Huumorit

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1273
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas isakene »

kaimex kirjutas:
pühak kirjutas:

Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.

Mis aasta Vito on? Üldiselt kõik kiruvad Vitosi... 22 tkm tundub suht palju meie oludes. Enda teisel autol tehase välp 30tkm ja ise vahetan 10 tkm-i peal. Samas kohe ka õhufiltri, kuna olen näind neid turbosi, mis oleks nagu liivapritsiga üle lastud...

Vitosi kirutakse seepärast et roostetab. Enne CDI ajastut ei olnud mootorid ka teab mis.
Aga enda Vitol kere tehtud ja 112CDI versioonil saab kohekohe pool milli ette. Ainult Euroopa tripil tahtis õli juurde saada, kui ca 5000+ oli mööda kiirteid 120-130-ga lastud. Mersu OM610 mootori eluiga peaks viisaka käitumise korral kenasti 800k+ km kandis olema.
Läbisõidust rääkides, mul on küünis Nissani SD33 diisel, läbi sõitnud suurusjärgus 2 milli. Suitseb, aga sõidaks ilmselt veel. :) 400k km on sellel mootoril parasjagu sissesõit, mill läbisõitu pole neil mootoritel mingi haruldus. Oma kogemus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”