Suzuki Intruder 1500 aastast 2007
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Suzuki Intruder 1500 aastast 2007
Ainus probleem on see, et nõuab ideaalses seisus akut ja laadimisvoolu jälgimist. Kui aku vähegi nõrga, siis teatud juhtudel lihtsalt ei jaksa kompressioonist üle lüüa kuigi dekod on peal ja korras. Sel juhul aitab kui käiguga tagurpidi tõmmates väntvõlli asendit muuta - siis jõuab starter VV-le piisava inertsi anda. See tundub olema kõigi nende rataste probleem, olenemata vanusest (näinud ka uuel rattal). Niipalju kui nähtud-suheldud - kõik omanikud räägivad, et aegajalt tahavad "loksutamist". Muus osas kõva ratas.
-
Teema algataja - Postitusi: 128
- Liitunud: 17 Mai 2006, 19:34
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1500/2007
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Intruder 1500 aastast 2007
grahv kirjutas:Ainus probleem on see, et nõuab ideaalses seisus akut ja laadimisvoolu jälgimist. Kui aku vähegi nõrga, siis teatud juhtudel lihtsalt ei jaksa kompressioonist üle lüüa kuigi dekod on peal ja korras. Sel juhul aitab kui käiguga tagurpidi tõmmates väntvõlli asendit muuta - siis jõuab starter VV-le piisava inertsi anda. See tundub olema kõigi nende rataste probleem, olenemata vanusest (näinud ka uuel rattal). Niipalju kui nähtud-suheldud - kõik omanikud räägivad, et aegajalt tahavad "loksutamist". Muus osas kõva ratas.
Vabandust, mis asjad on dekod.
Eelmine ratas oli dragstar 650/97. Kui nüüd hakata järele mõtlema, siis ka sellel olid käivitamisprobleemid, eriti niiske ilmaga.
Aga see vist ei ole see probleem, millest sa räägid?
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Suzuki Intruder 1500 aastast 2007
Dekompressiooni süsteem mis jätab osad klapid lahti käivitamise ajaks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Mode
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Suzuki Intruder 1500 aastast 2007
Deko on lühend sõnast dekompressor. Selle ülesanne on käivitamisel vähendada survet silindris, et starter jõuaks keerata väntvõlli üle surnud seisu. Tavaliselt jäetakse üks silindrite klappidest paokile, mis mootori käivitumisel sulgub ja avaneb edaspidi nö normaalses režiimis. Enamjaolt kasutatakse ühepütastel 600+ cc ja V2 1000+ cc mootoritel.
-
Teema algataja - Postitusi: 128
- Liitunud: 17 Mai 2006, 19:34
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1500/2007
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Intruder 1500 aastast 2007
poison kirjutas:Deko on lühend sõnast dekompressor. Selle ülesanne on käivitamisel vähendada survet silindris, et starter jõuaks keerata väntvõlli üle surnud seisu. Tavaliselt jäetakse üks silindrite klappidest paokile, mis mootori käivitumisel sulgub ja avaneb edaspidi nö normaalses režiimis. Enamjaolt kasutatakse ühepütastel 600+ cc ja V2 1000+ cc mootoritel.
Suur tänu selgitamast, jälle veidi targem.
Aga muus osas ratta kohta negatiivset...
või ongi selline suhtkoht pommikindel nagu oli 650nene jamaha.
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Suzuki Intruder 1500 aastast 2007
Raske ratas - asula vahel kohmakavõitu, rehvi kulub mehiselt (summuti jääb tagaratta võllile ette), ei pruugi käivituda igast nupuvajutusest, veidi igavavõitu disain... "Tegelejale" ka veits igavavõitu - harva kui miskit putitada vaja... Ja kui, siis ka pigem see üks igav elektriprobleem
1100 Dragstari pole vaadanud? Veidi nooruslikum...
ps. ja tänud peegli klaasimise eest.
-
Teema algataja - Postitusi: 128
- Liitunud: 17 Mai 2006, 19:34
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1500/2007
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Intruder 1500 aastast 2007
grahv kirjutas:Raske ratas - asula vahel kohmakavõitu, rehvi kulub mehiselt (summuti jääb tagaratta võllile ette), ei pruugi käivituda igast nupuvajutusest, veidi igavavõitu disain... "Tegelejale" ka veits igavavõitu - harva kui miskit putitada vaja... Ja kui, siis ka pigem see üks igav elektriprobleem
1100 Dragstari pole vaadanud? Veidi nooruslikum...
ps. ja tänud peegli klaasimise eest.
mis selle elektriga siis on
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.