Tehnoülevaatus
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Tehnoülevaatus
Kuidas see võimsuse mõõtmine välja hakkaks nägema. Jätame kohe igast silm sirkel teemad ära, need ei päde ... see tähendaks vinkel vendade kohtus istumist isegi juhul kui distantsid, kiirusemõõtjad ja kõik muu on taadeldud .....
Dünostend ja taadeldud loomulikult, neid saaks olema kindlasti igas ülevaatuspunktis (mis siuke stend koos hoolduse, taatlemise jms. maksta võib?) .... meie saaks 15 euri eest dünos siis ära käia.
Põhiskeem saab olema järgmine:
Vajuks kohale, 15 rubla, saaks düno kätte, piiraja tagasi, kordusülevaatus 10 rutsi või misiganes (igasugune summa alla sota oleks täitsa ok vist?), värske ülevaatusega koju piirajat eemaldama. Mega piiramisäri läheks lahti, 200 alla ja edaspidi saad kümneka eest düno teha.
Või hakkab piiratud tsiklite ülevaatus kordades kallim olema?
Näiteks mul on hornet piiratud 25kw - kas on ma ei tea (ei huvita ka), selleks peaks karburaatorid vist maha võtma ja veenduma? (hui mingi ülevaataja, mul hakkab karbusse maha kruvima, pärast vaakumeid häälestama ja jaurama ehk mismoodi piiraja ette näitamine välja veel näeks?)
Mul oleks muidugi hea meel, saaks karbussid iga kevad 15 rubla eest häälestatud
Juhtimisõigus on mul igal juhul olemas ka juhul kui piirajat pole. Seega ülevaatuse düno ei puhuks üldse kotti, see ei muudaks juhtimisõiguse osas absull mitte midagi.
Kui nüüd A2-ga roniks ratta otsa, millel piiraja eemaldatud, siis oleks tegu juhtimisõiguseta sõiduga. A omanike dünotamine ei läheks aga kuidagi läbi.
Seega ülevaatuspunktis mingi võimsuse mõõtmine on mõttetu ... kui siis tänaval konkreetselt tuvastatud juhiga otse kärru ja stendi
Ainus asi on vist kindlustus, mis määrab kilovattide pealt hinda? Neid hakkaksid huvitama hoopis natuke järeleaidatud rattad ju ... ronid kohale, tehakse düno, on tehase 72kw asemel mingi sumpsiga saadud 78kw ... vutt vutt uusi papreid tegema arki mõne soti eest? aga kui kohvitet konel on vähem? Siis kindlustus ju võtab raha mitte millegi eest.
Kui, siis arutagem kindlustuse teemat, kuigi ka see on absurd
Sama jabur on müra mõõtmine ÜV punktides, lüüakse vanaema pudrunui ette üv ajaks ja asi vaska.
Nii kaua kui mehed sinises reaalselt tänavatel mõõta ei saa, jääb kogu see nali lihtsalt ära. Igale patrullile taadeldud seadmed ja koolitus?
Ja hakkab pihta ... ei mõõdetud 1 meetri kauguselt 4000 pööret, nagu viiesajasel ette nähtud, vaid 90 sendi kauguselt ja 4600 pööret
Näidake mulle sellist humanoidi, kes suudab tänaval kõrva järgi sumpsi taga seistes öelda, kas tegu on 92või 95db-ga?
Kui siukseid leidub, siis nad häälestavad rämeda raha eest viiuleid või puhuvad politseiorkestris trombooni mitte ei tassi reede õhtul alkohoolikuid plate peale.
Mida me aga saame on kuni A2-ni mingid lapakad, näiteks nagu UK-s suured punased L tähed ees ja taga ning ennetustöö.
Mingit dünosse vedamist paarikümne ratta pärast ei hakka niigi kohitset korrakaitse tegema ... terve patrulli tööpäev piiksus ühe juhtimisõiguse pärast?
Targem on lihtsalt 12h jutti iga jumala tsikkel maha võtta, saab palju rohkem füüri ja rikkumisi, pakun et kümneid kordi rohkem.
Pooltel ratastel pole taga seda punast helkurikest ....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.