Amordi simmerite eluiga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Amordi simmerite eluiga
Hooaja algul vahetatud simmerid hakkasid juba läbi ajama möned tuhanded km hiljem. Kas viga vöib otsida sellest,et piduriketas on köver ja pidurdades raputab parajalt ? Nimelt oli ka piduriketta poolt rattalaager läbi,seega vöib pidurikettast viga otsida .Plaan on nagunii uus ketas panna.
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
Re: Amordi simmerite eluiga
Esiteks, kas oli tegemist originaalsimmeritega?
Koos simmeritega vahetati puksid ka ära ikka?
Amorditorudel kriime, täkkeid, roostet vms ei ole?
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Kriime,täkkeid vms ei tundunud olevat,pukside kohapealt ei mäleta kas ka need olid kaasas,vist ikka olid.(ise ei vahetanud,vaid olin körval öppija rollis ). Vaevalt ,et need originaalsimmerid olid...
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Simmerite all pead silmas, et mõlemad torud lekivad ? Ja mida täpselt mõtled "läbi ajama" all, kas amordi säär on lihtsalt õline või kohe voolab mööda amorti alla nire ?
Ohverdan bensiini !
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
mikkh kirjutas:Esiteks, kas oli tegemist originaalsimmeritega?
Koos simmeritega vahetati puksid ka ära ikka?
Amorditorudel kriime, täkkeid, roostet vms ei ole?
amordi pukse ei pea "ikka" koos simmeritega vahetama vaid kui puksi liugpind kulund on!
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
vahest tuleb ette, et simmerid hakkavad suht ruttu läbi laskma. isegi kui higistab tuleb vahetus ette võtta niiehknaa. kui amorditoru tööpind kahjustatud ei ole siis vaata kas tolukaitse terve ja või kas tolmuka alla on mustust kogunend. võib ka olla et remondimees kahjustas simmeri mokka peale lükates.
Re: Amordi simmerite eluiga
simmer ei pea "originaal" olema. see jutt on mingi hülgemöla. minumeelest on ausalt öeldes päris raske üldse leida nii kehva kvaliteediga simmerit turult, mida ei kannataks kohe kuidagi alla panna.
piduri seos võib aktuaalne olla vaid siis kui see pidurdades raputamine tõesti amordi kenasti pulseerima ajas. aga noh ma ei tea, selleks tuleb ikka kõvasti pidurdada ka siis selle paari tuhhi kiltsa jooksul pigem paigaldades vigastati
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Soovitan osta täispikkuses tolmukatted (lõõtsad v sokid) amordi torude peale. Vähemalt minul ja ka mõnel tuttaval on see lahendanud pidevalt lekkivate simmerite probleemi. Hoiab ikka toru tolmust, putukates jm jamast puhta.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
KIBU kirjutas:mikkh kirjutas:Esiteks, kas oli tegemist originaalsimmeritega?
Koos simmeritega vahetati puksid ka ära ikka?
Amorditorudel kriime, täkkeid, roostet vms ei ole?amordi pukse ei pea "ikka" koos simmeritega vahetama vaid kui puksi liugpind kulund on!
Mhmh... ja isegi üsna suure piirini kulunud võib olla. Osade tsiklite remondimanualis on eraldi kirjeldused ja pildid kulumise tolerantsi kohta..a'la, vahetada kui 3/4 tööpinna ulatuses on teflon läinud.
Aa, ja tulles tagasi simmerite endi juurde - tihti on simmeritega kaasas spetsiaalne määre, mida simmeri vahele tuleb panna. Kui see panemata jääb, hakkavad ka rutem lekkima.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Amordi simmerite eluiga
will111 kirjutas:minumeelest on ausalt öeldes päris raske üldse leida nii kehva kvaliteediga simmerit turult, mida ei kannataks kohe kuidagi alla panna.
Mina leidsin sellised "All Balls" Vähemalt minu crf-il nad leket ei peatanud. Originaalidega aga probleemi pole!
Võib ka juhtuda, et simmer valepidi sisse löödud ja siis lekibki!
PUUPAADID
Re: Amordi simmerite eluiga
will111 kirjutas:simmer ei pea "originaal" olema. see jutt on mingi hülgemöla. minumeelest on ausalt öeldes päris raske üldse leida nii kehva kvaliteediga simmerit turult, mida ei kannataks kohe kuidagi alla panna.
