Linke, pilte ja videosid
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Eespool oleva küsimuse kohta Pobeda,Mosse 408 ja Niva kohta,ütleks ka paar sõna sekka.
Niva iseenesest tehniliselt ju ikka selle sama Fiati edasiarendus,mitte uus asi.Mis puutub keresse ja alusvankrisse ,siis oli ilmselt omal ajal suht õnnestunud asi.Auto kere ja disain on venelaste oma tehtud ja copy pastet pole tehtud.Disainis auto Valeri Semuskin.Muidu igati hea auto omas ajas,aga puudus ainult normaalne mootor.Neid veeti ju ekspordiks ja Porshe vist ,kui ma ei eksi, ehitas neile teised mootorid peale,lääne euroopas müümiseks.Mootorid ei olnud Porche enda toodang.Äkki midagi VAG grupist ja osad olid ka Peugeot 1,9 diisliga,aga neid oli väga vähe.
Mose 408 oli ka venelaste oma disainitud ja järgis lihtsalt tolle aja diasini keelt.Samas tehnilisi üksikasju ikka kopiti ka.Uuem mootor on minu arust välimuselt ja osade agregaatide paigutuselt mõneti sarnane BMW omadele.Mulle isiklikult meeldib see auto,eriti eest 4 tulega variant.See oli ka venelastel kõva ekspordi artikkel.
Pobeda olevat olnud maailma esimene masstootmises olev auto,millel polnud kerest välja ulatuvaid tiibasid-rattakoopaid ja oli ka venelaste oma disainitud.Tehnilises pooles jälle oli ikkagi veel ühtteist vanadest Gazidest ja selle eelkäijast Ford B-st ühtkoma teist.Aga kere on minu jaoks ka tänapäeval ilusa disainiga.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Mosu 412 ja BMW M10 mootoril, peale selle, et mõlemil 4 silindrit, 2 klappi per purk, SOHC, flatplane vänt, ketiga nukaajam, vedelikjahutus ja silindrid paremale kaldus, rohkem eriti palju ühist ei ole.
Mul on olnud au omada ja häbi puruks sõita üks 1968. aasta Moskvitš-408, jah see kaunim 4 esilaterna ja püstiste tagatuledega variant. Tol ajal, ligi 10 aastat tagasi, polnud see küla vahel muidugi teab mis väärtus, kuid nüüd oskaks juba hinnata. Sellele autole on järgnenud eranditult vaid BMW-d, hetkel 86. aasta "kolmesajane" garaazis ilusamaid ilmasid ootamas - uuemad olen kõik maha parseldanud.
Liigub linnalegende sellest, et GAZ-53 mootor ja analoogid olevat jänkide pealt maha viksitud ja mõni mees isegi Corvette'i nime pruukinud, see ei tohiks küll tõele vastata... järjekordselt on ehk ühendavateks asjaoludeks 8 silindrit V-asetuses, millega lugu lõpeb. 'meeriklane ei suutnud paljusid asju isegi alumiiniumist teha, maru palju on nende autodel täismalm mootoreid. Meenub kohe lause ühest tuntud televisioonisaatest uuema malli 'vette kohta, mis küll enam eriline elevant ei ole ja võib täitsa sõitmiseks sobida, "made by two fat blokes in kentucky"...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Gaz 53 on juba,hilisem muusika,aga Zil 130 malmplokiga mootor on vist mingi fordi pealt suht hästi maha pandud.Auto välimus muidugi ka.Sellega läks neil isegi nii hästi,et tuli täitsa töökindel välja.53-e mootoriga juba nii hästi ei läinud,sest üritati ise seda ilmselt kaasajastada ja eelkõige Tšaika jaoks kergemaks teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Peugeoti diisliga NIVA ei ole mingi haruldus, terve prantsuskeelne Aafrika oli neid täis!
