Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Tere!
Plaan on oma kallis naine kevadel sõitma panna. Ta ise tahab kangesti ja tõtt-öelda igatseksin seda mina ka. Tegemist on 168 cm pikkuse ca 50 kg õblukese naisega, kel suurem ratas käib esialgu kindlasti üle jõu. Minu 900RR otsas istub ta nagu baaripukil - kikivarvul. Lisaks on ta natukene liiga julge ja tal puudub igasugune tsikli juhtimise kogemus (v.a loetud korrad platsil või kõrvalisel teel minu 900RR-i proovida, mistõttu mõtlesin väiksema kubatuuriga ja kergema ratta peale).
Mulle endale tundub mõistlik valik nt uuem Ninja 300 või mõne muu tootja analoog - paistab piisavalt väike ja kerge, päris surmarelv ei ole (kuna erinevalt minu CBR-ist peaks rohkem kõrge pöörde pill olema, samas kui CBR tõmbab juba 5000 pöörde pealt tagarattasse).
Siit ka küsimus - kui vaadata vähekasutatud Ninja 300 või analooge, siis milliste läbisõitudeni tasub mõelda nende ostmise peale (arvestades, et mida väiksem mootor, seda vähem kestab)?
Mida lisaks Ninja 300 veel tasuks vaadata?
Ette tänades,
Heiki
PS: Kui keegi midagi head müüa pakub, olen avatud.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Ma olen samal eesmärgil mõelnud 390 Duke peale, esinduses paar uuemapoolset ratast isegi müügis aga ärrad ei viitsinud sealt täpsustavale küsimusele isegi vastata.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Duke 390 igal juhul. Kevadel tuleb proovisõidupäev KTMis kindlasti. Minge kohale ja proovige. Kui Duke ei sobi ja jubedalt bike vaja, siis RC390 on ka olemas aga Duke on sõidumugavuselt ja omadustelt kindlasti mugavam. ABS on ka küljes ja hea kerge pill. Kiirenduses täiesti asjalik ja tippkiirus ka kenasti sinna 140-150 kanti kergema inimese puhul. Sõitsin ise oma ligi saja kiloga ja superluks pill, ainukeseks hädaks minu puhul oli pikkusest tulenevalt (191 cm) vastu paaginukke käivad põlved. Mul on üks pakkuda aastast 2014 ja pea olematu läbisõiduga, kui suurem huvi on siis võib sellest privas rääkida.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
minu naine on täpselt samas mõõdus ja sõidab bobberiks tehtud VN800-ga, lai lenks ja madal sadul, jalad ulatavad ilusti maha
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Pole küll ise sellise probleemi ees olnud, aga....
... aastaid tagasi tõin tellimise peale Saksast ühele algajale 18 a. noormehele ( pikkus ca. 185-190; kaalu oli vähe. Vahest 70-80. Väljanägemise järgi ysna õhuke vend.) 250 ninja. Peaks vist olema 300 eelkäija. Oma aja kohta oli üsna uus ratas.
Kohtasin seda kutti vist aasta hiljem. Siis ta sõitis sama rattaga veel ja pajatas oma muljetest. Tema jutu järgi oli igati vinks-vonks tsikkel. Oli käinud isegi pikemal Slovakia reisil sellega. Mind pani imestama, et tema pikkuse juures oli see mugav sõita. Aga nii ta kinnitas.
Ja ega ebamugava rattaga pikemale matkale ei kipugi.
Niimoodi siis...
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Kui bike pole eesmärk ja uut ratast kannatab osta, siis hea mugav ratas on Kawasaki Vulcan S. Saab sättida pikkusele vastavaks, ABS küljes jne
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
ka selline masin on olemas HYOSUNG GT250iR aga see arvatavasti kaotab oma hinda tunduvalt kiiremini kui mõni japsi toode.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Jäta headroomi ka ikka.
600cc hornet, z750 vms. kohe istumise alla.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Kunagi vaatasin oma preilile ratast, see oli nii aasta või 2 tagasi. Ta umbes sama pisikene, kui sinu preili. Erinevate "pisemate" rataste andmeid uurides jäi silma, et sadulakõrgus on peaaegu kõigil sama, mis täismõõdus ratastel, seega vahe sisuliselt ainult mootoris. Pead ei anna aga huvi pärast võid seda ikkagi arvestada.
