Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Tort
Postitusi: 2022
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Tort »

Suhteliselt lihtne on see asi minu meelest. Kui auto on vaid lühemateks linnasõitudeks, siis tuleb kasutada juhtmega soojendust või siis akut mingi aja tagant, a la kord nädalas, laadida. See on minu meelest paratamatu. Stabiilselt suuremate läbisõitude korral võib kasutada ka juhtmeta soojendust ja siis pole mõistlikes ajaraamides korraliku tehnika puhul minu meelest vahet, kui kaua võib soojendada. Nii kaua, kui soojaks läheb, näiteks 45 min. Mina oma linnadiisliga, hoolimata tutikast akust, isegi mitte ei kaalu juhtmeta soojendust (isegi kui tahaks selle raha sinna alla laduda). See asi ei saagi minu meelest ilma lisalaadimiseta pikemas perspektiivis töötada, kui päeva läbisõidud on 20 km.

Kasutaja avatar

Allarr
Toetajaliige
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
Tsikkel: R 1200 GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allarr »

mella kirjutas:

Webasti specid ei anna küll mingit alapingekaitset, mis starterile veel meeldida võiks.
Pingevahemik 9,5..15V. No 9.5 peal ei tõmba küll ühelgi masinal starter ;)
Või siis on see piirik kõrgemal ja juhendis kirjeldamata. Tühjaks akuks loetakse juba 10,5V peal ja alla 12,4 V peaks akut laadima.

Allarr kirjutas:

Põhimõtteliselt on neil asjadel alapinge kaitse peal. Kui pinge langeb lülitab soojendi ennast välja, jättes piisavalt voolu auto käivitamiseks.

http://www.webasto.com/us/markets-produ ... g-heaters/ :bsmile:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8387
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 320 korda
Tänatud: 420 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui on vaja ainult salong soojana hoida, siis on parem lahendus Airtronic tüüpi õhkküte. Voolutarve on oluliselt madalam ja kütteefektiivsus parem.
Aga selliste seadmete puhul kui vähegi võimalik paigaldaks ma teise aku läbi eraldurelee. Oma krossibussil oli see esimene asi teha. Kõik kohapeal töötavad asjad (salongi lisavalgustus, stereo ja seisusoojendus) käib varuaku pealt. Ei ole meeldiv käia kuskilt särtsu otsimas.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas puna »

äkki teete oma romud korda hoopis
talviti igal hommikul eber undamas ja ei ole vaja midagi teha olnud aastate jooksul


Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

puna kirjutas:

äkki teete oma romud korda hoopis
talviti igal hommikul eber undamas ja ei ole vaja midagi teha olnud aastate jooksul

Minu "romul" oli ainult aku läbi, ei teinud korda, panin uue :P ja kui su auto on aastaid vana, siis pead uue ostma, kes siis vana autoga sõidab :shock:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella »

See ei tõesta ju midagi. Mina kasutusjuhendist igatahes ei leidnud mingit vihjet pingepiirile.

"The control unit is equipped with low voltage protection, therefore it is imperative to keep the vehicle's b attery connections and battery in good condition."

Küll aga leidsin vanemate mudelite jaoks lisamooduli, millel saab eraldi seadistada seda piiri. Soovituslik väärtus 11,5V.
"Battery Discharge Protection Module P/N 900030"

"If the battery voltage reaches the preset level (suggested 11.5 volts) and remains low
for 8 seconds, the audio alarm is activated indicating impending heater switch off due to low
voltage. After 20 seconds the heater will be switched off, and the audio alarm stops. The ON
signal is “locked out” until the system is reset by cycling the Webasto switch off and then back
on.
The module is adjustable by tenths of a volt to any voltage level. On the plug end of the module
is an adjusting screw and a LED to indicate switching points. Turning the screw clockwise will
increase voltage cut-out level and counter clockwise to decrease cut-out level."

Kasutaja avatar

Allarr
Toetajaliige
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
Tsikkel: R 1200 GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allarr »

Ma ei tahagi siin midagi tõestama hakata. Lihtsalt alati on olnud nii, et kui ahi hakkab tõrkuma siis starter ikkagi veab veel. Küll uniselt aga käivitamiseks on alati jagunud... :D

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella »

Nagu eelnevatest kommentaaridest näed, on ka neid masinaid, mis peale kero kasutamist käima ei lähe.