Küsiks aga teistpidi:
Milline (suht?) populaarne Lääne auto on venelaste ideeautost maha viksitud?
edu
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
Moskvich 426, universaal, nelja esitulega, millele peale pandud 412 mootor, kusjuures tagasitulnud eksport mudel oli esimene auto, mille rooli sain istuda.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Venelaste leiutis on veel Tetris, mis puudus wiki listist. Vildid pärinevad Aasia nomaadidelt. Äkki karakat ehk kummijuku on ka venkude oma?
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
urmas66 kirjutas:Gaz 53 on juba,hilisem muusika,aga Zil 130 malmplokiga mootor on vist mingi fordi pealt suht hästi maha pandud.Auto välimus muidugi ka.Sellega läks neil isegi nii hästi,et tuli täitsa töökindel välja.53-e mootoriga juba nii hästi ei läinud,sest üritati ise seda ilmselt kaasajastada ja eelkõige Tšaika jaoks kergemaks teha.
Venelased ja nende ratsid komponentide segamisel....
Gaz-53 mootorit koos tsaika automaatkastiga on paigaldatud ka volga GAZ-24 kapotialla. Vähemalt üks selline auto oli kunagi kasutada siseministeeriumil ja peale amortiseerumist ja mahakandmist sattus ühte Virumaa kolhoosi. Seal õnnestus seda imetegu ka lähemalt uurida. Kohalikud mehed kutsusid autot- Superhiir
Mis tal tagasilla difris toimus, enam ei mäleta, aga kohaltminek oli väga raju ja mõlemad tagarattad võttis ka asfaldil probleemita võrdselt kaapima.
408mosse, 4 tulega, pagassil kiri Elite, ekspordi versioon, Bedfordi diisliga tuli kuskilt riigist tagasi mingil põhjusel ja sattus naabrimehe garaazhi.
Mõnus penskari auto oli. Kolmandaga kohalt, 30km/h pealt neljas käik sisse ja kuni 80ni võis sõita. Edasi läks diisli lärm talumatuks

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
rannamees kirjutas:urmas66 kirjutas:Gaz 53 on juba,hilisem muusika,aga Zil 130 malmplokiga mootor on vist mingi fordi pealt suht hästi maha pandud.Auto välimus muidugi ka.Sellega läks neil isegi nii hästi,et tuli täitsa töökindel välja.53-e mootoriga juba nii hästi ei läinud,sest üritati ise seda ilmselt kaasajastada ja eelkõige Tšaika jaoks kergemaks teha.
Venelased ja nende ratsid komponentide segamisel....
Gaz-53 mootorit koos tsaika automaatkastiga on paigaldatud ka volga GAZ-24 kapotialla. Vähemalt üks selline auto oli kunagi kasutada siseministeeriumil ja peale amortiseerumist ja mahakandmist sattus ühte Virumaa kolhoosi. Seal õnnestus seda imetegu ka lähemalt uurida. Kohalikud mehed kutsusid autot- Superhiir
Mis tal tagasilla difris toimus, enam ei mäleta, aga kohaltminek oli väga raju ja mõlemad tagarattad võttis ka asfaldil probleemita võrdselt kaapima.408mosse, 4 tulega, pagassil kiri Elite, ekspordi versioon, Bedfordi diisliga tuli kuskilt riigist tagasi mingil põhjusel ja sattus naabrimehe garaazhi.
Mõnus penskari auto oli. Kolmandaga kohalt, 30km/h pealt neljas käik sisse ja kuni 80ni võis sõita. Edasi läks diisli lärm talumatuks
Meil oli, Moskvas sõjaväes, selline V8 2410 kerega,seest vanema sisuga ja vanemate ukselinkidega ilma sarvedeta stangedega.Ilmselt oli va 83-84.Kast oli manuaal.Kaks sumpatoru oli ainuke väljast eristav asi tava 2410-ga.
Auto sai meie väeosa mingi kindrali vedamiseks, KGB autobaasist.Meie väeosa tegi teistele nö ilma iskkooseisuta staapidele(väeosadele) Moskvas, teenust igasugu tegelaste vedamisel.Käisin ise sellel seal KGB baasis järel.See oli 87 aasta kevad talvel ja auto oli siis veidi alla 3 a vana.