-
- Postitusi: 628
- Liitunud: 29 Mär 2010, 08:32
- Tsikkel: z1000
- Asukoht: Võsu-Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Soovitasin sõbrannale, kes samas kaalus ja pikkuses kõiki neid eelmainitud ratttaid, saatis mind pikalt Et tema tahab ikka vähemalt 600bike. Talvel ostsime siis gixxeri ära. Ebayst ostis madalduse ja saab sõitmisega ilusti hakkama. Nii et maitseasi, aga noh talle meeldib aegajalt tiba kiiremini ka sõita
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Majanduslikus mõttes 600ne parem valik. Elu on näidanud, et väiksem vahetatakse peale esimest või teist suve välja tavaliselt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Andrea kirjutas:Kunagi vaatasin oma preilile ratast, see oli nii aasta või 2 tagasi. Ta umbes sama pisikene, kui sinu preili. Erinevate "pisemate" rataste andmeid uurides jäi silma, et sadulakõrgus on peaaegu kõigil sama, mis täismõõdus ratastel, seega vahe sisuliselt ainult mootoris. Pead ei anna aga huvi pärast võid seda ikkagi arvestada.
Sama siin,mul naine pikkusega 153 ehk veel lühem ja põhimõtteliselt ei olegi nii lühikesele inimesele ratast, peale chopperi laadse,kust jalad maha ulataks.Sadula kõrgused võivad küll kõikuda veidi, aga ei ole mina ka ühtegi oluliselt teistest madalamat ratast ,peale chopperite,leidnud.See pole ,aga just see mida vaja.Väimehel vana Jawa 250 kuuris,vaja see taastada,siis saaks vist naisele ratta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Hei.
Kuidas teil naised-sõbrannad suhtuvad klassikutesse? Honda CB400 jne, aastatest 75-85. Urmas L, sa saad ju Rootsist ära tuua. Blocketis on üks 600 klassikaline Kawa praegu müügis. Ma pole üldse kindel, aga pakun umbes, et nende sadul ka väga ei erine Jawa omast. Või eksin?
http://www.blocket.se/goteborg/Honda_CB ... ?ca=14&w=3
Selle viskab mõni juht kodupoole tulles treilerisse. IMHO igast Hornetist ilusam ratas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Henn kirjutas:Hei.
Kuidas teil naised-sõbrannad suhtuvad klassikutesse? Honda CB400 jne, aastatest 75-85. Urmas L, sa saad ju Rootsist ära tuua. Blocketis on üks 600 klassikaline Kawa praegu müügis. Ma pole üldse kindel, aga pakun umbes, et nende sadul ka väga ei erine Jawa omast. Või eksin?http://www.blocket.se/goteborg/Honda_CB ... ?ca=14&w=3
Selle viskab mõni juht kodupoole tulles treilerisse. IMHO igast Hornetist ilusam ratas
Meil pole juba aastaid omal ükski auto rootsis käinud.Samas ei oleks toomine probleem.Aga meil ratta teema praegu päevakorrast maas ehk tegeleme enne lubade saamisega .Algul oli vastupidi soov,et enne peaks ratas olema.See Jawa teema oli niisma suusoojaks visatud,ega proua ei sõidaks vist ikka sellega.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Sadula kõrguse koha pealt on vist naisterahvale parim lahendus Ducati Monster 696. Visake silm peale.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
miks need jalad peavad alati tsikli pealt sirgelt ja täie tallaga maha ulatama mai saa aru? tänavarattad suur osa päris madala raskuskeskmega ja naine või mitte naine, see kui ratas õige pisut kaldus on, ei tähenda veel, et see kohe mataki ümber käib. ma saan aru, et 45 kraadi alt enam ei jõua hoida.
suurem osa tsiklitele saab väga lihtsalt teha või lasta teha pisut erineva mõõduga lingid tagumisele vedrustusele, mis lasevad istut madalamale niipalju kui vaja. mingi paar kuni 5cm seal alla tõmmata pole mingi probleem
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Võib käia küll mataki. Õnnestus pealt näha kuidas väikest kasvu neiu väikese bikega kukkus maanteekraavi. Lendas nagu pilbas.
