v strom 1000 tühikäik
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
v strom 1000 tühikäik
Terv.
Mure järgmine.2006a v strom 1000.Külmalt käivitub ilusasti,minnes soojaks ja keerates gaasi jäävad pöörded peale u 2-2,5 t ja pikapeale vajuvad normi,keerates uuesti sama lugu.Kui sellel ajal keerata tühikäigu kruvist pöörded sooja mootoriga normi jääb ratas korralikult käima,kõik toimiks nagu peab aga siis külmalt käivitades puudub tühikäik,st tiksub umbes 10-20seki ja sureb välja.Uuesti käivitub ainult gaasi suht põhjas hoides.Ja veel,täis paagiga sain sõita umbes 250 km keskmiselt 100-110 km h see vist ei ole normaalne.
Jutt võibolla vähe segane,aga ei oska hetkel paremini kirjeldada.Kas on mingeid ideid?
Ette tänades I
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Mõtlesin sama,aga kas see mõjub ka küttekulule?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: v strom 1000 tühikäik
Mul küll sama ratas aga ma pole kunagi mõõtnud, et palju ma paagiga sõidan, vaid arvutan lihtsalt keskmist. Maanteel kuskil 6,5 äkki ja linnas 8, äkki isegi 9.
Iseenesest kui sul mingi õhuleke kuskil on, siis võib vabalt küttekulu ka mõjutada, aju võib-olla üritab midagi kompenseerida.
Vaata kõigepealt kõik voolikud, niplid ja "throttle body bootsid - (no ei tule eestikeelne väljend meelde)" üle.
Palju sul keskmine küttekulu tuleb?
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Ma ei tea.Täna oli selle rattaga esimene sõit.Täis paagiga Pärnu-Kiltsi-Pärnu ca 215km ja üks pulk jäi alles.Spido näitas ka gps-iga võrreldes umbes 15-20 km/h rohkem ja 100km/h pöörded 4000 ok või?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: v strom 1000 tühikäik
imps.74 kirjutas:Ma ei tea.Täna oli selle rattaga esimene sõit.Täis paagiga Pärnu-Kiltsi-Pärnu ca 215km ja üks pulk jäi alles.Spido näitas ka gps-iga võrreldes umbes 15-20 km/h rohkem ja 100km/h pöörded 4000 ok või?
No see pulk annab veel mõnda aega sõita, seega sa päris tühjaks teda ikka ei sõitnud. Aga spido võib ikka valetada, 15-20 on küll veits palju, kuid see ilmselt ei ole sul praegu probleem Kütusekulu arvutamisel siiski natuke on, seega õiged numbrid saad, kui arvutad päris vahemaad, mitte ei vaata odomeetrit.
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Aga pöörded sellel kiirusel on reaalsed või,mõtlesin ,et äkki on ülekannet muudetud.Kuigi jah see tühikäik on olulisem.
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Nov 2014, 12:52
- Tsikkel: Kawasaki zr, Aprilia Falco
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 3 korda
Re: v strom 1000 tühikäik
oli taoline jama kawasakiga.. lõpp tulem oli see et klapivahed olid olematud... sooja mootoriga klapivahe suureneb ja masin töötas talutavalt... külmalt aga tuli karpast pöördeid juurde keerata ja kui liigapalju keerata siis oli pööretega sama jama...
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: v strom 1000 tühikäik
imps.74 kirjutas:Terv.
Mure järgmine.2006a v strom 1000.Külmalt käivitub ilusasti,minnes soojaks ja keerates gaasi jäävad pöörded peale u 2-2,5 t ja pikapeale vajuvad normi,keerates uuesti sama lugu.Kui sellel ajal keerata tühikäigu kruvist pöörded sooja mootoriga normi jääb ratas korralikult käima,kõik toimiks nagu peab aga siis külmalt käivitades puudub tühikäik,st tiksub umbes 10-20seki ja sureb välja.Uuesti käivitub ainult gaasi suht põhjas hoides.Ja veel,täis paagiga sain sõita umbes 250 km keskmiselt 100-110 km h see vist ei ole normaalne.
Jutt võibolla vähe segane,aga ei oska hetkel paremini kirjeldada.Kas on mingeid ideid?
Ette tänades I
Tere,
see on strom-i tüüpviga mitmetes eksemplarides.
