2x scrambler Domikat (nx650)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Väga vinged aparaadid. Värviteema on 5+, täpselt minu maitse, kui aus olla A mis peale Domikas vol 2 tuleb? Tundub sügav põhi olevat
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Andrea kirjutas:Väga vinged aparaadid. Värviteema on 5+, täpselt minu maitse, kui aus olla
A mis peale Domikas vol 2 tuleb? Tundub sügav põhi olevat
Kui teaks kõiki vastuseid siis oleks vist igav. A kui peaks miskit toimuma, eks ma annan ikka teada.
3-4 paagitäit kütust viimase nädalaga läbi uhanud. Suu on kogu aeg kõrvuni. Kruusal on ikka eriti äge - soojad ilmad, päike, sügisesed põllud ja tuumaseene suurune tolmupilv tahavaatepeeglis. Ülim. Oleks nagu uuesti mootorratast avastamas.
Väike suitsupaus. Kus? Krt seda teab. Ja polegi oluline.
566 97 936
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Sihipärasel kasutamisel poris ja vihmas sai selgeks, et esiporikas on nadi.
Üldiselt võib aga rahule jääda, sest midagi küljest ära ei kukkunud ja katki ka ei läinud.
Kuna läbi prillide teed enam näha polnud, sai ilma prillide ja maskita proovitud. Kui päris aus olla siis ei olnud taevastki näha. Tulemuseks see, et hamba all krudises veel jupp aega pärast sõitugi.
Kui täiustamiseks juba läheb siis vaja miski lapats ka külge kruvida, mis hoiaks ehk tagaamordist suurema sopa eemal.
Kuna mudas ei olnud fotokat käepärast siis paar pilti juba kõvasti kuivemast paigast. Päikegi tuli välja.
Ja nii algabki uus hooaeg
566 97 936
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Lahe, et keegi päriselt ka oma iseehitatud scrambleri metsa julgeb viia.
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
tito kirjutas:...lahe kiiver!
Kiiver ise on kõige odavam avatud lõuaga. Mask on arvatavasti see, mis su arvates kiivri koos prillidega lahedaks teeb.
Piipz kirjutas:Lahe, et keegi päriselt ka oma iseehitatud scrambleri metsa julgeb viia.
Arvan sama. Ja olen päris kindel, et antud ratas hakabki minu käes rohkem metsa nägema kui asfaldit. Teinekord võib muidugi ka juhtuda, et mets, kuhu vaja jõuda, asub kaugemal ning seetõttu vaja ka asfaldil sõita, et õigeks ajaks kohale jõuda.
Kui selliseid rattaid oleks rohkem siis võiks aastas korra mõõtugi võtta. Mets oleks vist palju tahetud aga Ranna Speedwayl näiteks.
566 97 936
-
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
ducatu kirjutas:Kiiver ise on kõige odavam avatud lõuaga. Mask on arvatavasti see, mis su arvates kiivri koos prillidega lahedaks teeb.
Ma mõtlesin, et see kõik komplektis
Iga päev muutkui õpin
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Lõpetasin vist ka selleks aastaks oma sõidud domikaga, kuigi kindlustus aastaringselt peal ning ilma veel nagu on..., kes teab.
Veel nädala eest sai kolmel-neljal õhtul Männikul nahagi märjaks. Pimedas kulus lisaks pähe topitud pealamp marjaks. Tänu sellele ka teadmine, et hirmus palju jäneseid elab Männikul - ei möödunud kordagi kui mõni ratta alt läbi ei tahtnud lipsata.
Jätsin õhtused sõidud katki, sest väike mure tekkis. Sellest pisut hiljem. Nokitsemise jutu peale.
Nokitsesin esitulele raami, et saaks selle värinast lahti, mõne pirni ostmata jätta ja lisaks sõidu pealt ka väikese reguleerimise ette võtta. Nagu autodel, millel kolm-neli asendit. Sõltuvalt koorma raskusest Kuna varasem põhikinnitus tule jaoks sai omajagu vetruv siis võimalik päris arvestataval määral valgusvihku suunata ja ise samal ajal sadulas olla ning peale keerata.
