Ei käivitu/bensiin karteris
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Ei käivitu/bensiin karteris
Nüüd on siis nii, et vana peletis, mis ei ole minu sõidetud 10000 km jooksul kordagi tõrkunud, keeldus ühel hommikul käivitumast. Käiasin aku tühjaks, ei teinud ühtegi pauku. Õhtul, laetud akuga, oli tulemus sama - vaikus. Küünlad maha - säde olemas. Siis märkasin, et mootori vahelt niriseb bensiini ja õlitase on ka ääreni, tundub rohkem bensu kui õli moodi. Kummalisel kombel on ka bensupaak jumala tühi, kahjuks ei mäleta kui palju seal pidanuks olema. Test 'näpp küünlaaugu ette' näitab, et vasakus pütis erilist kompressiooni ei ole. Mootori sisemus ei ole absoluutselt minu ala, aga mingi loogika järgi võiks nagu arvata, et rõngad on läinud või olen kolvile augu sisse küpsetanud. Ratas on '82 a Suzuki gsx400e, 37000 sõitnud.
Diagnoosid ja raviplaanid on oodatud.
Diagnoosid ja raviplaanid on oodatud.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Räägi,kas su rattal bensiinipump on ? KUi pumba membraan ei pea enam,siis peaks hakkama bensiin peale jooksma ja jooksutab selle mootorisse.Ehk on abi
Minu pea ei võta rohkem kuidas muidu seisval mootoril bensiin kolvipeale satuks jooksma ja sealt karterisse.
ehk on abiks.
väike OT kaLihtsalt küsiks aga kust sa järeldad ,et ta 37 kilo sõitnud on ?
see teeb 1761 km aastas
Minu pea ei võta rohkem kuidas muidu seisval mootoril bensiin kolvipeale satuks jooksma ja sealt karterisse.
ehk on abiks.
väike OT kaLihtsalt küsiks aga kust sa järeldad ,et ta 37 kilo sõitnud on ?
see teeb 1761 km aastas

-
Teema algataja
-
Teema algataja
Et kraani või nõelklapi rikke tõttu bena mootorisse ei jookseks on karpadel ülevooluava. Olen kuulnud ka, et osadel isenditel tõepoolest pidi bena parema meelega mootorisse, kui ülevoolust maha jooksma... võib olla sõltub seisuasendist või mine tea millest
Rõngad võivad siiski korras olla, sest bensiin peaks ka enam-vähem korras rõngastest läbi pugema. 


-
Teema algataja
Mis puutub kraani, siis 'fuel off' asendit ei olegi - on reserv, lahti (vaakumklapiga) ja tingimusteta lahti. Nõelteni ei ole jõudnud. Mõõtsin silindrites surved ära, mõlemas 7 maeimäletamida kgcmbarpsi, järelikult midagi seal veel toimub. Nüüd mõtlesin, et teen mootori bensust tühjaks, kõigepealt tõmbasin voolikuga nii 5 liitrit välja, ise kole õnnelik oma kavaluse üle, et sain suurema osa kätte. Persetki, kui alt korgi ära võtsin, tuli jäletu survega veel 2x niipalju, terve garaaz ujub. Ja ma imestasin veel, et spidokas näitas 24km ja paak tühi, keeran ju muidu alati nulli, kui paagi täis lasen. Seal see täispaak siis oligi, koos 3,5 l (loomulikult värskelt vahetatud) õliga...
<kirub, vannub, ropendab ja kallab õlut peale>
Niisiis, kraani vaakum-asjandusel oli 1 kummirõngas mingi olulise varre pealt maha karanud, see sai korda tehtud. Panin siis voolikud külge ja proovisin käivitada - ei luba ka mitte ja karterist tilgub sorinal bensiini. Aku sai lõpuks tühjaks, panin jälle laadima aga mõistus on otsas rsk, kui kellegil mingeid ideid on siis andke teada, enne kui ma tikkudega alla lähen, palun.