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
will111 kirjutas:miks need jalad peavad alati tsikli pealt sirgelt ja täie tallaga maha ulatama mai saa aru? tänavarattad suur osa päris madala raskuskeskmega ja naine või mitte naine, see kui ratas õige pisut kaldus on, ei tähenda veel, et see kohe mataki ümber käib. ma saan aru, et 45 kraadi alt enam ei jõua hoida.
suurem osa tsiklitele saab väga lihtsalt teha või lasta teha pisut erineva mõõduga lingid tagumisele vedrustusele, mis lasevad istut madalamale niipalju kui vaja. mingi paar kuni 5cm seal alla tõmmata pole mingi probleem
Niikaua on hea, kuni lainelise asfaldi laineharjal olles proovib jalad maha panna. Siis võid seda kikivarba juttu proovida uuesti rääkida.
-
Teema algataja - Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
efendi kirjutas:Duke 390 igal juhul. Kevadel tuleb proovisõidupäev KTMis kindlasti. Minge kohale ja proovige. Kui Duke ei sobi ja jubedalt bike vaja, siis RC390 on ka olemas aga Duke on sõidumugavuselt ja omadustelt kindlasti mugavam.
Ta tahab kindlalt bike, nagu ikka alguses. Mis hinnaga kasutatud RC390 kätte võiks saada?
kasper kirjutas:Kui bike pole eesmärk ja uut ratast kannatab osta, siis hea mugav ratas on Kawasaki Vulcan S. Saab sättida pikkusele vastavaks, ABS küljes jne
No paraku just on eesmärgiks. Minul ju ka bike ja eks see on tema jaoks selline natuke stiilivärk ka - tundub seksikas vms.
AzA kirjutas:Jäta headroomi ka ikka.
600cc hornet, z750 vms. kohe istumise alla.
Natuke kardan ta pärast. Vahepeal kutsun teda korrale, et linnas autoga 50 km/h alas 85-ga ei sõidaks. Seetõttu tundub mingi 300 ccm Ninja moodi asi ohutum - lisaks kaaluvahe.
Burn7 kirjutas:Majanduslikus mõttes 600ne parem valik. Elu on näidanud, et väiksem vahetatakse peale esimest või teist suve välja tavaliselt.
Tean. Aga kas pole mitte ohutum kasvada suurema rattani? Eriti, kui inimene on loomult pisut liiga uljas. Ma tahaks temaga edapidi ka veel koos elada. Motodepoo nt ostab rattaid tagasi - mõtlesin sellise variandi peale ka. Ja aastaga ei tohiks mingi väiksem bike väga väärtust ka kaotada, kui hooaja ls on a'la 5000 km.
efendi kirjutas:Sadula kõrguse koha pealt on vist naisterahvale parim lahendus Ducati Monster 696. Visake silm peale.
Juba mõtlesin selle peale. Tahab veendunult gondlis ratast.
will111 kirjutas:miks need jalad peavad alati tsikli pealt sirgelt ja täie tallaga maha ulatama mai saa aru?
Ohutum on. Oluliselt. Vahel on vaja ka sõidu ajal jalga maha panna. Ise olen korduvalt niimoodi linnakiirusel külili käimisest pääsenud - kui nt mingi pudi esiratta alla jääb vms. Kikivarvul sa ratast sellises olukorras ära ei päästa.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Tee kompromiss, osta poolgondlis ratas, nt Kawasaki ER6F. Jõudu piisavalt, plastikut ka, välimus OK, tehnika hea, odav osta ja pidada.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
See 300cc ninja on linnas väledam kui mingi 600cc naked, nagu ütlesid kaaluvahe ja lisaks käimar.
Tegu on väga väleda põrnikaga, uimaseks läheb ta alles kaaluga ja pärast legaalseid kiiruseid.
On sul vahet, kas ta saab selle 100 rauda 3, 4 või 5 sekundiga?
Pigem lase suurem ratas 25kw vms. maha piirata, hiljem kui aru natukest juurde tulnud, siis piiraja maha.
Gondlis rattaid on väga erinevaid, sportbike on ikka midagi muud kui sv650.
Esimene on tänava legaalne rinkaratas, üldiselt enamus algajaid sportbaigi "fänne" vahetab ratta pärast esimest hooaega ära.
Mingisuguse horneti vms. ja baigi juhitavuse lihtsuse vahe on eiffeli torni kõrgune ... eriti meie kunni kvaliteediga teedel.