Tuleval aastal plaanis natukene tekke ja patju kaasas vedada. Sellest siis kotiraamid. Käeharjutuseks võtsin nurgas seisva torujupi. Nats jäi pikkusest puudu
Kui keegi teab ja annaks märku, kust saaks 15mm läbimõõdu ja 1,5mm seinaga mustast metallist toru, oleksin tänulik. Nii 5m oleks vaja. Kõikjalt leiab 16mm toru aga vaja oleks just 15.
Tagasi tulles mure teema juurde. Võta nüüd kinni, millal see esimest korda kõrvu kostis, kas kohe peale tehtud õlivahetust või külmemate ilmade saabudes, siis kui rohkem "toorest" vaja näppida.
Ühesõnaga, külmkäivutuse järgselt on ca ühe minuti jooksul sidurikaane alt kosta sirina-kõrina vahepealset võõrast häält. Ja pigem on seda paremini kuulda kui "toores" peal, ehk pöörded kõrgemal. Minuti möödudes ei midagi - sõida palju jaksad. Kaane kiskusin maha. Kõik on ilus puhas, mingit võõrkeha karteripõhjas ei olnud ja otseselt lahti kah midagi ei ole. Ainukene kulumisjälg, mille tuvastasin on võlli otsas, mis sidurikaane pessa, puksi sisse toetub. Otseselt mingit soont, kuhu küüs taha jääks, ei ole. Päris tervet mootorit nüüd selle üheminutilise sirina pärast ei tahaks hakata lahti kiskuma. Äkki on mõnel domikahundil mõni hea soovitus jagada, millest alustada?
566 97 936
-
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11 Sept 2007, 12:46
- Asukoht: Tallinn
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
ducatu kirjutas:Ühesõnaga, külmkäivutuse järgselt on ca ühe minuti jooksul sidurikaane alt kosta sirina-kõrina vahepealset võõrast häält. Ja pigem on seda paremini kuulda kui "toores" peal, ehk pöörded kõrgemal. Minuti möödudes ei midagi - sõida palju jaksad. Kaane kiskusin maha. Kõik on ilus puhas, mingit võõrkeha karteripõhjas ei olnud ja otseselt lahti kah midagi ei ole. Ainukene kulumisjälg, mille tuvastasin on võlli otsas, mis sidurikaane pessa, puksi sisse toetub. Otseselt mingit soont, kuhu küüs taha jääks, ei ole. Päris tervet mootorit nüüd selle üheminutilise sirina pärast ei tahaks hakata lahti kiskuma. Äkki on mõnel domikahundil mõni hea soovitus jagada, millest alustada?
Minu domikal on umbes samad sümptomid peale külmkäivitust. Motoremondi ajal 6000-7000 km tagasi said sisse uued õlipumba hammakad ja ise kahtlustan, et hääl tuleb sealt. Mis seda täpselt põhjustab, ei oska öelda. Mingit võõrkeha ei ole ka ise leidnud kusagilt.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Seda toru küsi Hydroscandist. Hüdraulika toru on sellist, aga neil vist musta pole. On korralik kadmeeritud ikka.
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
koi kirjutas:Seda toru küsi Hydroscandist. Hüdraulika toru on sellist, aga neil vist musta pole. On korralik kadmeeritud ikka.
Suured tänud. Hydroscandi kataloog näitab isegi musta 15x1,5. Mis võib tähendada, et juba homme läheb suuremaks raua väänamiseks.
siilipoiss kirjutas:Minu domikal on umbes samad sümptomid peale külmkäivitust. Motoremondi ajal 6000-7000 km tagasi said sisse uued õlipumba hammakad ja ise kahtlustan, et hääl tuleb sealt. Mis seda täpselt põhjustab, ei oska öelda. Mingit võõrkeha ei ole ka ise leidnud kusagilt.
Mis põhjusel õlipumba hammakaid vahetasid?
Minu domikal paistab mootor seest kui uus, hammakad samuti. Eks peab vist hakkama vaikselt manualis näpuga järgi ajama ja ükshaaval tolerantse üle kontrollima. Ma tahaks olla kindel, et 6-7 tuh. km saaks ilma igasuguse üleliigse jamata läbida. Kuigi see sirin-kõrin tundubki rohkem hinge kraapima kui miskit olulist häda põhjustama. Pole kahjuks varasemalt erilist kokkupuudet kah selle mootoriga - aga ega ma ei jäta. Kui vaja, läheb algosadeks. Kui ükskord selgusele jõuan, eks siis annan siia märku ka.