Allarr kirjutas:

Ma ei tahagi siin midagi tõestama hakata. Lihtsalt alati on olnud nii, et kui ahi hakkab tõrkuma siis starter ikkagi veab veel. Küll uniselt aga käivitamiseks on alati jagunud... :D

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7219
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1877 korda
Tänatud: 521 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mul kahel uuena ostetud autol tehasest webasto peal.Volvol lasi korraga max 2t järjest töötada.Škodal laseb tunni,aga Volvol oli aku suurem ka 80ah
Kui taimerit kasutasid,siis Volvo töötas nö vastavalt oma temperatuuri analüüsile(külmema ilmaga rohkem ja soojemaga vähem) ,aga Škodal saad lihtsalt ise valida kui pikalt soojendab, max on 1 tund.
Veokatel millel on 2x225ah akud saab kasutada max 8 tundi ja siis läheb soe mootor veel käima ka.Olen omal ajal ka veel lisaks 2 tundi programeerinud,aga siis oli käivitumine külmaga nii ja naa.Seal muidugi ka tarvet kõvasti rohkem,kui sõidukal.Ahju mootoreid juba 2 ja webasto ise ka suurem.
Ma kasutan praegu webastot ikka mitu korda päevas,hommikul,lõunal ja isegi kui õhtul poodi lähen,siiani pole probleemi akuga olnud.Samas kui suvel praami järjekorras raadiot kuulasin,siis sai nii 40 min mängida ja auto andis teada,et rohkem ei saa,aku liiga nõrk.Ilmselt on siis webasto tarve ikka kõvasti väiksem.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Laur »

Vähegi uuematel webastotel (eberit ei tea) on kõikvõimalikud kaitsed, pinge alla 11,5v lülitab välja, kütuse tuli põleb ei käivitu jne. Töötamisel on vähemalt kaks astet, kontrollib vedeliku tempi ja vastavalt sellele kütab.
Need on küll autoga can liini pidi suhtlevad ahjud, universaalsed vist kütuse taset ei kontrolli.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kasutaja avatar

Boamadu
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Dets 2014, 01:27
Tsikkel: FatBoy
Asukoht: Harjumaa / Laagri

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Boamadu »

Honda Shadow, kodarvelgedega. Suht tõenäoliselt/kindlalt rehv sisekummiga. Kui osta tubeless rehv, kas on ok kui seda kasutada sisekummiga ?


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Bastard »

On ikka. Aga vastupidine variant küll ei tööta, olen saatuse tahtel kogemata proovinud.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

Tubeless rehv seest ebatasasem, kui õhukummiga variant. Autol soovitati seetõttu tubeless rehvi sisekummiga kasutades see alati välja vahetada, kui rehv ise kulumise tõttu vahetusse läks. Tsikli rehv paindub raskuse all tõenäoliselt vähem läbi, mistõttu rehvi ja sisekummi omavaheline hõõrdumine väiksem. Rehvivahetuse ajal võid õhukummi igaks juhuks siit- sealt näppida, et võimalikke õhukeseks kulunud kohti tuvastada.

Ei mäleta enam, kas siin foorumis või kuskil mujal oli juttu, et kodarvelge pidi saama tihendada ja siis pidi saama ilma õhukummita hakkama. Täpsemalt miskit ei mäleta, äkki on siin foorumis kellelgi asja kohta täpne info?

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Boamadu
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Dets 2014, 01:27
Tsikkel: FatBoy
Asukoht: Harjumaa / Laagri

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Boamadu »

Kogu asja point on see, et tahan vana rehvi asemele valge küljega rehvi paigaldada. Vähe sellest, et päris õiget mõõtu ei ole, ei ole ka valida kas sisekummiga või ilma. Olen ka kuulnud sellest velje tihendamisest , et saaks kasutada tubelessi. Aga kui tubelessi saab kasutada sisekummiga siis ma ei viitsi sellega tihendamisega tegelema hakata. Ja ma arvan ,et viskan uue sisekummi ka siis sisse kui vahetamiseks läheb. Küsimus oligi, et kas see on ok kui tubelessiga kasutada sisekummi, et ei teki mingeid probleeme ja anomaaliaid juhitavuses või pidamises või milles iganes veel mille peale ma ise ei tule.


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Melx »

Põhiline vahe on tootja parameetrites, enamasti selles, et lohvita rehvi puhul ei ole arvestatud nö. õhukummi poolt hõõrdumise tagajärjel tekkiva soojusega mis hakkab pikapeale rehvi struktuuri murendama. Eks sealt tule ka põhjus, miks sisekummiga rehvile antakse törts madalam kiirusindeks, kui tegu on sama rehvimudeliga.

