2003 gsxr 1000 turborull RaulK → Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Minul on dynojeti kittidega mõned kogemused olemas. Ma ei mäleta, kas kasutasin stage 1 või stage 2 aga minul igatahes hakkasid nad käima ka sootuks ilma õhufiltriteta. Komplektis on nõelad, düüsid tihendid jm vajalik. Seega saad välja vahetada ka muidu kulunud osad (sul on tõenäoliselt ka nõelad ülevalt ära kulunud) ja asi hakkab juba seetõttu paremini tööle.
Olen kunagi läbi käinud ka selle õhuvoolu piiramise, suuremate düüside jm tee aga pole seda vaeva ja ajakulu väärt - kuhugi jääb suure tõenäosusega ikka "auk" sisse.
Nende dynojeti komplektidega saab igatahes käima ka koonusfiltritega.
Allpool väike väljavõte mingi Dynojet müüja kodulehelt:
Stage 1:
Intended for motorcycles with a stock engine using the stock airbox, air filter and stock pipe. Stage 1 kits are fully adjustable to allow the use of a well designed aftermarket pipes and stock replacement air filters like K&N. Stage 1 kits are designed to improve throttle response and drivability and in most cases power increases of approximately 5% throughout the entire power range can be achieved.
Stage 2:
Intended for motorcycles with a stock or mildly tuned engine using a well designed aftermarket pipe with a modified airbox and a stock replacement air filter. Stage 2 kits are designed for applications where individual filters cannot be installed and for applications where airbox modification improves the engine's performance. In most cases power increases of approximately 8% can be achieved.
Stage 3:
Intended for motorcycles with stock or mildly tuned engines using a well designed aftermarket pipe and individual air filters. In most cases power increases of 10 - 15% can be achieved. However, drivability may be compromised particularly with short stroke, high RPM motors. On some modern engine and airbox designs, individual filters and proper jetting offer no performance improvement yet compromise drivability, in such cases stage 3 kits are not available.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.