Primad kohad selle kohta lugemiseks on Stromtroopers foorum ja advrider.com
Kõige tõenäolisemalt on häda TB-de ja tühikäigu sättega.
Lisaks oleks kindlasti aeg hakata kütusefiltri modifikatsiooni peale mõtlema, et viia kütusefilter paagist väljapoole, et teda oleks võimalik vahetada ja inspekteerida (kui reisiks kasutada seda ratast, sis väga soovitav).
to piipz.
6,5 mnt ja 8 linnas=====?????
ma saan aru, et itimehed on lihtsalt välja elamata sadistid aga see on strom-i puhul wayyyy üle pingutatud number.
Paak 22,6 liitrit kasulikku osa ja sellega saab tavaliselt sõita neil 370 - 400++ km.
Minu reiside ja muude sõitude KESKMINE oli 5,4-5,6.
Jaaa, ma sõidan nagu vanaema aga sinna hulka oli palju ka two up ja kruusas pusserdamisi ja linnasid jnejnejne.
PS!!! kontrolli ketiratta laagrit - tagahammakas, et ei loksuks vasakule-paremale.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Kas siis võiks olla põhjus vigane TPS?
Miks seda ketiratta lokset peaks nii pingsalt jälgima? Kas liikumine peaks olema täiesti 0?
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: v strom 1000 tühikäik
imps.74 kirjutas:Kas siis võiks olla põhjus vigane TPS?
Miks seda ketiratta lokset peaks nii pingsalt jälgima? Kas liikumine peaks olema täiesti 0?
Tere,
tps- vigane on neil üliharva.
Kui, siis on tps-i asend paigast suurem osal.
Tihti on TB-sünkist väga väljas (jaaaa, kohe juba tehasest tulles jumala mööda).
Lisaks on backfire-iga neil tüüpiline, et üks TB külge käivatest kummiluttidest tuleb alatasa küljest ära ja siis ahmib lisaõhku.
Ketihammasratta laager on neil phmt kulumaterjal, mis mõjutab sõiduühtlust ja ketieluiga.
Keegi (mitte kõige teravam pliiats tehases) joonistas kunagi suzudel tagavelje sisse laagrid sedasi, et hammaka laager pole ketiga ühel joonel ja seal tekkiv vääne kulutab seda laagrit liiga kiiresti. Mina sain paarikümne tuhande km jooksul vist 3x vahetada. Samuti 750 gixxeril ja 1000 gixxeril.
Väänet palju - laager vales asendis - ja nii ta läheb. Vahetus lihtne ja kiire aga mõjutab üllatavalt palju.
Lisaks - kuipalju km on sellel mootoril/siduril - kui kavatsed pikemalt pidada - oleks ehk mõistlik planeerida siduri mod- enne ära teha, kui pikalt sõidad. (samas on selle tegu pikaajaline ja nagu investeering - et võiksid talvel ette võtta vast).
Piips võib rääkida kes ja kus talle tegi ja palju maksis. (mina tegin oma jõududega - ei ole seda jampsi väärt).
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Tnx.
Kas see kummilutt on nö mingi pime kork ja kus võiks asuda kas esimese või tagumise küljes?
Korvi panin just tehase uue,eks näis kaua kestab.Vana käevahel ei loksunud ei tea kas sellest saaks asja?
Kas see laager võib põhjustada kiiremal sõidul oluliselt suurenevat vibratsiooni,rattad said just tasakaalu,1000-se sv aegadast sellist küll ei meenu.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: v strom 1000 tühikäik
Käe vahel ei loksugi see korv, see kulumine ei ole silmaga nähtav, vaid sõiduga tuntav.
http://vibefreev.com/ - see mees tegi.
Aga kindlasti helista talle, sest vahepeal ta ei vastanud kirjadele, äkki ei tegelegi enam:
http://vibefreev.com/contact.htm
Läheb 3 nädalat ja 500€ ning kui sul on vana korv alles, siis saada vana ümberehitusse.
Snowwhite - mu kütusekulu arvestades, et on commanderid, eliminaatorid ja mina ise, on üsnagi normaalne. Saan ka tahtmise juures maanteel alla 6. Aga maanteele ilma suurte kohvriteta satun harva ja 90 alasse samuti, seega ma väga ei kurda
Imps - kui sa alles esimese sõidu tegid ja juba näkku paneb, siis kas vana omaniku kätte tagasi ei saa veel viia?