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7219
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1877 korda
Tänatud: 521 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Boamadu kirjutas:

Kogu asja point on see, et tahan vana rehvi asemele valge küljega rehvi paigaldada. Vähe sellest, et päris õiget mõõtu ei ole, ei ole ka valida kas sisekummiga või ilma. Olen ka kuulnud sellest velje tihendamisest , et saaks kasutada tubelessi. Aga kui tubelessi saab kasutada sisekummiga siis ma ei viitsi sellega tihendamisega tegelema hakata. Ja ma arvan ,et viskan uue sisekummi ka siis sisse kui vahetamiseks läheb. Küsimus oligi, et kas see on ok kui tubelessiga kasutada sisekummi, et ei teki mingeid probleeme ja anomaaliaid juhitavuses või pidamises või milles iganes veel mille peale ma ise ei tule.

Piisavlt talki sisse ja ei juhtu selle rehviga midagi,kui sisekummiga tubelessi paned.Vanasti kui rehvidega kitsas käes oli ,sai ka autole tubelessidele sisekumme pandud ja ei juhtunud seal ka midagi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Boamadu
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Dets 2014, 01:27
Tsikkel: FatBoy
Asukoht: Harjumaa / Laagri

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Boamadu »

Ühesõnaga, saan aru ,et on täiesti ok. Väga tänan vastajaid!

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

urmas66 kirjutas:
Spoiler
Boamadu kirjutas:

Kogu asja point on see, et tahan vana rehvi asemele valge küljega rehvi paigaldada. Vähe sellest, et päris õiget mõõtu ei ole, ei ole ka valida kas sisekummiga või ilma. Olen ka kuulnud sellest velje tihendamisest , et saaks kasutada tubelessi. Aga kui tubelessi saab kasutada sisekummiga siis ma ei viitsi sellega tihendamisega tegelema hakata. Ja ma arvan ,et viskan uue sisekummi ka siis sisse kui vahetamiseks läheb. Küsimus oligi, et kas see on ok kui tubelessiga kasutada sisekummi, et ei teki mingeid probleeme ja anomaaliaid juhitavuses või pidamises või milles iganes veel mille peale ma ise ei tule.

Piisavlt talki sisse ja ei juhtu selle rehviga midagi,kui sisekummiga tubelessi paned.Vanasti kui rehvidega kitsas käes oli ,sai ka autole tubelessidele sisekumme pandud ja ei juhtunud seal ka midagi.

Mul on autol sisekumm ilma mingi välise põhjuseta just tubeless rehvi sees purunenud. Rehv oli ok, mingeid võõrkehasid sisse tunginud polnud, aga sisekumm oli lihtsalt ühest kohast rebenenud. Panin uue sisekummi ja sõitsin selle rehviga veel omajagu, ilma mingite anomaaliateta.

Kui tookord toimunut analüüsisin, jäi sõelale 4 võimalikku põhjust: Üks see, et tõesti oligi sisekumm õhukeseks kulunud ja rebenes. Teine, et rehvi ja õhukummi vahele oli jäänud võõrkeha. Midagi liigset küll rehvi seest ei leidnud, aga võisin ka lihtsalt mitte märgata. Kolmas võimalus oli, et kuna kasutasin 90 alguses Soomest toodud vanakraami, nagu toona kombeks, oligi tegemist lihtsalt kuskil kaua seisnud sisekummiga, mis oleks juba ammu prügimäel pidanud olema. Ja veel võis olla ka see, et sisekumm oli äkki mõeldud kitsama rehvi jaoks ja jäi lihtsalt liiga pingule. Tol vaesel ajal numbritesse süvenemisega ennast loomulikult ei vaevatud, mõni mees venitas 13-tollise sisekummi 15-tollise velje peale kah, ma niipalju ikka vaatasin, et veljemõõdud olid vähemalt õiged.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas TDM »

pühak kirjutas:

Tubeless rehv seest ebatasasem, kui õhukummiga variant. Autol soovitati seetõttu tubeless rehvi sisekummiga kasutades see alati välja vahetada, kui rehv ise kulumise tõttu vahetusse läks. Tsikli rehv paindub raskuse all tõenäoliselt vähem läbi, mistõttu rehvi ja sisekummi omavaheline hõõrdumine väiksem. Rehvivahetuse ajal võid õhukummi igaks juhuks siit- sealt näppida, et võimalikke õhukeseks kulunud kohti tuvastada.