Erik kirjutas:lisaks oled tagatule leidnud ja vahepeal ka numbrimärgi kaotanud?
Tagatule kohta sai mitmelgi korral nurinat kuulda ja seetõttu sai pisut nähtavam. Numbrimärk ikka veel samas asendis. Isegi pildile jäänud. Üks tagarehv juba läbi ja selle aja peale pole küljest ära veel midagi kukkunud, pigem nipet-näpet detaile juurdegi tekkinud. Esiporika pikendus sai päris huvitav - silmad jäävad nüüd juba kuivaks, mistõttu nähtavus porise ilmagagi tasemel. Kannatab võistelda Nüüd saab kogu sopa endale esituli. Uskumatu lihtsalt, et kui tahta pori eemal hoida, vaja esiporika ots üle esiratta vist ajada. Seda muidugi ei juhtu. Teine võimalus oleks muidugi porikas alla tuua. Aga sedagi vist ei juhtu.
566 97 936
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
ducatu kirjutas:Tagatule kohta sai mitmelgi korral nurinat kuulda ja seetõttu sai pisut nähtavam. Numbrimärk ikka veel samas asendis. Isegi pildile jäänud. Üks tagarehv juba läbi ja selle aja peale pole küljest ära veel midagi kukkunud, pigem nipet-näpet detaile juurdegi tekkinud. Esiporika pikendus sai päris huvitav - silmad jäävad nüüd juba kuivaks, mistõttu nähtavus porise ilmagagi tasemel. Kannatab võistelda
Nüüd saab kogu sopa endale esituli. Uskumatu lihtsalt, et kui tahta pori eemal hoida, vaja esiporika ots üle esiratta vist ajada. Seda muidugi ei juhtu. Teine võimalus oleks muidugi porikas alla tuua. Aga sedagi vist ei juhtu.
Piltideta on kena õhtujutt - pole pilte, pole olnud.
Pilte! Pilte! Pilte!
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Päriselt, Mäc! Lihtsalt ei viitsi paar postitust üles poole kerida või?

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
tali kirjutas:Päriselt, Mäc! Lihtsalt ei viitsi paar postitust üles poole kerida või?
Ei, oskamatus, scrollimine pole veel selge. Kas sa palun scrollid üles ja leiad piltidelt kirjeldatud esiporilaua uue lahenduse?
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Pidasin saba silmas, esiporikat tõesti pole, sry

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Siin piltidel olev esiporika lahendus on kopeeritud mini mopeedilt https://www.google.fi/search?q=riga+min ... eYvQCYM%3A
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
ducatu kirjutas:Erik kirjutas:lisaks oled tagatule leidnud ja vahepeal ka numbrimärgi kaotanud?
Numbrimärk ikka veel samas asendis.
pildilt paistab, et kinnitusele pisut rauda juurde pandud.
kohvri/koti lahendust ootan huviga!
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Ümbermaailmareisiks valmis...
566 97 936
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Uueks hooajaks saab küpsisekarbikaas asenduse.
Mõned fotod bagramblerist.
Kokku pea 100 liitrit mahtu koos torukotiga.
Keda huvitab siis toru kulus ca 4m ja küljekotid olid hinnaga 18.50 tükist ja leitavad siit: http://www.travermotox.ee/index.php?tr=3&ctg=82&it=2211
566 97 936
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Peen töö ja meeletu kannatus! Eelmisel aastal orienteerumisel vist juhtusin nägema ka elusuuruses ...?
Kas õhupuhasti jäi täis mahus originaal ja omale kohale?
Kuidas eelarve kujunes, võrreldes prognoosiga?
Igasugu kriipivatest häältest Domika/Donna mootoris- sõitsin kunagi ühel matkal terve õlivahetusvälba (ca 3000km) kuiva mootoriga. Miks, sellest on pikemalt juttu ühes minu reisijutus, mis on kusagil huvilistele leitav. Igatahes, kui õli sisse sai, oli koju veel mõnituhat km. Ei kuiva ega õlise mootoriga ei olnud kordagi probleemi ei jõu ega käivitamisega. Mis kõige veidram, mootorit lahti võttes selgus, et kannatada on saanud ainult nukkvõll ja nookurid, mis olid lihtast ära kulunud. Vändal ja kepsul-kepsusõrmel ei ole isegi tuntavat loksu. Nii et igasugune pisike vaevukuuldav võõras heli ei pruugi olla muud kui esteetiline "viga". Aga meenub, et igasugu võllide otsas peaks olema terasseibid. See käib selle jutu kohta, kus mainisid, et miski võlli ots paistis kulumisjäljega vms.