Järelikult puudub kogemus igasuguste suvaliste ebay jms simmeritega. Lihtsam on mõni eur rohkem plekkida ja OEM v Ariete vms korraliku tootja simmer võtta, kui 2 kuu pärast uuesti hark laiali kiskuda.
Re: Amordi simmerite eluiga
tõesti, ebayst "igast suvalisi simmereid" ma tavaliselt ei telli 2 euroga paar. küll aga on piisavalt kogemust nii mõnegi erineva brändiga, mis toodavad simmereid põmst iga võimaliku toru peale.
lihtsam on mitte ebay'st täiesti noname simmereid tellima hakata, vaid osta mõnest kohalikust motopoest letist. või kui vaja natuke odavamalt saada, võib ka mõne kohaliku e-poe kaudu osta. fakt on see, et simmer ei pea olema originaal selle jaoks, et ta oleks kvaliteetne. inimene peaks oskama peaga mõelda - tegu ei ole varuosaga, mida oleks just teab mis keeruline toota OEM speci järgi. seal on põmst 2 mõõtu ja asi ise on väga levinud ja laialt kasutatav komponent. see originaali jutt on umbes sama absurdne väide kui, et mingisugune suvaline mutter kuskil poldi otsas PEAB kindlasti olema originaal.
kui kellelgi uus simmer leket ei peatanud siis tuleks ilmselgelt vaadata üle, mis sinna ikkagi paigaldatud sai ja kuidas seda tehti. võimalusi valesti paigaldada on piisavalt
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2008 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Willi jutu jätkuks lisaks,et ükski tsikli tootja ei tooda ise simmereid ja muud mudru.Kõik see on toodetud allhanke korras ja erinevatel kontinentidel erinevate tootjate poolt.Sama OEM simmer ei pruugi Usa-s või EU-s üldse samast tehasest pärit olla.Simmer on tõesti selline asi,mida saab väga paljudest kohtadest kohapealt osta.Kolm mõõtu: sise ja välis diameeter ning paksus peavad olema õiged.Muidugi ka materjal peab õige olema,see võib kasutus kohast olenevalt veidi erineda.
Ühesõnaga võttes kaasa oma vana simmeri saad Tallinas kohapealt väga paljudest kohtadest selle letist osta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8465
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Amordi simmerite eluiga
urmas66 kirjutas:Willi jutu jätkuks lisaks,et ükski tsikli tootja ei tooda ise simmereid ja muud mudru.Kõik see on toodetud allhanke korras ja erinevatel kontinentidel erinevate tootjate poolt.Sama OEM simmer ei pruugi Usa-s või EU-s üldse samast tehasest pärit olla.Simmer on tõesti selline asi,mida saab väga paljudest kohtadest kohapealt osta.Kolm mõõtu: sise ja välis diameeter ning paksus peavad olema õiged.Muidugi ka materjal peab õige olema,see võib kasutus kohast olenevalt veidi erineda.
Ühesõnaga võttes kaasa oma vana simmeri saad Tallinas kohapealt väga paljudest kohtadest selle letist osta.
Simmeri puhul materjal ongi kõige tähtsam. Näiteks willi soovituse järgi motopoest ostetavad AllBalls simmerid on täielik pask, sest materjal on jäik ja plastmassi laadne.
Ega neid OEM simmerite valmistajaid palju ei ole. Minu teada jaapanlased kasutavad OEM-ina ainult NOK toodangut, seda mida eurooplased kasutavad ei tea, ilmselt SKF. Kusjuures SKF töötas välja uue kummisegu mille hõõrdetegur on oluliselt madalam kui tavalisel NBR elastomeeril.
Re: Amordi simmerite eluiga
ja sa väidad seda mille põhjal, võtsid kätte ja tegid oma robotkäega materjalile täieliku laboratoorse analüüsi? ning tulemuseks said, et materjal on "plastmassi laadne"? holy shit thats accurate! kas OEM on kummilaadne?
läbitud kilomeetreid just päevikusse kirja pannud ei ole, kuid neid ballse olen ka paigaldanud kunagi. peale 10k läbimist (ehk 2 hooaega) igatahes ei lekkinud veel kuskilt mitte midagi ja mind väga ei morjenda, kas materjal on pisut rohkem või vähem "plastmassi laadne" mingi kohaliku eksperdi arvates. oluline on see, kas ta peab või ei pea ning kaua ta peab. jäigem materjal aga kipub üldjuhul pigem pidama pikemat kui lühemat aega.