Ei mäleta enam, kas siin foorumis või kuskil mujal oli juttu, et kodarvelge pidi saama tihendada ja siis pidi saama ilma õhukummita hakkama. Täpsemalt miskit ei mäleta, äkki on siin foorumis kellelgi asja kohta täpne info?

Tubelessi veljel on ka rant mis hoiab rehvi äärt oma kohal, kui seda ei ole, võib painutamisel õhk sealt kaudu välja tulla!
Ise olen kasutanud küll ja probleemi pole olnud.
Kui ekstreemselt tühjade rehvidega ei sõida(nagu ATV l ja enduros(0,3bar ja 0,6)) siis ei tohiks need "ribid" lohvile liiga teha.

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7219
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1877 korda
Tänatud: 521 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Selle vastu,et rehv veljel kinni püsiks on spets liim olemas,olen proovinud ja reaalselt ka toimib.Kasutatkse seda ka paljudel võistlus masinatel

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Miks osad USB laadijad mu telefone kordi aeglasemalt laevad, olgugi, et on 1A - 1.5A, üks tööl olev laadija isegi 2.1A. (aga ikka aeglane).
Millised laadijad kvalifitseeruvad kiirlaadijateks ja millised tavalisteks, kuidas ma poes sellest aru saan?
Mingi LG Telefoni 1.2A laadija on aeglane, samas üks vana Nokia oma, 1A, laeb oluliselt kiiremini.
Tahaks lihtsalt uut osta aga ei taha "aeglast" laadijat.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2022
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas bitter »

Kas kaotatud nutiseadme imei-koodi alusel operaatori musta nimekirja lisamisel on tegelikult mõtet? Seadmes oli ettemakstud andmesidekaart, mida positsioneerida ei saa. Prey'd jne ei olnud.

Et ebaausate kodanike elu mitte liiga lihtsaks teha, siis vast oleks mõistlik vastata mulle privaatselt. Tänan.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7219
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1877 korda
Tänatud: 521 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

bitter kirjutas:

Kas kaotatud nutiseadme imei-koodi alusel operaatori musta nimekirja lisamisel on tegelikult mõtet? Seadmes oli ettemakstud andmesidekaart, mida positsioneerida ei saa. Prey'd jne ei olnud.

Et ebaausate kodanike elu mitte liiga lihtsaks teha, siis vast oleks mõistlik vastata mulle privaatselt. Tänan.

Ma olen seda kaks korda laste telefonidega teinud,aga ega see mulle neid tagasi ei toonud ja keegi neile ka ilmselt jälile ei saanud.See ei maksa ju midagi kui paned ja äkki on mingi kaduv väike juhus,et on sellest abi.Kui ei pane ,siis kindlalt ei ole mingit abi.Kaardi ju saad ikka sulgeda?

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2392
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kõik voolud mis on suuremad kui 500mA (750mA) kvalifitseeruvad n.ö. kiirlaadimiseks ning telefon peab saama kinnituse, et laadimispesasse ühendatud kaablist võib ilma seda läbi kärsatamata niipalju voolu tarbida. Ühtset standardit paraku ei ole ning erinevate tootjate telefonid "nuusutavad" laadijat veidi erinevalt. Kui juhtmel oodatud "lõhna" küljes ei ole siis laetakse igaks juhuks aeglasel rezhiimil.
Lisaks on müügil suur hulk piraatlaadijaid (originaali välised koopiad), mis kunagi üle 750mA välja ei anna.
Lollikindel variant on kasutada sama tootja laadijat ja telefoni.

terv
Kris.

Piipz kirjutas:

Miks osad USB laadijad mu telefone kordi aeglasemalt laevad, olgugi, et on 1A - 1.5A, üks tööl olev laadija isegi 2.1A. (aga ikka aeglane).
Millised laadijad kvalifitseeruvad kiirlaadijateks ja millised tavalisteks, kuidas ma poes sellest aru saan?
Mingi LG Telefoni 1.2A laadija on aeglane, samas üks vana Nokia oma, 1A, laeb oluliselt kiiremini.
Tahaks lihtsalt uut osta aga ei taha "aeglast" laadijat.

