast lahti ja lauajupike läks tagaistuja jalatoe kinnituse alla. Kinnastatud käega tagarattale hoog peale ja spreiga pihustama.
Lauajupike oli ülevalt veidi V-kujuliselt saetud.
Tegu oli siis `00 Hornetiga.
Tsikliga tööle saabudes võttis selline protseduur ca 1min.
Pole ka halb mõte, aga kui tsikli jõudsin osta, ju jaksan puki ka siis, ma mõtlesin
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Sten89 kirjutas:Pole ka halb mõte, aga kui tsikli jõudsin osta, ju jaksan puki ka siis, ma mõtlesin
Oleneb muidugi. Mul olid need kolm asja ilusti "ukseliistu taga" ja kedagi ei kottinud. Pukk oleks juba konkreetsem asi jalus olnud. Aga see oligi mulle sobiv (samas väga säästlik) pakett.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 16 Apr 2016, 13:46
- Tsikkel: CB600F 07
- Asukoht: Saaremaa
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Tere
Ei hakka uut teemat tegema, aga sai tehtud õlivahetus, kuna oli teada, et sisse läheb 3.8L, siis väga ei vaevunud õliakent vaatama, vaid panin julgelt 3,5L ära ja nüüd on nii, et kui ratta sirgesse asendisse panen, on õliaken ääreni, ei pea isegi täiesti püstisesse asendisse tõstma, kui juba akvaarium täis.
1.Küsimus siis, kas 3,8 peaks õige kogus olema?
2.Miks 3,5 pealt on juba liiga palju üle?
3.Kas on liiga palju üle ja peaks osa välja laskma?
4.Põen liiga palju ja peaks selle asemel parem mõned õlled tegema?
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Sten89 kirjutas:Tere
Ei hakka uut teemat tegema, aga sai tehtud õlivahetus, kuna oli teada, et sisse läheb 3.8L, siis väga ei vaevunud õliakent vaatama, vaid panin julgelt 3,5L ära ja nüüd on nii, et kui ratta sirgesse asendisse panen, on õliaken ääreni, ei pea isegi täiesti püstisesse asendisse tõstma, kui juba akvaarium täis.
1.Küsimus siis, kas 3,8 peaks õige kogus olema?
2.Miks 3,5 pealt on juba liiga palju üle?
3.Kas on liiga palju üle ja peaks osa välja laskma?
4.Põen liiga palju ja peaks selle asemel parem mõned õlled tegema?
- 3.5L + 0.2L õlifilter.
- Sest mootorisse jäi omajagu õli sisse. Vaevalt sa tundide kaupa seda välja niristada viitsisid.
- Töösoe mootor + 5min väljasuretatuna ootamist ning, kui jääb märkide vahele on hästi. Väike kõrvalekalle väga midagi ei määra.
- Õlled tasub anyway teha. Foorumi teel õlitaseme kontrollimine
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Mõned küsimused (hornet 2007)
Mine osta akvaariumipoest vooilikut ja ime välja.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.