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
ats30 kirjutas:Peen töö ja meeletu kannatus!
Tänan. Kannatus vast siiski nii väga mitte – pigem ikka pikk teraapia
Sõna „Kannatus“ tundub olema vist paaris sõnaga „Muretsema“. Muretsesin omale mootorratta – no ma tahaks näha seda mootorratta omanikku, kes muudkui muretseb, et tal mootorratas on. Võiks ikka natukene lõbusam olla kui muudkui muretseda ja kannatada
ats30 kirjutas:Eelmisel aastal orienteerumisel vist juhtusin nägema ka elusuuruses ...?
Jep. Kahest viimasest etapist sai osa võetud küll. Väga äge. Sel aastal kindlasti jälle. Nüüd jään ehk aftekalegi, sest telk, madrats ja padi peaks kenasti kaasa mahtuma.
ats30 kirjutas:Kas õhupuhasti jäi täis mahus originaal ja omale kohale?
Antud rattal ei jäänud õhupuhasti alles, sest sabaraami väänamisel ja „joone“ tagaajamisel see ei oleks eriti lihtsasti enam õnnestunud. Tänasel päeval filtreerib sisseimetavat õhku päris kenake UNI švammfilter, mille Streetmoto mulle välja otsis. Raami vahele sai painutatud ja keevitatud kenake plekitükk, et võiks iga ilmaga läbi iga pinnase sõita, kartmata filtri kerget määrdumist. Küll aga saab teisel Domikal kenasti hakkama originaaliga.
ats30 kirjutas:Kuidas eelarve kujunes, võrreldes prognoosiga?
Eelarve ... jah. Sellega on pisut keerulisem. Plaanid muutusid omajagu töö käigus. Aga suures plaanis olen varasemalt eesmärgistanud, et igas kuus oleks kulutada ca 200€. Kui palju see nüüd antud projekti puhul õnnestus – ma täpselt ei teagi Aga kohe saan ise ka teada.
Püüaks siis kokku lugeda, sest mõned arved on veel leitavad:
Toorik Domikas tuli kätte hinnaga 800€. Hiljem olen igasugu projektist üle jäänud juppide eest tagasi saanud ca 250-300€
No ütleme, et toorik siis 550€Esiporikas. Osta.ee oksjon. Saabus Põlvamaalt. 6,95€
Tagaporikas samuti osta.ee oksjonilt. Varemalt IŽ 350 või 49 oma. Hind 25€
Tankituli Tagadi vanakraamilaadalt. Müüja küsis ilusama eest vist 70 ja koledama eest 50. Kauplesin roostesema lõpuks 40-ga. Hiljem siis Tööriistamarektist uus Hella sisu veel juurde. 27. Kokku siis tulele 67€
Paak. Ebay oksjon 112,50 + 50 post. Saabus Iirimaalt. Kokku 162,50€
Komplektne tagavelg, millest läks käiku velje pöid ette. Ebay oksjon 55,92 + 40,90 post. Saabus Prantsusmaalt. Kokku 96,82€
Kodarate komplekt UK-st. £142.70 koos saatmisega. 178€
Sadul. Selle hinda täpselt ei mäletagi. Aga võis ehk olla 250 või 300. Selle eest maksmisel kasutasin eelmisel aastal Valge Daami Bike Show auhinnakotis leidunud kinkekaarti 50€ väärtuses.
Paneme kuludesse siiski 250€
Mootoriremont koos uute tihendite, kolvi, silindri puurimise, klaaskuulpritsi ja värvimisega. Lisaks kõik uued poldid roostevabast. ca 500€
Üksikud detailid nagu suunatuled, kummituutud ja erinevas mõõdus torusid, mida väänata. Ca 200€
Värvimised. Kahjuks ei mäleta absoluutselt neid hindasid, sest kõik detailid sai värvitud üksikutena. Osad detailid Cerakote värvidega. Osad pulbervärvitud. Paak ja ovaalid airbrushitud. Pöidadele pinstripe. Lisaks paak seest ainega möksitud. Porikad värvitud autovärvidega ja lakitud. 99% originaalpoltidest ja -klambritest tsingitud.