Mootor oli küll Tšaika,aga karbuss ei olnud sama,sest see poleks lihtsalt sinna kapoti alla ära mahtunud.Hobuseid oli vist mingi mõni hj vähem,kui Tšaikal.Ilmselt oli seal mingi piiratud libisemisega differ,sest libedaga ja ka märjal asfaldil sai vabalt driftida,nii ,et mõlemad rattad vedasid.Ma ei töötanud sellega ,aga käisin aegajalt õhtuti linnapeal taksot sõitmas.Auto oli valgete MM3 numbritega ehk siis sisemin omadega.
Ma olen hiljem uurinud selle auto kohta netist,aga leitav on juba uuem mudel uuema sisu ja uute ukselinkidega.
http://www.veneraud.ee/romula/gaz/gaz-2 ... %E2%80%9C/
See V8 millega mina kokkupuutusin oli väimuselt selline,ainult laiemate velgedega
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
Tagadiffer võis vabal olla samas tehases toodetud BTR-i oma. Sellel oli mingi huvitav nukkidega iseblokeeruv differ. Volgadega sõitnud rallimehed ajasid seda taga ja paigaldasid, kuigi reeglitega oli keelatud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
mx77 kirjutas:Tagadiffer võis vabal olla samas tehases toodetud BTR-i oma. Sellel oli mingi huvitav nukkidega iseblokeeruv differ. Volgadega sõitnud rallimehed ajasid seda taga ja paigaldasid, kuigi reeglitega oli keelatud.
Võimalik,et oligi nii.Sest GAZ66-l oli ka iseblokeeruvad mõlemad sillad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Linke, pilte ja videosid
Eriti hea: Tahad haagist oma käega katsuda helista 51xxxxx või 50xxxx
BAHAHAHAHA kes pole haagist katsunud oma käega ja väga tahaks seda teha helistage kohe!!!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Peresõiduk
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Zuuzäki
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Linke, pilte ja videosid
Tagarauad on tugevdatud, et saaks vedada pakse naisi kuna ilusaid ei anna kätte
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Kasutaja 426f vägiteod?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
http://rahvahaal.delfi.ee/news/pildid/v ... d=73701215
Ma pidin seda jagama, isegi mitu korda vaadates tegi tegi tuju ikka heaks .
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Vaatasin juba. Kutt minu meelest ilmselgelt narkolaksu all. Nii kapitaalselt ei saa ju keegi enesekontrolli kaotada? Pärast virutab autole obaduse ja teeb sellega jalale vist isegi häda.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Ilmselt polnud ka turvavööd, et sai rooliga rindkeresse
Re: Linke, pilte ja videosid
Ilmselt polnud ka turvavööd, et sai rooliga rindkeresse [/quote] No ei tea, ega turvavöö teeb ka korralikut haiget kui ikka kümpi lendad. Ta vist lihtsalt ennast arvanud ralliässaks, ja oli vast kiire kuskile ehitusele. Eks kui mõistust pole siis mis sa teed, meil selliseid ikka tuleb ette. Tellisin endale ka uue videoregistraatroi igaks juhuks.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Vapsik kirjutas:Huvitav kes müüb?
![]()
https://es.pinterest.com/pin/422142165051569220/
Et komplekt oleks täielik, tuleks see veel juurde soetada.
566 97 936
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
See on mingi special moto hambakaitse? Aga ma kardan et siis rohkem lahtistele vist...
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Re: Linke, pilte ja videosid
See on vast juba teine või kolmas välimuslik abort mida ma olen meie turul müügi näinud. Üks oli punane kunagi. Ma ei ole aru saanud mis on sellise apendiksi laadse sumpsi point, kuid kindlasti mingi mõte sellel on. Ratas vast iseenesest ju hea.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
ardilla de terra kirjutas:Ma ei ole aru saanud mis on sellise sumpsi point
Et oleks, nagu MotoGP ratastel, üks külje peal ja üks saba all

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.