samada allballside kohta on loomulikult ka laias maailmanetis piisavalt infot ja ma ei mäleta, et oleksin kuskilt lugenud suurt kurtmist. pigem on siit sealt silma jäänud, et OEM tihendid hakkavad kiiremini leakima kui nö. aftermarket asjad.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Will sul ilmselt puudub pikaajaline kogemus autotööstuses.OEM speci järgi on muuseas väga keeruline valmistada asju.Enamus autode nö.tite vigadest on just valmistamise küsimus.Ja ei arva ka et nt.Yamaha on hullult pädev kummisegude keemilise koosluse koha pealt.
Mõtetu vaidlus ja arutelu.Olen oma ratastel ostnud OEM asjad ,vahetama pole pidanud.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Amordi simmerite eluiga
noo vaata aga vaata, jah tõepoolest mul puudub pikaajaline kogemus autotööstuses ehk siis ma ei ole isiklikult valmistanud pikaajaliselt ei autosid (tööstuslikult) ega ka osasid autodele. aga väga vale oleks öelda, et mul üldse puudub kogemus või kokkupuude autode või seal kasutatavate komponentidega. õigupoolest on see kokkupuude päris arvestatav ja isegi üsna pikaajaline.
sina, või keegi teine siin on siis pikaajalise autoTÖÖSTUSE taustaga? tohib küsida millises tööstuses/tootmises ja millistes protsessides siis täpsemalt osalenud olete? ja just simmeri ning kummitihendi tööstuse pikaajalised tegijad on ka koos eksole? katsuks jääda oma väidete ja argumentidega ikka maa peale...pole mõtet absurdi õhku visata nii palju.
OEM on kindlasti hea, aga ka OEM'i annab täpselt sama edukalt paigaldusega käigus lõhkuda, valesti paigaldada jne. pole mingit põhjust arvata, et seal oleks mingit vahet mitte-OEM'ga. minu vastuväide oli ühe konkreetse mõtte kohta, et simmer peab tingimata olema originaal. kes tahab selle järgi edasi toimetada, see toimetab. ma rääkisin põhjustest miks see on ebavajalik ja võin seda oma kogemusega backida ka. kes seda juttu kuulda võtta ei taha, selle jaoks on loomulikult mõttetu arutelu. kuid keegi ei sunni teid arutlema - kui siiski on nii suur soov seda teha siis ma hea meelega kuulaks konkreetseid argumente, et mis siis täpselt on need asjad ühe kummijulla juures, mis teevad niinimet OEM'st mäekõrguse vahega superior toote. kui mõni pikaajaline autotööstur oskab selle lahti seletada oleks kindlasti eriti huvitab lugeda ja ise ka targemaks saada. niisama hülgemöla pole aga mõtet ajada.
speci järgi on keeruline valmistada keerulisi asju, kus koos peavad näiteks toimima erinevat materjalid, osad mis sisemiselt on pidevas mehaanilises liikumis, peavad toimima väga suurtes temperatuurivahemikus või peavad olema äärmiselt täpsete mõõtudega - ja ma loodan, et kõik saavad aru, mida need äärmiselt täpsed mõõdud tähendavad ja kus need äärmiselt olulised on.
kui aga võtta teemat kokku ühe lausega siis olen ostnud nii OEM kui mitte-OEM asja ning samuti pole pidanud vahetama. igaüks võib nüüd ise järeldusi teha siit
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
ilmselt oleneb väga palju millise tsikli simmeritest jutt käib. Mx77 ilmselt räägib krossitsikli seisukohast, kus töötingimused võrreldes näiteks suht aeglaselt kulgevast tänavarattast mis sõidab võrdlemisi tasasel teel, on trastiliselt erinevad. samamoodi on tingimused erinevad ka kiiresti ja agressiivselt sõitval rr tsiklil mill amorditorud poleeritakse eriti siledaks ja kasutatakse ka spetsiaalseid väiksema hõõrdetakistusega simmereid aga seda vist siiski suuremast hõõrdumisest tuleva kuumuse vältimiseks.
tavakasutuses tänavarattale sobivad minuarvates kõik tuntumad kaubamärgid kuigi siiski tundub et mõned on paremad kui teised. peamine on amort korralikult puhtaks teha ja simmer õigesti paigaldada.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Ei olegi osalenud üheski tootmisprtsessis aga olen näinud 16 aastat ühe auto margi ja ka mudelite ajaloo kaupa kuidas ka sama tootjate toodangu kvaliteet kõigub seinast seinaJa pean silmas nimega tootjaid mitte hiinakaid minu töö juures nemad varuosi ei tarni,vähemasti pole Made by Cihna kirja peal.Nimesi nimetama ei hakka sest ei pea seda sobilikuks.