<kirub, vannub, ropendab ja kallab õlut peale>
Niisiis, kraani vaakum-asjandusel oli 1 kummirõngas mingi olulise varre pealt maha karanud, see sai korda tehtud. Panin siis voolikud külge ja proovisin käivitada - ei luba ka mitte ja karterist tilgub sorinal bensiini. Aku sai lõpuks tühjaks, panin jälle laadima aga mõistus on otsas rsk, kui kellegil mingeid ideid on siis andke teada, enne kui ma tikkudega alla lähen, palun.
See "fuel off" käis vist tõesti rohkem remondi kohta, sest jah paljudel kraanidel (ka minu omal) off puudub. Aga kõige tõenäolisem tundub siiski nõelklapi viga olema... olen isegi sellega hädas olnud, vahe ainult selles, et minu rattal on lihtsalt loik all
. Soovitaks veel uurida, et miks see bena mootorisse läheb, peaks ju ülevoolust maha minema... äkki on ülevool umbes 


Minu Zefiiril, näiteks, mingit "ülevoolu" karpade küljes ei ole. On küll karburaatori tuulutus - kaks kena voolikukest. Ja kütus pääseks tal karterisse nii, et esmalt karbussist õhufiltri korpusesse (ptüi, ptüi, ptüi!) ja sealt edasi karteri tuulutuse kaudu karterisse. Tuulutus on niisiis toodud õhufiltri korpusesse. Vaata, kas sul ka ehk sama ehitus...
Ning bensukraan kinni või lahti, membraaniga või ilma - see ei mängi hetkel mingit rolli. Karbussi nõelklapp peab pidama igasuguse kraani igasuguses asendis. Heakene küll, seisu ajal keerad kraani kinni ja sõitu minnes lahti. Kui nõelklapp ei pea, uputab ta seda silindrit samamoodi ka sõidu ajal, lihtsalt sellevõrra vähem, kuipalju küünal jõuab eest ära paugutada. Või siis ei jõa kahh...
Äkki on viga hoopis selles, et miski soditükk klapi ja klapipesa vahele läinud? Siis pääsed veidi lihtsamalt - karpad maha ja puhtaks. Edu!
terv, sokk
Ning bensukraan kinni või lahti, membraaniga või ilma - see ei mängi hetkel mingit rolli. Karbussi nõelklapp peab pidama igasuguse kraani igasuguses asendis. Heakene küll, seisu ajal keerad kraani kinni ja sõitu minnes lahti. Kui nõelklapp ei pea, uputab ta seda silindrit samamoodi ka sõidu ajal, lihtsalt sellevõrra vähem, kuipalju küünal jõuab eest ära paugutada. Või siis ei jõa kahh...

terv, sokk
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Ei tea mis tark jutt, aga kustkohast see vaakum voolik alguse saab.Kui kraanis veel mingi apsakas, võib ehk bena mööda seda kulinal karpadest hoopis mööda panna? Arvan, et see saab alguse sisselaske kollektorist. Tõmba see vaakum voolik küljest ja vaata, kas seal ei liigu su kütus omapead?
Ei tea mis tark jutt, aga kustkohast see vaakum voolik alguse saab.Kui kraanis veel mingi apsakas, võib ehk bena mööda seda kulinal karpadest hoopis mööda panna? Arvan, et see saab alguse sisselaske kollektorist. Tõmba see vaakum voolik küljest ja vaata, kas seal ei liigu su kütus omapead?
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
Teema algataja
tr...... ma ei voi lahen mina tana garaazi siklil geneka poolset tihendit vahetama ja oh yllatust kui kaane maha votan lendub mulle sealt vastu nii monus bensiinine oli
jne yhesonaga JAMA!!!