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kaimex »

urmas66 kirjutas:

Ma olen seda kaks korda laste telefonidega teinud,aga ega see mulle neid tagasi ei toonud ja keegi neile ka ilmselt jälile ei saanud.See ei maksa ju midagi kui paned ja äkki on mingi kaduv väike juhus,et on sellest abi.Kui ei pane ,siis kindlalt ei ole mingit abi.Kaardi ju saad ikka sulgeda?

Ei ole mõtet. Tehakse pea kõik telefonid lahti. Iphone 6s on vb erand. Läheb veidi aega ja küll tehakse see ka...

Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 396
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Mart »

bitter kirjutas:

Kas kaotatud nutiseadme imei-koodi alusel operaatori musta nimekirja lisamisel on tegelikult mõtet? Seadmes oli ettemakstud andmesidekaart, mida positsioneerida ei saa. Prey'd jne ei olnud.

Et ebaausate kodanike elu mitte liiga lihtsaks teha, siis vast oleks mõistlik vastata mulle privaatselt. Tänan.

Mul sõber ostis kuskilt müügiportaalist telefoni, ei mäleta kust, aga pole ka tähtis. Tuli välja, et mustas listis, elisa poolt.
Helistas neile, rääkis mure ära. Vastati, et pole midagi, laske kuskil koodid maha võtta ja elage rahulikult edasi (togi) (togi)
Lihtne

56271134
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1078 korda
Tänatud: 1060 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

kris. kirjutas:

Kõik voolud mis on suuremad kui 500mA (750mA) kvalifitseeruvad n.ö. kiirlaadimiseks ning telefon peab saama kinnituse, et laadimispesasse ühendatud kaablist võib ilma seda läbi kärsatamata niipalju voolu tarbida. Ühtset standardit paraku ei ole ning erinevate tootjate telefonid "nuusutavad" laadijat veidi erinevalt. Kui juhtmel oodatud "lõhna" küljes ei ole siis laetakse igaks juhuks aeglasel rezhiimil.
Lisaks on müügil suur hulk piraatlaadijaid (originaali välised koopiad), mis kunagi üle 750mA välja ei anna.
Lollikindel variant on kasutada sama tootja laadijat ja telefoni.

Piipz kirjutas:

Miks osad USB laadijad mu telefone kordi aeglasemalt laevad, olgugi, et on 1A - 1.5A, üks tööl olev laadija isegi 2.1A. (aga ikka aeglane).
Millised laadijad kvalifitseeruvad kiirlaadijateks ja millised tavalisteks, kuidas ma poes sellest aru saan?
Mingi LG Telefoni 1.2A laadija on aeglane, samas üks vana Nokia oma, 1A, laeb oluliselt kiiremini.
Tahaks lihtsalt uut osta aga ei taha "aeglast" laadijat.

Seadme korpusele kirjutatud number ja tegelikkus ei tarvitse kokku minna. Telefon võtab üldjuhul just niipalju, kui laadijast kätte saab. Päris kiirlaadijad (Qualcomm Quick Charge 2.0) on eraldi teema ja sellekohased seadadmed on eraldi tähistatud ja reklaamitud. Tavaline telefon sellega kiiremini laadima ei hakka. Spetsiaalse kiirlaadimise toeta telefoni jaoks on kiirlaadija igasugune seade, mis väljastab enam, kui 1500mA. Samas on nähtud ka seadmeid, mis alla 2.1A laadima ei taha hakata.

Olulist tähtsust omab ühendava juhtme kvaliteet. Kui tahad oma seadmeid kontrollida, siis võta testimiseks üks konkreetne laadimisjuhe ja installi telefoni app nimega Ampere. See näitab tegelikku laadimist. Mina olen erinevaid juhtmeid testides avastanud sama telefoniga laadimisvoolu mitmekordse erinevuse (180mA - 780mA). Samas teine telefon võtab sõltumata juhtmest samast laadijast 1460mA. Kui soovid koju võimekat laadijat, mille taha ühendada kuni 5 seadet, siis soovitan Orico tooteid, seade annab garanteeritult igast pordist välja 2.4A ja on korralikult ehitatud ja näeb viisakas välja. http://goo.gl/7mTRn4.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mis selle lauamängu nimi meie poodides on? Vene ajal sai mängitud, usas on ta "connect 4" aga ma ei oska seda otsida:
Pilt

Kasutaja avatar

Boamadu
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Dets 2014, 01:27
Tsikkel: FatBoy
Asukoht: Harjumaa / Laagri

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Boamadu »


Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Äge, aitäh :)

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”