Mugavusest ei hakka üldse rääkima. Linnas ja sportbaik on ikka eputamise teema .... mõelgu enne läbi, kus ta enamus aega sõidab ja valigu ratas selle järgi.
Bonneville otsas tsikk on kaugelt vingem kui mingi plastfööniga töristav tsikk
-
Teema algataja - Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
No tegelikult tahaks ta üldse sellist vana 900RR, nagu mul endal. Too on ju ka bike, aga geomeetria on selline, et kui tahad, saad sõita peaaegu klassikalise ratta asendis. Ilmselt hakkaks ta aeg-ajalt rattaga tööl käima ja minuga 100-200 km otsasid kaasa sõitma. Aga 900RR mõõtmeid arvestades...nagu päkapikk Titanicu peal. Lisaks see, et rebima hakkab selline juba väga madalalt (ca 4500-5000 pööret) - paranda mind, kui eksin, aga mulle tundub tema jaoks ohutum, kui kiiresti liikumiseks rohkem gaasi andma peab. Aga jah, 600 ccm piiramise peale olen ka mõelnud. GSXR saab mõistliku hinnaga kätte nt.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
RC 390 kasutatuna
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
..........
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Eks see kubatuur ju pöördemomenti tekitabki, tunneme me ratta otsas nii ehk naa momenti, mitte hobujõude. Ja midagi pole teha, moment maksab
Tööl käimiseks ja aegajalt 100-200 otste jaoks sportbaik on pehmelt öeldes arutu, tegu on ju rinkaratastega.
Sõiduasend 900rr-l vs naked .... igatmoodi saab, saab ka nakedil cliponid panna ja paaki kallistada ... aga amortide geomeetria vs raam on ikka vähe teine, sellest tuleneb juhitavuse erinevus ... sõiduasend kui selline polegi nii väga määrav.
Samamoodi on 200 kilti otsa sõita mingi ühepütalise linnarattaga ebameeldiv, nagu too viidatud KTM.
Ega need monsterid, hornetid, sv650 jms niisama allrounderitena hinnatud ole, nad lihtsalt on sellised linnas vahva ja kärab ka maanteel lühikesi otsi kütta tüüpi rattad. Mingi 100kg fööniga kuskil rekka taga kügeleda on midagi muud kui 200kg apastraadiga.
Piilugu pigem sportliku V2 või R3-e poole.
Lisaks on neikeditel käimar vähe ringi tehtud, näiteks hornetitel on cebbari koned, aga pisut erinev on käigukast, vähe rohkem momenti, aga väiksem lõppkiirus.
150+ kmh t avaevalt sul nautima hakkab, aga sportbaikide mõnu ju pärast seda hakkab .... ju nou vat ai miin
Aga kui tõesti välimus on prioriteet üks ja antakse kõiges muus lõivu, siis lõppeks lase tal endal osta .... silmadega.
-
Teema algataja - Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
AzA kirjutas:Tööl käimiseks ja aegajalt 100-200 otste jaoks sportbaik on pehmelt öeldes arutu, tegu on ju rinkaratastega.
Sõiduasend 900rr-l vs naked .... igatmoodi saab, saab ka nakedil cliponid panna ja paaki kallistada ... aga amortide geomeetria vs raam on ikka vähe teine, sellest tuleneb juhitavuse erinevus ... sõiduasend kui selline polegi nii väga määrav.
Samamoodi on 200 kilti otsa sõita mingi ühepütalise linnarattaga ebameeldiv, nagu too viidatud KTM.
Ega need monsterid, hornetid, sv650 jms niisama allrounderitena hinnatud ole, nad lihtsalt on sellised linnas vahva ja kärab ka maanteel lühikesi otsi kütta tüüpi rattad. Mingi 100kg fööniga kuskil rekka taga kügeleda on midagi muud kui 200kg apastraadiga.......Aga kui tõesti välimus on prioriteet üks ja antakse kõiges muus lõivu, siis lõppeks lase tal endal osta .... silmadega.