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: v strom 1000 tühikäik
Tere,
see "kummilutt" on TB ja õhukasti ühenduse lutt. Ma ei tea, mis selle eestikeelne õige nimi oleks.
Tagumist vist lõi kergemini maha. Korv hakkab kolisema olenevalt sõitjast aga umbes 10tuh km.
Vana pakid ilusti ära ja saadad sinna - http://www.vibefreev.com/contact.htm
laager võib tekitada jõnksutamist ja hüplemist ja nõksakaid ja vibreerimist ka sõidul jne.
imps.74 kirjutas:Tnx.
Kas see kummilutt on nö mingi pime kork ja kus võiks asuda kas esimese või tagumise küljes?
Korvi panin just tehase uue,eks näis kaua kestab.Vana käevahel ei loksunud ei tea kas sellest saaks asja?
Kas see laager võib põhjustada kiiremal sõidul oluliselt suurenevat vibratsiooni,rattad said just tasakaalu,1000-se sv aegadast sellist küll ei meenu.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Vana omanik oli Bikepoint,ma ei tea kas nendega on mõtet rääkida,ilmselt mitte.Ratas iseenesest ilus ja muidu korralik.Ma usun,et see ei ole mingi katastroof ja saan hakkama,lihtsalt ei viitsi jalgratast leiutama hakata.
Tänud.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: v strom 1000 tühikäik
imps.74 kirjutas:Vana omanik oli Bikepoint,ma ei tea kas nendega on mõtet rääkida,ilmselt mitte.Ratas iseenesest ilus ja muidu korralik.Ma usun,et see ei ole mingi katastroof ja saan hakkama,lihtsalt ei viitsi jalgratast leiutama hakata.
Tänud.
On ikka mõtet rääkida, ei ole ju kurjad onud seal
Re: v strom 1000 tühikäik
Tb ei tule mitte ainult õhukasti küljest lahti vaid ka silindri poolne lutt ei hoia teda kinni.
Ilmselt sealt ta lahti ongi. Üpris ebamugav on seda tagasi panna.
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Kas Tb all mõtlete seda musta silindrikujulist kopsikut
Võtsin airboxi maha,kõik vollad tundusid olema kinni ja terved.Aga õhufiltrit pole vist väga vahetatud,see oli julm.Teisipäeval saan uue eks näis mis edasi saab.Veakoode ka ei näita.
Re: v strom 1000 tühikäik
Natuke risustan teemat aga küsiks mida arvata vstrom 650nest? Hooldus peaks olema oluliselt odavam kui 1k. Kuidas kestvuse ja vastupidamisega lood on? Huvitab just isend tootmisealguses (2k5).
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: v strom 1000 tühikäik
Piipz, sul ikka miski jama, kui kulu nii suur Tõin 10a tagasi enda oma poest, sõidan pea alati kohvritega, ise 150kg, kaaslane sabal ja üle 5,6 pole paagist-paagini kulu veel näinud( üksi koos kohvritega Rootsis, kiirusel 140pluss jäi samuti kulu piiridesse). Samas, kõige pisem oli Norra küngastel 4,8, kooslus sama-ratas pluss ca 300kg reisijaid-pagasit aga tempo.... Seega 400km on alati välja vedanud tankimiste vahel. Teema algatajal ikka uus õhufilter masinas? Igatahes kõlab lekete järgi see värk...(lugesin nüüd, et filter oli otsas...) Samas on kellal vist mingi 25 tuhat ja peale õli- filtrite vahetuse on korra vahetatud ketijooks ja kaks rehvijooksu...muu on kõik nagu tehasest...töötavat asja ei tohi ju segada
Olen sõitnud mitu jagu ka 650-sega, kui matkata ei plaani, vahetaks enda oma välja, mulle meeldis, hoolduste osas ei oska rääkida. Oli kuidagi kergem ja mõnusam mootor, 1000-ne on minu jaoks pigem matkamiseks, mudas oli sellega , kruusal vahet pole.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: v strom 1000 tühikäik
volber kirjutas:Natuke risustan teemat aga küsiks mida arvata vstrom 650nest? Hooldus peaks olema oluliselt odavam kui 1k. Kuidas kestvuse ja vastupidamisega lood on? Huvitab just isend tootmisealguses (2k5).
