KTM 950sm SAS/EPC removal
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: KTM 950sm SAS/EPC removal
Mihkel125 kirjutas:niipalju kui netiavarustes silma on jäänud siis SAS tõesti võimsust kuidagi ei piira, aga teine teema on EPC süsteemiga. http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... emoval.htm
Lõpuks leidsin lingi mis kirjeldab täitsa hästi kuidas vajalikud toimingud ära teha endal on veel küsimus kas on elektriga ka vaja midagi teha, aga see peaks olema vajalik ainult uuematel 990 mudelitel.
Tere,
950-netel pole elektriga vaja midagi teha - vaja on ainult kogu voolikute rägastik vastavalt õpetusele eemaldada, korralikult silindritele pimedad ette ja karpade tuulutusvollad vahetada ning uuesti ilusti sünki ajada.
AGA!!! - kat-id peavad olema eemaldatud, sest vastasel juhul on natukese aja pärast oodata nende ummistumist ja siis jubedat kuumust taguotsa all!
variante on mitmeid, alates läbi puurimisest kuni lõpetades 1000++ eur acrapovic-i lahendustega.
Kõike korralikult tehes annab 950nel korralikult käigu puhtust ja töökindlust juurde.
Jõudu tuleb ainult sellest, et kui on kat-id eemaldatud ja karpad paremini paika reguleeritud.
Nii segukruvi kui nõelte asend kui ka tuulutusvollade pikkus.
Kui vaja abi, siis PS.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.