LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukirajale → Re: LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukiraj
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: LS muudatus: lubada A-kategooria sõidukid ühissõidukiraj
romulus kirjutas:Mis tavamotoga auto see 15k maksab, millel on samaväärne kiirendus ( < 6s 100 km/h-ni), varustus ja disain? Läheks kohe poodi
Laurih kirjutas:Kuhugi see raha kulub --- kui see pole puhas kasum. Kui 20 000 eurot jääb lihtsalt puhaskasumiks, siis seda nö. ei tarbitud ära.
Kui ei jää kasumiks, siis kuhugi see kulutati ning mingit "tööd" füüsikalises mõistes tehti. Ning selle "töö" tegemiseks on vaja energiat.
Bugatti puhul ma ei oska öelda, kas nad on suures kasumis või mitte.
Kui Nissani puhul oleks "puhver" 20 000 eurot, siis Nissan laseks hinna alla nagu naksti.Uus rahva Tesla on jah alla 40 tuh euro aga samaväärne sisepõlemismootoriga auto on u 15 tuh eurot ehk 3x odavam. Auto muud jupid (klaasid, uksed, istmed jne.) tulevad samast kohast, muutus on ainult mootoris.
Umbes sama suure kerega odav bränd auto, Škoda Octavia, maksab heas varustuses mitte vähem kui 29000,aga veidi paremas varustuses umbes 33000 - 34000.Ehk siis sama palju sisuliselt ja kiirendab 0-100 7,6 s kiirem mudel maksab veel rohkem.Fordi sama kiire ST või kiirem RS Focus, maksavad ka sama palju ja sealt edasi ülespoole.Ehk siis Tesla on hinna poolest väga konkurentsi võimeline ja Tesla ei ole promoprojekt ,vaid ikka ärilise kasumi teenimise eesmärgil toodetud auto.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.