Külgkorviga Jawa 360 1972a - Aivar & Märt → Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt
Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt
Praegu on õige aeg ka kiigepuksid üle vaadata. Neil vanadel on pukside vahe nii väike et iga väike kulumine annab pärast tagaotsa vänderdamises tunda. Kui kurvi lähed nii et jalaraud maas, siis üsna vastik kogemus. Nii et kui vaja tuleks puksid vahetada. Uuema raamiga Jawal on tagakiige puksid üksteisest oluliselt kaugemal ja kulumise mõju väiksem. Ja neil vanadel oli veel selle tagakiige telje õlitamissüsteem mootorikaane tagumise poldi alt, need kanalid vaja puhtad hoida. Üldiselt see tagakiige puksimajandus on neil üks nõrk koht.
Minu oma lükati kunagi ülevaatuselt tagasi kuna korvi rattal oli liiga suur loks. Kästi korda teha. Põhjuseks oli korvi kiige kinnitus, mis ei olnud mitte puksi vaid laagriga (!) lahendatud. Õnneks sobis sinna täitsa standardlaager ja asi sai korda. Vaata see ka üle, seda suht lihtne vahetada. Jällegi sõidustabiilsus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.