Harige mind: kerged enduurorattad
Re: Harige mind: kerged enduurorattad
Yeekimil on õigus, sellist universaalset tsiklit pole olemas. Vahet pole, kas reklaamis see joonistatakse maanteele või metsa.
Tahad metsas hullata - kerge masin. Maanteel loomulikult saab sõita, aga kas sa tahad iga Tallinnast Võrru käimise järel õli ja filtrit vahetada. Ja mitte odavat õli vaid korralikku täissünti. Lisaks 100h tagant kolvivahetused ja 200h tagant kepsuvahetus. Ja kergel endukal hoitakse kärnrehvid all, neid ju ei hakka Võrru sõiduks tavaliste vastu vahetama ja seal uuesti kärnu alla? Ja kindlasti on kergetel suurem vibra.
Maantee - raske masin. Ehk siis liivas ja metsas pole mitte mingit funni.
Ja sinna vahepeale jääb suur tühi auk. Ülekatvust eriti ei ole raske ja kerge enduka vahel.
Ega ilma asjata isegi LC4-sid haagistel veeta. Ei viitsi üle paari korra pikki otsi lasta, tagumik jääb haigeks.
Kirjutati DRZ400 - sel on küll 5000km välp, aga tegelikkuses kulub 20 tuhandega mootor hõredaks. Ja päris enduurokaga on ikkagi lõbusam. Isegi DRZ400E on korraliku enduuroka kõrval suht juhitamatu mürsk.
Kirjutati LC4 - 150 kg-ga on see juba liiga raske. Ja Võrru sõiduks nats ebamugav.
yeekim kirjutas:Selliseid tsikleid ei ole olemas!
Maanteel hea, metsas s**t ja vice versa.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.