Kuluosad. Sama lugu nagu värvimisega. Väga keeruline öelda, sest väga palju juppe sai üksikult ostetud erinevatest kohtadest. Aga eks sinnagi kulus omajagu, sest vahetatud said 90% laagritest koos puksidega, hammakad, kett, pidurikettad, -klotsid, vedelikud, filtrid jne.
Võtame kokku alates tooriku ostmisest ja juppide müümisest punktid 1 kuni 10 550+6,95+25+67+162,50+96,82+178+250+500+200= 2036,27€
Suurusjärguna võiks võtta punktid 11-12 kokku ehk umbes 1500€ ???
Max kulud seega vast kokku koos varem mainimata rehvide ja veel millegagi ehk ca 4000€, jaotatuna umbes 10 kuu peale, mis tähendab, et ületasin 2X oma plaani, kulutada ühes kuus 200€
ats30 kirjutas:Igasugu kriipivatest häältest Domika/Donna mootoris- sõitsin kunagi ühel matkal terve õlivahetusvälba (ca 3000km) kuiva mootoriga. Miks, sellest on pikemalt juttu ühes minu reisijutus, mis on kusagil huvilistele leitav. Igatahes, kui õli sisse sai, oli koju veel mõnituhat km. Ei kuiva ega õlise mootoriga ei olnud kordagi probleemi ei jõu ega käivitamisega. Mis kõige veidram, mootorit lahti võttes selgus, et kannatada on saanud ainult nukkvõll ja nookurid, mis olid lihtast ära kulunud. Vändal ja kepsul-kepsusõrmel ei ole isegi tuntavat loksu. Nii et igasugune pisike vaevukuuldav võõras heli ei pruugi olla muud kui esteetiline "viga". Aga meenub, et igasugu võllide otsas peaks olema terasseibid. See käib selle jutu kohta, kus mainisid, et miski võlli ots paistis kulumisjäljega vms.
Hetkel lasen selle väikese kriipiva häälekesega julgelt ringi. Hullemaks ei ole läinud ja vaid päeva esimesel käivitamisel cab minuti jooksul vaevukuuldav sirin, mida kõik kõrvalseisjad ei ole kuulnudki
566 97 936
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 27 Sept 2004, 20:42
- Tsikkel: mulle meeldivad motikad
- Asukoht: söörömöö
- Kontakt:
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
- Tsikkel: Yamaha XS650, Triumph Str Trpl
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
mrt36 kirjutas:Sellest istme foamist on kusagil juttu olnud, aga kus seda saab?
Ma endaoma muretsesin Saksast: http://www.kickstartershop.de/en/seat-foam-80mm
-
- Postitusi: 492
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
mrt36 kirjutas:Sellest istme foamist on kusagil juttu olnud, aga kus seda saab?
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Kas oskad nüüdseks küljekottide veekindluse kohta midagi kosta ning ehk leidub rattast mõnda pilti koos kottidega, et nende suurusest aimu saada?
Tänud!
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
mihkels kirjutas:Kas oskad nüüdseks küljekottide veekindluse kohta midagi kosta ning ehk leidub rattast mõnda pilti koos kottidega, et nende suurusest aimu saada?
Oskan küll. Veekindlus 100%. Üks foto tõestuseks.
Hiljem pühkisin kuivalt puhtaks - nagu uued.
Suurusest aimu saamiseks tegin täna ühe udusema pildi juurde. Telgid, madratsid, padjad ja magamiskotid kenasti kottides ja väljasõidu ootel orienteerumiseks Saaremaale. Õhtul viskan ühe torukoti ka veel lisaks peale, sest põhimõtteliselt toppisin hetkel voodi küljekotti
566 97 936
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
ducatu kirjutas:Oskan küll. Veekindlus 100%.
Super. Minu rattale jäävad need 30-liitrised ikka parajad lahmakad. Võtsin hoopis kaks 10-liitrist Ida-Saksa seljakotti ligi. Küll pisut väiksemad, kuid torukotiga peaks piisama. Olevat ka täiesti veekindlad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.