Krossikas vs enduro

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Krossikas vs enduro

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Pihelgas kirjutas:
mx77 kirjutas:
suhkrujuku kirjutas:

Kui tahad peale põllu metsa ka keerata siis võta endurokas. Võrreldes krossikaga on käigukasti ülekanded sobivamad kui krossirattal. ja mina soovitaks 250-300 2T masinat. juppe on mootoris mida vahetada oluliselt vähem kui 4t masinal , õli ei pea käigukastis 5 tunni tagant vahetama ja kolviga võid julgelt 100 tundi lasta ning keps kestab 200 tundi kindlasti. Kui korralikku õli kasutad. Ja krossikaga kaaluvahet peaaegu pole.

Enduurokate hinnad kasutatutena on lihtsalt mõttetud krossikatega võrreldes, eriti kui tänavalegaalsus ei ole oluline. ja krossikate valik on ka kordades suurem.

Tule sõida oma krossikaga mõni 2-3 päevane endurotripp kaasa, siis saad aru, et enduro ja kross on kaks eri asja. Alustades väga lihtsast asjast nagu tugijalg, lõpetades tõesti oluliselt soodsamate ülalpidamiskulude, pehmema vedrustuse ja erineva mootoridünaamikaga. Tänav ei puutu eriti asjasse.

Tead, sa ei kujuta ette kui palju olen ma oma krossikaga metsas enduuroradadel trippinud :D. Üldiselt võib öelda, et piisavalt.
Kusjuures see vedrustuse jäikus või pehmus on harjumuse asi, mulle näiteks enduuroka pehme vedrustus ei istu üldse - mingeid lained hooga lasta on täiesti võimatu.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”