nyyd ootan pesuoli et bens valja pesta ning otsisin ka vea ylesse nimelt karpas sees ära murdunud/värisenud ujuki jalad


nyyd ootan pesuoli et bens valja pesta ning otsisin ka vea ylesse nimelt karpas sees ära murdunud/värisenud ujuki jalad

-
Teema algataja
Tänud kõigi ideede eest. Seis on küll kahjuks sama mis ennegi - keeldub käivitumast. Bensukraan on ilmselgelt kutu, avaneb vaakumiga aga jääbki lahti. Õlist bensiini leidsin ka õhufiltrist. Lähen nüüd laetud akuga garaazi ja katsetan viimast korda, kui ei käivitu, läheb müüki nagu on, mul ei ole kahjuks kohta, aega ega tahtmist teda algosadeks kiskuda.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ptui krrrrt, sama jama. GSX 600 F, 89 aasta, kaks nadalat tagasi ostetud. Jargmisel paeval peale ostmist panin (parema) kulje maha, ulejargmisel avastasin, et mootor eestpoolt paksult oliga koos. Asi jai umbes pooleteiseks nadalaks sinnapaika (ratas seisma).
Paar paeva tagasi votsin gondlid maha, kasisin mootori puhtaks ja tegin umbes paarikumnekildise soidu, et naha, kust ja mida lekib. Palju targemaks ei saanud (vaga natuke oli uhtlaselt ule mootori esipoole), kuid parast avastasin, et olin polvekaitsmega bensukraani nupu korralikult ara kribinud. Gondlid jalle peale, ratas kaheks paevaks seisma.
Eile oosel oli vaja soitu minna, aga ratas kaima ei lahe. Gaasi ja ohuklapiga sain mootori kuidagi toole, aga jattis vahele ja tuhikaiku tuli gaasiga u. 2000rpm hoida. Igaksjuhuks kontrollisin olitaset, aken paksult oliga koos muidugi (voi nii see vahemalt taskulambi valgel paistis...). Viis minutit hiljem sama lugu. Motlesin et mis kuradi solki eelmine omanik siia sisse valanud on et oli 15 kraadi juures veel nii paks on, ja soojendasin veel paar minutit mootorit, kuni taiesti valja suri...
Soit jai tegemata, hommikul vaadates mootor "oli" tais, karter haiseb nagu bensupaak kusjuures paak ise on poole pealt veerandi peale tuhjenenud...
Paar paeva tagasi votsin gondlid maha, kasisin mootori puhtaks ja tegin umbes paarikumnekildise soidu, et naha, kust ja mida lekib. Palju targemaks ei saanud (vaga natuke oli uhtlaselt ule mootori esipoole), kuid parast avastasin, et olin polvekaitsmega bensukraani nupu korralikult ara kribinud. Gondlid jalle peale, ratas kaheks paevaks seisma.
Eile oosel oli vaja soitu minna, aga ratas kaima ei lahe. Gaasi ja ohuklapiga sain mootori kuidagi toole, aga jattis vahele ja tuhikaiku tuli gaasiga u. 2000rpm hoida. Igaksjuhuks kontrollisin olitaset, aken paksult oliga koos muidugi (voi nii see vahemalt taskulambi valgel paistis...). Viis minutit hiljem sama lugu. Motlesin et mis kuradi solki eelmine omanik siia sisse valanud on et oli 15 kraadi juures veel nii paks on, ja soojendasin veel paar minutit mootorit, kuni taiesti valja suri...
Soit jai tegemata, hommikul vaadates mootor "oli" tais, karter haiseb nagu bensupaak kusjuures paak ise on poole pealt veerandi peale tuhjenenud...
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ohhohhoo. Mul oli sama jama, aga siis ei kirjutanud keegi midagi. Nüüd, kus asja ise selgeks tegin, on kirjas ka.
Mul Kawa Gpz 550. Ja seisnud ratas, mis sai siis üles soojendatud.
70 kilti sain sõita ja seistes bensuloik all. No tuli karpade ujukikambri kaane vahelt - selge, tihend ei pea. Kuivõrd aga mul oli karpasid Motodepoos timmitud, pöördusin nende poole, et vot selline lugu. No õige ka, see oli nende tegematajätmine küll, kutsuti ilusti, et tulgu ma kohale, vaatavad. Samas ei mahtunud mulle pähe lekkiva bensu hulk - paagist ei peaks ju peale tulema, kui kraan peab. Ma pidin mõneks päevaks ära sõitma ja ei saanud remonti minna, panin tsikli keskjala peale ja vaatasin, et enam ei tilgu. No ja kui tagasi tulin, et remonti sõita, oli paak tühi ja karter silmini bensu täis. Vot nii.
