GSX-r 2002 modimine
-
Teema algataja - Postitusi: 1154
- Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: GSX-r 2002 modimine
Taga sai siis suport maha, pooleks lahti, uued simmerid sisse, uued klotsid, uus voolik, uus ketas, uus õli loomulikult.
Ees suportid puhtaks, klotsid olid eelmine hooag uued need veel täitsa nagu uued 1000 km sõitnud. Puudu on klotside vedrud, tuleb need tagasi panna muidu klotsid plärisevad. Pidurite seest tuli paksu pruuni välja, soovitan kord mõne hooaja tagant ikka hoolduse ette võtta. Hetkel sebin esimeste voolikutega. Voolikud said lastud valmis meisterdada, veidi vaja ringi mängide pikkused.
Probleem tekkis banjoboltidega, mitte kellegil ei ole kohapeal õigeid polte. Kuna gsxr-il on need erimõõdus keermega, siis ei saa all käivat topelt banjot ülesse tõsta keerme aste 1,5 aga peasilindril 1,25. Ja mitte kellegilt ei ole midagi saada. Kõigil on ainult mudelipõhine kola, nüüd ootan inglismaalt kuulõpuks saadetist. Siis saab voolikud külge õlid sisse ja õhk välja.
Kurb küll, et meil poodides vaid letikaup ja keegi väga tellimust nii väikesele summale ka teha ei taha, viitsi või mis iganes muud põhjused on.
Hetkel seisab suur osa tööst tagumise hammaka taga, kui see kohale ei jõua lähi kuu jooksul siis tuleb midagi mõtlema hakata...
Plaan on veel jahutusvedelik ära vahetada. Siis on ratas hooajaks sõidukorras. Eks siis näis kas ma jõuan jaksan värviparandused ette võtta, või pane talle nimeks kriim ja lisan veidi kleepse vajaka olevatesse kohtadesse.
Lisaks tulid hiinast ära ka suunakad mingi hetk on vaja ennast kokku võtta ja need ka külge kruvida
Heeblid ja LSL- kukkumispunnid said ka külge.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.