Ummikus KLX3OOR enduroka mootoriremondiga..
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Ummikus KLX3OOR enduroka mootoriremondiga..
Tuli hangitud paarike vanu Kawa KLX300 endurosid(2000a)... Üks ratastest enam vähem sõidurõõmukorras, teine praktiliselt pulkadeks hetkel.. Eelmise omaniku poolt algatatud kolvi ja väntvõlli ringi vahetus seisma jäänud huvitavas faasis, kust ma ei oska edasi ega tagasi minna.. Mootor siis peaaegu kokku laotud, sees uus kolb ja kuskilt usast tellitud kasutatud korralik väntvõll. Point aga selles, et kunde väitel tellitud vändal olev keps olevat vale pikkusega(pikem). Eks seda arvatavasti märgati enne klapikambri kaane peale panekut, et kolb tõuseb kõrgemale. Tundsin huvi, et kui palju- paar milli, umbes. Ise kuulen seda esimest korda, et keps saab ka pikem olla.. Kolb saab kõrgem olla..
Mida teha, kust saan selle mudeli/mootori andmeid kolvikäikude, kõrguste, mõõtude osas? Tuhland ja otsind remondimanuaale - pole! Või lasta vana vänvõll taastada? Sel juhul kes võtaks selle ette ja siis juba kenasti koos ülejäänud mootori lahti ja kokku ladumisega uuesti?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Ummikus KLX3OOR enduroka mootoriremondiga..
Kui ma nüüd väga võssa ei pane siis Volts Tartus, Motohoovis pressib lahti/kokku väntvõlle. Siis on veel võimalus silindri ja karteri vahele 2mm vasest tihend lasta lõigata, kolvipõhja õhemaks ei hakkaks freesima.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Ummikus KLX3OOR enduroka mootoriremondiga..
Sellel õnnetul ei saa minu kunagise kogemuse ja hangitud info põhjal eraldi kepsu vahetada. On kmpl - keps + väntvõll. Võibolla on vahepealsete aastatega midagi leiutatud.
Eelmine omanik on ilmselt mingi muu /XR näiteks/ kepsukmpl ostnud.
http://www.thumpertalk.com/topic/632121 ... ototricks/
http://www.thumpertalk.com/topic/647529 ... od-length/
Võibolla sa tead seda kõike, tahtsin ka postitada.
-
Teema algataja - Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Ummikus KLX3OOR enduroka mootoriremondiga..
Seda xr iga samastamise teemat ei teadnud, thanks... Minu arusaamist mööda peaks kenasti kokku ja lahti pressitav väntvõll olema, pealtnäha vähemalt... Kõige magusam tundub see vasktihendi versioon.. selleks peangi suhtkoht täpsed algmõõdud saama, et kompressiooniga kraavi ei lendaks. Kuskilt ingliskeelsest jutust märkasin veel, et Wiseco´l nagu olekski kõrgema kompressiooni kolb... ja sinna sisse on topitud wiseco, kirjade järgi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.