Suzuki GSX600F külmalt käivitamine
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
afs,
mul sama tsikkel ja teen nii: külmalt seguklapp täielikult peale, gaasi ei keera, annan starterit. Mootor läheb käima ja mõne sekundi pärast tõmbab pöörded lakke. Selle peale hakkan ettevaatlikult seguklappi järgi andma, aga mitte täielikult maha. Kui tunnen, et mootor hakkab välja surema, tõmban jälle seguklappi natuke peale. Kogu selle aja gaasi ei näpi. Lasen minutikese nii 1500-1700 pöörde juures töötada ja lähen sõitma, segukalppi täielikult maha keeramata. Kuskil kilomeetri jagu sõitnud, keeran seguklapi täielikult maha.
Vasakul küljel olev kruvi on tõesti tühikäigupöörete reguleerimiseks. Hakka reguleerida alles siis, kui mootor on täielikult töösoe. Keera kruvi hästi ettevaatlikult 1/4 pöörete kaupa ja pärast igat pööramist oota hetke ja vaata, mis juhtub - tihtipeale mootori pöörded hetkega ei muutu. Töösoojal mootoril peaksid tühikäigu pöörded olema 1300+/-100.
Eelnev jutt mu enda kogemuste põhjal. Algul olin ise ka hädas.
Mis aitas tühikäiku veelgi ühtlustada oli mingi bensupaaki lisatav karburaatori puhastamise keemia. Pärast paagitäie sellise segu ärasõitmist läks mootori töö tühikäigul veelgi paremaks.
Edu!
mul sama tsikkel ja teen nii: külmalt seguklapp täielikult peale, gaasi ei keera, annan starterit. Mootor läheb käima ja mõne sekundi pärast tõmbab pöörded lakke. Selle peale hakkan ettevaatlikult seguklappi järgi andma, aga mitte täielikult maha. Kui tunnen, et mootor hakkab välja surema, tõmban jälle seguklappi natuke peale. Kogu selle aja gaasi ei näpi. Lasen minutikese nii 1500-1700 pöörde juures töötada ja lähen sõitma, segukalppi täielikult maha keeramata. Kuskil kilomeetri jagu sõitnud, keeran seguklapi täielikult maha.
Vasakul küljel olev kruvi on tõesti tühikäigupöörete reguleerimiseks. Hakka reguleerida alles siis, kui mootor on täielikult töösoe. Keera kruvi hästi ettevaatlikult 1/4 pöörete kaupa ja pärast igat pööramist oota hetke ja vaata, mis juhtub - tihtipeale mootori pöörded hetkega ei muutu. Töösoojal mootoril peaksid tühikäigu pöörded olema 1300+/-100.
Eelnev jutt mu enda kogemuste põhjal. Algul olin ise ka hädas.
Mis aitas tühikäiku veelgi ühtlustada oli mingi bensupaaki lisatav karburaatori puhastamise keemia. Pärast paagitäie sellise segu ärasõitmist läks mootori töö tühikäigul veelgi paremaks.
Edu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.