Tere,
kuna kaalu vahe on neil I gen-i omadel phmt olematu, kulumaterjal kõik sama, lihtsalt jõudu ja väänet palju vähem, siis ei näe üldse mingit põhjust, milleks see 650.
Tal pole mingeid eeliseid 1000se ees. (Jah, samas pole ka erilisi miinuseid) Välja arvata kahekesi sõit, milleks on ta suurtel teedel pisut lahja.
Aga kui olla üksi sõitja, siis kui on väga hea hinnaga emba kumba korralikku saada, täitsa ükstapuha.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: v strom 1000 tühikäik
Miks peaks hooldus 650-l odavam olema,kuluosad justkui samad.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: v strom 1000 tühikäik
Kas tühikäik korras?
Loomulikult on kõik asjad võimalikud, kuid enne kui hakkad ülepea asju lahti kiskuma siis veendu, et gaasi trossidel oleks nõutud vabakäik olemas. Kui ei ole siis anna järgi, sest muidu võib olla, et piiripeal olev tühikäigu asendiandur jääb vahemikku, kus aju arvab, et sa siiski hoiad pisut rutskat peal. Seda saad veenduda kui diagnostikapistiku kaks kontakti ära ühendad ning käiva mootoriga vaatad õiget asendid, kas on keskel või ei. Kui manuaalist juhendit ei leia siis internetist saad ikka info kätte.
Loomulikult kõik muud asjad tuleb ikka ka kontrollida, et ei tõmbaks kuskilt õhku, et lõõride vaakumitorude lutid oleks terved jne. Ja loomulikult tuleks pikas perspektiivis ka klappidega tegelda aga ma ei taha väga uskuda kohe, et seal midagi väga tõsist oleks.
To Piipz. 6,5 mnt ja 8 linnas, palju, kindlasti palju. Endal 5 mnt ja 6-6,5 linnas. Temperatuuriandurid oled üle mõõtnud?
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Tundub ok.Vahetasin õhufiltri ja kuna olin sealmaal siis panin ka küünlad uued.Ühtegi katkist toru ega voolikut ei märganud.Vähe keerasin seda külmkäivituse kruvi ka peale"ilmselt on sellel muu nimetus".Nüüd külmalt käivitades pöörded u 2000 ja soojalt u 1000.Keerates soojalt pöörded 1200 le nagu vist peaks olema siis rulli andes lähevad pöörded maha väikese viivitusega,on see norm või ei.Täna selgus,et käike alla vahetades nt 6lt 2le ja siis vaikse hooga kiirendades lööb nagu popsti tagasi,täpselt ei saanudki aru kas sumpsi või filtrisse.Panin täna paagi kõrini täis,läbisin 100km kohati 200 alla nii linna kui trassi ja näidik kukkus ühe kriipsu.Kontrollin ka trossid veel üle kuigi ei saanud täpselt aru mida peaksin seal pistikus ühendama ja mis seal kellal peaks näha olema.
Tänud I
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Täna jätkasin sõitu.Läbisin veel 261 km ja pill seisis.Paagiga siis kokku sai 361 km.Pean mainima,et kiirused olid kõike muud kui lubatud,aga see oli lihtsalt väike test.Muidu ma nii ei tee.Ehk siis normaalselt liigeldes 400 km paagiga on suht reaalne.Nüüd võin ratta rahuliku südamega maha müüa,kel huvi siis "viis kaks kaheksa 666 üheksa"
I
Re: v strom 1000 tühikäik
Diagnostika pistik asub vasaku tagumise plastiku all.Samas kohas kui generaatori pingeregulaator. Eeldan, et sul võiks ta olla valge nelja kontaktiga, milles on kaks juhet, must ja valge/punase triibuga. Süüde väljas, ühenda need kaks juhet kokku, läbi pistiku loomulikult. Süüde sisse, suretus nupp ON positsiooni, näed näidikuplokis kas asendiandur on ok või kuhugi poole kiivas.
Loe ka http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=118534
Seal on SV aga põhimõte on sama.
-
Teema algataja - Postitusi: 75
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
- Tsikkel: ktm 300 exc
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Re: v strom 1000 tühikäik
Tänud.
See oli mul juba kontrollitud nn dealer mode ja oli ok.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.