Sõnastan siis natukene ümber. Otsiks bike välimusega ratast, millega käraks sõita ka pikemat otsa, ja seda ilma, et käed küljest ära kukuks ja selg kohe blokaadisüsti nõuaks. Mu vana RR on selles suhtes ideaalne lahendus - justkui bike, aga suuruselt, käitumiselt ja geomeetrialt pigem selline sports-touring, mitte puhtatõuline rinkaratas. Istud maanteel üsna püsti ja põlv pole minu 183 cm pikkuse juures ka väga kokku volditud. Lenks on tehasest selline, nagu oleks mõnel teisel rattal clip on. Vaata näiteks alloleval pildil parempoolset.
Aga tema jaoks on see liiga suur kärakas. Kas leiduks väiksemate baigiliste seas midagi säärast, mis pakuks sportikuma üldmulje juures samasugust mugavust?
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Ega palju variante pole. Nii väikese naisterahva jaoks on kõige olulisem faktor kaal. Tsikli kaal siis Üks võrdlustest on siin Honda CBR300R vs. Kawasaki Ninja 300 vs. KTM RC 390 vs. Yamaha YZF-R3 http://www.sportrider.com/balance-bikes ... rison-test ja teine näiteks siin http://www.cycleworld.com/2015/05/18/fo ... cations/2/
LIsaks võid ehk kiigata ka Hyosung GT250R ja sel aastal vast väljatuleva väikesele Scrambleri poole, mis on lihtsalt jube stiilne pill, kuigi ei ole bike mitte mingi mõõdupuu järgi http://www.motorcyclenews.com/news/new- ... xty2-2016/
P.S. Lisaks on kõik need paljukiidetud 600 jne (vanemad)rattad eluskaalus ca 200+ kilo. Pane 50 kilone naine seda kuskile kehvas parklas manööverdama või kallaku peale seisma. Sinna on õnnetus sisse kirjutatud. See tee on läbi käidud ja omal nahal järele proovimiseks üsna valus. Loomulikult saab sõita aga kas on ka tore? Minu soe soovitus - lähtu eelkõige kaalust ja sadulakõrgusest. Need moodsad 300-400sed pillid ei jää kiirenduses oluliselt kuuesajastele alla. Lõppkiirused on seal 150-160 kandis ja tegelikkuses piisab sellest küll. Ja mine proovi selle 390 KTMiga proovipäeval sõita, vean kihla, et üllatud ise ka Kasvõi lihtsalt kogemuse mõttes tasub proovida. P.P.S. Kui raha on piisavalt, siis päris uued 600R rattad on ka juba üsna kerged
2015 600 GSXR (kuiv)kaaluks väidavad 187 kg, 2016 R6 189kg (märg!)kaal. Sõidumugavus muidugi pole neil ilmselt linnas suurem asi, kuid teravust on neil jällegi pöörete ülemises otsas. Nende poole võiks vaadata ehk siis, kui on juba vähe sõidukogemust ja praktikat all.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Ma arvan, et ohtlikuse m6ttes vahet pole kas 300 või 600. M6lemad on tunduvalt kiiremad kui kolmepoolene Jawa. Kui kukud siis 600st on odavam lappida. Kasutatud juppe liigub rohkem. Isteasendit on võimalik muuta ka püstisemaks. Lenksu saab viia kõrgemale. 600ne pakub ilmselt ka tuule eest rohkem varju. Eelmine ratas oli mul naked. Enam ei taha kuna sõidan vahest pikemaid otsi maanteel ja meie muutlikus kliimas on kaitse tuule eest suureks plussiks.
-
- Postitusi: 375
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Andrea kirjutas:Tee kompromiss, osta poolgondlis ratas, nt Kawasaki ER6F. Jõudu piisavalt, plastikut ka, välimus OK, tehnika hea, odav osta ja pidada.
Nõus - ka mina ostsin endale esimeseks rattaks ER6F-i - ise ma veel lühem, kui autori naine (163) ja kenasti saab sõidetud.
Mul on 2006 aasta mudel, mis näeb üsnagi edev ja naistekas välja ja astub kah üsna kenasti edasi.
See kevad algab sellega kolmas hooaeg ja ei kipu küll veel välja vahetama, ainult tuunin selle juures üht-teist (tuuleklaas näiteks)
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
CBR600F, Triumph Daytona 675 - muhe R3.
Nii või naa on asi linn vs maantee teemaga. Mis linnas muhe, see maanteel niru.
Mul on 200kg 600-ne, pole ükski naisterahvas selle manööverdamisega hätta jäänud, nad on uskumatult osavad
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.