VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: VS1400 '93 karpade häälestamise probleem

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

FOF kirjutas:
grahv kirjutas:

Kuidas sünkida, on seletatud nt siin: http://www.intruders-alert.com/viewtopic.php?t=147
Enne tuleks loomulikult kontrollida, et karpad on korras ja puhtad, ja stock filtrite/düüside puhul tehaseseades...
Kui lõpuks sünk ka paigas, siis krutid tühikäigu kõrvale meeldivaks.

Olen teadlik kõigest sellest ja ka Intruder foorumist, aga millest ma aru ei saa on, et kas enne karpade sünkroniseerimist keeran segu paika? Teine probleem on, et ühel karpal keeran mixture kruvi kinni ja see töötab rõõmsamalt edasi, aga miks? Põhjus on rikas segu. nt kui keeran sünkroniseerimis pordi lahti ja annan sealt lisa õhku, siis on karpad enam-vähem sünkis, kuna on sobiv segu.

Kas võib olla kütuse tase liiga kõrge? Samuti kas Pilot jet-i annab kuidagi üles- alla keerata?
Kas asi võib olla ka klappides, et silindrisse jookseb topelt kogus kütust ja õhku?

Viskasin sünk kellad külge ja tagumise karpa kella osuti käis 1/3 üles-alla. esimese osuti see-eest vähemalt poole vähem.

Kui keegi oskab lahendust pakkuda. Netiõpetusi VS1400 kohta pole vaja saata, sest need on läbi vaadatud. Muidugi, (crash) meelde on vaja tuletada.

Tavaline kontrollimisskeem -
klapivahed kontrollida ja küünlad.
Siis tehase manuali järgi voolikud ja karpa ujuki tase,
siis segukruvid standard-i järgi paika mõlemal. (nähtavasti suured lõõrid, siis seal on võimalik, et ka kaks kruvi, mida saab keerata)
Kuna rattal on "sportsumpad", siis võiks keerata segu pisut rikkamaks, kui tehase seade ja kui on karpadel nõelad võimalik tehase seadest nihutada, siis tõsta nõela ühe astme võrra võrreldes standardiga.
Edasi kraed külge ja (võib teha ka bench sünki, et asi lihtsamaks läheks) ehk keerata mõlemad siibrid sellisesse asendisse, et oleks 0.5mm nõel vms mahuks võrdselt sealt läbi ja toore tross mõjuks ilusti võrdselt neile. Gaasirutskaga võib kaasa aidata ja kontrollida, kuidas liiguvad.
Siis kellad külge ja käima.

Kui midagi on väga korrast ära ja "oksendab" ühte silindrisse, siis on karpa seest midagi valesti või väga valesti.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”