Asja anatoomia aga järgmine. Kraani membraan õhtal, mistõttu pealevool pidevalt peal. Nõelklappidest midagi ikkagi immitses läbi, mistõttu ujutas karpad üle. Samas kui masin oli külgjalal kaldu, immitses see ülevoolav kütus välja ujukikaane vahelt, enne kui ülevoolutorud täita. Ja kui siis keskjalale tõstsin, läks masin ettepoole kaldu ja see bensiin immitses silindrisse ja sealtkaudu karterisse. Ülevooluni ei tõusnud tase ilmselt seetõttu, et ujukikambri tihend ei pidanud. Kah mu uus õli kõik pees.
Mul Kawa Gpz 550. Ja seisnud ratas, mis sai siis üles soojendatud.
70 kilti sain sõita ja seistes bensuloik all. No tuli karpade ujukikambri kaane vahelt - selge, tihend ei pea. Kuivõrd aga mul oli karpasid Motodepoos timmitud, pöördusin nende poole, et vot selline lugu. No õige ka, see oli nende tegematajätmine küll, kutsuti ilusti, et tulgu ma kohale, vaatavad. Samas ei mahtunud mulle pähe lekkiva bensu hulk - paagist ei peaks ju peale tulema, kui kraan peab. Ma pidin mõneks päevaks ära sõitma ja ei saanud remonti minna, panin tsikli keskjala peale ja vaatasin, et enam ei tilgu. No ja kui tagasi tulin, et remonti sõita, oli paak tühi ja karter silmini bensu täis. Vot nii.
Asja anatoomia aga järgmine. Kraani membraan õhtal, mistõttu pealevool pidevalt peal. Nõelklappidest midagi ikkagi immitses läbi, mistõttu ujutas karpad üle. Samas kui masin oli külgjalal kaldu, immitses see ülevoolav kütus välja ujukikaane vahelt, enne kui ülevoolutorud täita. Ja kui siis keskjalale tõstsin, läks masin ettepoole kaldu ja see bensiin immitses silindrisse ja sealtkaudu karterisse. Ülevooluni ei tõusnud tase ilmselt seetõttu, et ujukikambri tihend ei pidanud. Kah mu uus õli kõik pees.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Ei käivitu/bensiin karteris
Ühes selle aatsa MOTO ajakirja artiklis oli juttu TÄPSELT sama probleemist. Otsisin praegu seda artiklit kuid kahjuks ei õnnestunud üles leida.ilves kirjutas:Nüüd on siis nii, et vana peletis, mis ei ole minu sõidetud 10000 km jooksul kordagi tõrkunud, keeldus ühel hommikul käivitumast. Käiasin aku tühjaks, ei teinud ühtegi pauku. Õhtul, laetud akuga, oli tulemus sama - vaikus. Küünlad maha - säde olemas. Siis märkasin, et mootori vahelt niriseb bensiini ja õlitase on ka ääreni, tundub rohkem bensu kui õli moodi. Kummalisel kombel on ka bensupaak jumala tühi, kahjuks ei mäleta kui palju seal pidanuks olema. Test 'näpp küünlaaugu ette' näitab, et vasakus pütis erilist kompressiooni ei ole. Mootori sisemus ei ole absoluutselt minu ala, aga mingi loogika järgi võiks nagu arvata, et rõngad on läinud või olen kolvile augu sisse küpsetanud. Ratas on '82 a Suzuki gsx400e, 37000 sõitnud.
Diagnoosid ja raviplaanid on oodatud.
Diagnoos oli, et bensukraan või karbussi nõel ei hoia kütust kinni ning nii voolab see mootorisse.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.