Wroomer - Piipz testis Ducati Multistrada 1200 Endurot → Re: Wroomer - Heiti testis Ducati Multistrada 1200 Endurot

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Wroomer - Heiti testis Ducati Multistrada 1200 Endurot

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tegelikult ei ole kardaan kui lahendus üldse mitte kapriisne vaid gessu monokiige ja sellest tulenevalt laagrile mõjuvad jõud on need,mis selle asja kehvaks teevad.Näiteks toodud juhtumil ,oleks ilmselt ka ketijooksusid üsna mitu pidanud vahetama ja kokkuvõtteks oleks vist samad kulud olnud,kui mitte suuremad.Keti eeliseks oleks ilmselt olnud see,et kulumine oleks silmaga tuvastatav ja katkiminemine teel välditav.
Aga kui on tavaline kiige ja kardaan,siis mina arvan,et kardaan on ikka väga hea lahendus ja peaks seda tüüpi rattale lausa kohustuslik olema.Isegi vene ratastel pidasid need vastu ei tea kui kaua.Mis hooldus vabadusse puutub,siis on automaatse ketiõlitajaga sama muretu elu.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”