LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukirajale → Re: LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukiraj

Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 710
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 36 korda

Re: LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukiraj

Lugemata postitus Postitas romulus »

urmas66 kirjutas:
romulus kirjutas:

Mis tavamotoga auto see 15k maksab, millel on samaväärne kiirendus ( < 6s 100 km/h-ni), varustus ja disain? Läheks kohe poodi :)

Laurih kirjutas:

Kuhugi see raha kulub --- kui see pole puhas kasum. Kui 20 000 eurot jääb lihtsalt puhaskasumiks, siis seda nö. ei tarbitud ära.
Kui ei jää kasumiks, siis kuhugi see kulutati ning mingit "tööd" füüsikalises mõistes tehti. Ning selle "töö" tegemiseks on vaja energiat.
Bugatti puhul ma ei oska öelda, kas nad on suures kasumis või mitte.
Kui Nissani puhul oleks "puhver" 20 000 eurot, siis Nissan laseks hinna alla nagu naksti.

Uus rahva Tesla on jah alla 40 tuh euro aga samaväärne sisepõlemismootoriga auto on u 15 tuh eurot ehk 3x odavam. Auto muud jupid (klaasid, uksed, istmed jne.) tulevad samast kohast, muutus on ainult mootoris.

Umbes sama suure kerega odav bränd auto, Škoda Octavia, maksab heas varustuses mitte vähem kui 29000,aga veidi paremas varustuses umbes 33000 - 34000.Ehk siis sama palju sisuliselt ja kiirendab 0-100 7,6 s kiirem mudel maksab veel rohkem.Fordi sama kiire ST või kiirem RS Focus, maksavad ka sama palju ja sealt edasi ülespoole.Ehk siis Tesla on hinna poolest väga konkurentsi võimeline ja Tesla ei ole promoprojekt ,vaid ikka ärilise kasumi teenimise eesmärgil toodetud auto.

Just täpselt. Ja tunnen selle popi Leafi müüjatele kaasa, kui Model 3 lõpuks saadavaks muutub, sest hind on neil suht samasse auku. Ei tea miks Nissani disainerid arvasid, et elektriauto omanik on kindlasti pime :ner:

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”