K6(7)50 kohvik

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Vahepeal olen jälle käinud raske rauaga sõitmas ja on ilmnenud kaks väikest probleemi, mis loodetavasti ei viita millelegi suuremale:

  1. 3. käik on kaks korda välja visanud pärast pisut ebaõnnestunud käiguvahetust. Ehk ei ole suur mure ja kuna tegemist reguleeritava Urali kastiga, siis ehk annab ka natuke timmida. Eelmise mootoriga töötas see kast pefektselt, seega ilmselt ikka vahetuse viga.

  2. Vasak silinder tühikäigul pisut suitseb.
    Pilt

Põhjus, miks parem silinder ei suitse võib olla muidugi lihtsalt selles, parema summuti pütt laseb natukene rohkem ühenduskohast läbi ja suits pääseb sealtkaudu välja :).

Aga samas on ka silindrid oma reguleerumises täiesti erinevad, st kui segukruvi timmida, siis vasakul hakkavad pörded langema ca 2,5 pööret kinnisest asendist, aga paremal ca 5-6 pööret. Kas need K68-d võivad lihtsalt olla ise nii erinevad või kas on kuskil mujal konks? Miski tihend kuskilt laseb läbi? Sisinaid ei ole kuulda ja käib-sõidab suurepäraselt. Mõlemad silindrid töötavad ka iseseisvalt ning tunduvad olevat sünkroonis.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”