K6(7)50 kohvik
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: K6(7)50 kohvik
Vahepeal olen jälle käinud raske rauaga sõitmas ja on ilmnenud kaks väikest probleemi, mis loodetavasti ei viita millelegi suuremale:
3. käik on kaks korda välja visanud pärast pisut ebaõnnestunud käiguvahetust. Ehk ei ole suur mure ja kuna tegemist reguleeritava Urali kastiga, siis ehk annab ka natuke timmida. Eelmise mootoriga töötas see kast pefektselt, seega ilmselt ikka vahetuse viga.
Põhjus, miks parem silinder ei suitse võib olla muidugi lihtsalt selles, parema summuti pütt laseb natukene rohkem ühenduskohast läbi ja suits pääseb sealtkaudu välja .
Aga samas on ka silindrid oma reguleerumises täiesti erinevad, st kui segukruvi timmida, siis vasakul hakkavad pörded langema ca 2,5 pööret kinnisest asendist, aga paremal ca 5-6 pööret. Kas need K68-d võivad lihtsalt olla ise nii erinevad või kas on kuskil mujal konks? Miski tihend kuskilt laseb läbi? Sisinaid ei ole kuulda ja käib-sõidab suurepäraselt. Mõlemad silindrid töötavad ka iseseisvalt ning tunduvad olevat sünkroonis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.