Yamaha R1 esiratas vastu gondleid [Motobot: õige on "gondleid"].
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Esiratas kaheksas sellepärast pole pikka ringi teha proovinud aga muidu ilma gondliteta sõidab ja ei saa midagi aru. Amordid amortiseeruvad ilusti need sai ühekaupa ära proovitud.
will111 kirjutas:kas oled ise proovinud seda tobedat mõtet teostada?
KUI kõver sa arvad, et see raam siis nüüd võiks olla, et rattad silmnähtavalt (ja veel veel üksteise tagant) erinevatel joontel jooksma hakkavad.
aga mul on see küsimus, et kas tsikliga on üldse mingi probleem reaalselt? mis takistab lihtslt selga istuda ja sõita, ilma igasuguste spetsialistideta (eeldusel, et amordid ikka kenasti liiguvad ja töötavad)? kui vaatasin seda summat seal paberi peal, miski 4500 euri siis mõtlesin küll, et no ei tea kas ratas anti siis tasuta ära või?! sest see tsikkel ise on väärt vast pool paberi summast ja seda mitte kõverana vaid (sõidu)korras olevana.
-
- Postitusi: 3229
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
will111 kirjutas:kas oled ise proovinud seda tobedat mõtet teostada?
KUI kõver sa arvad, et see raam siis nüüd võiks olla, et rattad silmnähtavalt (ja veel veel üksteise tagant) erinevatel joontel jooksma hakkavad.
aga mul on see küsimus, et kas tsikliga on üldse mingi probleem reaalselt? mis takistab lihtslt selga istuda ja sõita, ilma igasuguste spetsialistideta (eeldusel, et amordid ikka kenasti liiguvad ja töötavad)? kui vaatasin seda summat seal paberi peal, miski 4500 euri siis mõtlesin küll, et no ei tea kas ratas anti siis tasuta ära või?! sest see tsikkel ise on väärt vast pool paberi summast ja seda mitte kõverana vaid (sõidu)korras olevana.
Ei ole tobe mõte,ma olen kõiki töös olnud raame niimoodi vertikaal suunas mõõtnud ja 2m lattidega mõõtes on olnud vahe sentimeetrites.
Sõltuvalt rattast ja rehvidest saab niputada kas vastu piduriketast või vastu rehvi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Proovisin veel pilte vaadata Varsti panen ratta kokku ja gondleid külge ei pane ja vaatan kas üldse on midagi häda peale gondlite.
Selliste gondlitega ei saa küll aru et midagi valesti oleks.
Või kui neid vaadata tundub, et mu ratas on terve.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Teema pealkirjas on, et ratas on VASTU gondleid - on siis või ei ole?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
On.
Loff kirjutas:Teema pealkirjas on, et ratas on VASTU gondleid - on siis või ei ole?
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
franz, see mida eelnev mõtte välja pakkuja soovitas teha, oli küll väga kaugel lattidega mõõtmisest, millest sina räägid...või sain tõesti mina NII valesti aru? aga kust üldse tuleb järjekordne kahtlus, et raam juba sellises suunas kõver on?
-
- Postitusi: 3229
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Uuesti üle lugedes on sõidu ajal tagant jõllitada muidugi tobe.Ei tea mida ma mõlgutasin ja lattidega mõõtmise peale hüppasin.
"kas oled ise proovinud seda tobedat mõtet teostada? KUI kõver sa arvad, et see raam siis nüüd võiks olla, et rattad silmnähtavalt (ja veel veel üksteise tagant) erinevatel joontel jooksma hakkavad."
Arvan et lugesin ainult seda lõiku mitte eelmisel lehel olevat.
Lattidega tasub igal juhul mõõta ja ka horisontaalis.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7433
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2004 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Kui rattad ei jookse ühel joonel,siis see sõites kohe aru saada kui käed lenksust lahti lased,kisub ühele poole,olenematta tee kaldest.Ja üsnavähesest piisab,et kiskuma hakkab.Kui oskad vaadata,siis otse sõites siledal teel on tagant päris hästi näha kui rattad üksteisest erinevas "kaldes" on.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Hark sai nii külge pandud,et kui on siis ettepoole amortidest kõver. Eile oli rohkem aega ja ladusin täitsa kokku alustades ülevalt poolt. Tuled gondli külge siis sulle esimese raami külge ja raam mootorratta raami külge. Kuni viimaste gondliteni kõik ilus. 1.5cm umbes gondlitel ja rattal vahet. Ja alumised gondlid suruvad kõik kompoti vasta esiratast. Ja sõites ei saanud midagi aru, et viga oleks.
Siin vahe rattal sees, pilt natuke liiga eest tehtud.
Ja sellise kleepsu leidsin.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
lõike need kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] väiksemaks või parajaks nii nagu vaja ja sõida. jumala pohh ju, milleks üldse aega raisata. muidugi kui kunagi tsiklit müüma hakkad siis oleks tore ostjale mainida, et kuskil võib midagi valesti olla...
hea kleeps!
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Loodame et siis ikka mainitakse.
Pill juba müügis :
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Mind paneb jätkuvalt hämmastunult photoshopi jälgi otsima see fakt, et japsid püsivad ikka igas sitas oma küljejala najal püsti.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
No näha on, et jalg toetub rohumaal sõidujäljele, mis tavaliselt on ikka päääris tihedaks tambitud, kuival ajal sinna ader sisse ei lähe, tee, mis tahad.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Ära lõhkusid hea ratta Tsikkel sai toodud UK-st, oli ilus ja sirge. Sõitis hästi. Käed lahti lastes ei kakkunud kuhugi poole, vaid läks otse.
Sõitsin sellega 3 hooaega kui ei eksi. Peale kuluosade ei vahetanud midagi. Kett, piduri klotsid, õli ja rehvid.Ostes olid samasugused gondlid küljes.
Esiratta ja gondli vahe oli ok. Kleepsu panin mina
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Teemaalgataja ostis juba sellisena selle ratta!
repsu007 kirjutas:Tere,
Masin Yamaha R1 2003aasta.
Probleem selline, et ratas sai ostetud avariilisena. Rattal esiratas käib vastu gondleid, ehk siis kas raam või prillid kõverad. Siit siis minu probleem, et kuidas ja millest oleks mõõte võtta? Saab keegi võtta enda ratta küljest mulle mõõte? Olen maha võtnud esihargi ja amordid eraldi pinki pannud. Kere olen vaadanud tähelepanelikult ja kuskilt värv maas pole ega ka keevitused mõrased. Mõlemad amordid natuke kõverad aga terve pikkuse peale võibolla millimeetri ainult. Minul on ratas vähemalt 2-3cm tagapool kui peaks olema. Amorte keerutasin prillide sees ja ei tulnud ratas niipalju ette poole. Hea oleks kui saaks kellegilt mõõdud kaugel on sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] esirattast, prillid raamist ja võibolla veel kuskilt?
On kellegil kokkupuuteid või on näinud kuskil mis kõige pehmem on tavaliselt kas raam, prillid või amordid? Kuidas prille mõõta kas on sirge? Kuidas raami mõõta kas on sirge? Kui ongi raam kõver kas seda venitatakse sirgeks või tehakse costum prillid mis ratta kaugemal hoiaks või uus raam?
Või on veel ideid mida teha peale remonti viimise jms geniaalse.
Panen mõned pildid.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Jah, sain aru. Ütlesin rohkem üldistavalt.
Ostes nägi tsikkel välja selline! http://nagi.ee/photos/askokas/24491039/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.