LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukirajale → Re: LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukiraj
Re: LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukiraj
urmas66 kirjutas:Umbes sama suure kerega odav bränd auto, Škoda Octavia, maksab heas varustuses mitte vähem kui 29000,aga veidi paremas varustuses umbes 33000 - 34000.Ehk siis sama palju sisuliselt ja kiirendab 0-100 7,6 s kiirem mudel maksab veel rohkem.Fordi sama kiire ST või kiirem RS Focus, maksavad ka sama palju ja sealt edasi ülespoole.Ehk siis Tesla on hinna poolest väga konkurentsi võimeline ja Tesla ei ole promoprojekt ,vaid ikka ärilise kasumi teenimise eesmärgil toodetud auto.
Ikka veel offtopic:
Ei saa aru, mida see kiirendus asjasse puutub --- lihtsalt elektrimootori eripära, et vääne igast asendist olemas. Autot ostes ei ole see üldiselt oluline. Kui kunagi ostsin esimese 911 Turbo, siis vast oli see mingi argument aga 911 GT3 ostes enam ei olnud ja pereautost rääkides pole see enam määrav. Võrdleks hoopis autode kaalusid?
Ei saa ka võrrelda ülirasket Teslat Fordi ST või RSiga, sellist sõiduelamust raske Tesla kahjuks ei paku nagu need teised eelnimetatud.
Muidugi peab ütlema, et oli endal plaan ka korra Tesla osta, tuttaval juba kolmas Tesla, temalt sain piisavalt infot ja proovisõitu teha. Kui elektrimootori sõidudünaamika eelised välja arvata, siis on tegu Skoda Rapid/Octavia mugavusklassiga autoga (vedrustus, istmed jne). Kvaliteedi osas tuttava sõnul kolmas Tesla pidi juba enamvähem olema, esimene kolisesid ja nagisesid nagu Opel Kadett aastal 1995.
Skoda Octavia sarnases varustuses maksab siiski u. 17000.-
Tesla Model 3 - seda on näidatud ainult prototüüpi, reaalset mudelit veel pole, seega pole millegagi võrrelda. Ideeautosid näitavad kõik autotootjad...
Küll peab ütlema, et Tesla turundus on tippklassist - Model 3-e pole olemas aga juba ülistatakse, olemata ise üldse proovinud
Ja ajakirjanike proovisõit Model 3-ga oli ka nali, korra tehti elektrimootori kiirendust ja siis visati autost välja --- Nissan Leafiga oleks saanud sama asja teha pannes prototüübile vähe jämedamad juhtmed
HD FX-1200 '74
HD Breakout '19
BMW R1200GSA '15
KTM 250 EXC-F 6Days '20
Ducati Panigale V4 '18
Ducati Scrambler Italian Independent '15
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.