P.S.Arvestades kasutaja Will kõnepruuki ja sõnakasutust on väga raske uskuda et isikul üldse mingisugune pikaaegne kogemus milleski on ,kaasa arvatud elatud aastad.
Mina sellega lõpetan.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Amordi simmerite eluiga
jah KIBU, täitsa nõus. kindlasti on ka mingisugune kvaliteedi ja nö. toote erinevus olemas, lihtsalt raske on uskuda seda "kohe peab jälle lahti võtma" juttu kui mingit üleüldist tõde. lisaks, need tbrändid a'la allballs oleks ilmselt pankrotis kui reaalselt asi nii oleks.
krossikate spetsiifika kohta ei oska väga täpselt arvata, aga eks seal ole peamine erinevus selles, et amordi töö sisaldab palju fast compressionit ning väga kõvasid pauke ja see avaldab simmerile ilmselt rohkem ja suuremat mõju kui kõik muud "tavalisemad" töötingimused. võimalik, et selleks peavad tolerantsid olema täpsemad või simmer mingitmoodi "erilisem" tootmise poolest, rõhutaluvus suurem. samas paned amordi sisse natuke liiga palju õli ja lööb ka plärts läbi ju suure litaka korral...ma arvan, et väga raske kokkuvõttes selgeks teha, milles tegelikult probleem on või oli. OEM'i paigaldatakse ilmselt väga palju asjatundjate poolt või on see tehasest küljes olnud, aftermarketit aga timmitakse ju ise. ilmselt juba see määrab palju kui failure rate'st rääkida.
aga noh, teemaalgataja rääkis nii ehk naa siiski tänava rattast ja erilisi töötingimusi ei ole ka mainitud
franz, sellega kinnitasid ju ise ära, et kvaliteet kõigub ka OEM osadel, mis täpselt nii ongi ja on alati olnud. kokkuvõttes ma ei saagi aru, mida sa mulle siis tõestada tahad või tahtsid...et sitta võib saada igalt poolt aga sina eelistad sita saamise võimalust OEM sildi alt ja 2 või rohkem korda kallima hinna eest? no maitse asi, aga seda arutada pole tõesti mõtet...
-
- Postitusi: 8465
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Amordi simmerite eluiga
will111 kirjutas:ja sa väidad seda mille põhjal, võtsid kätte ja tegid oma robotkäega materjalile täieliku laboratoorse analüüsi? ning tulemuseks said, et materjal on "plastmassi laadne"?
holy shit thats accurate! kas OEM on kummilaadne?
Leidsid järjekordse teema, kus ilma mingite teadmiste ja kogemusteta lihtsalt teksti genereerida?
Ma olen neid simmereid oma käte vahelt rohkem läbi lasknud, kui sa unes oled näinud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2008 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
mx77 kirjutas:urmas66 kirjutas:Willi jutu jätkuks lisaks,et ükski tsikli tootja ei tooda ise simmereid ja muud mudru.Kõik see on toodetud allhanke korras ja erinevatel kontinentidel erinevate tootjate poolt.Sama OEM simmer ei pruugi Usa-s või EU-s üldse samast tehasest pärit olla.Simmer on tõesti selline asi,mida saab väga paljudest kohtadest kohapealt osta.Kolm mõõtu: sise ja välis diameeter ning paksus peavad olema õiged.Muidugi ka materjal peab õige olema,see võib kasutus kohast olenevalt veidi erineda.
Ühesõnaga võttes kaasa oma vana simmeri saad Tallinas kohapealt väga paljudest kohtadest selle letist osta.Simmeri puhul materjal ongi kõige tähtsam. Näiteks willi soovituse järgi motopoest ostetavad AllBalls simmerid on täielik pask, sest materjal on jäik ja plastmassi laadne.
Ega neid OEM simmerite valmistajaid palju ei ole. Minu teada jaapanlased kasutavad OEM-ina ainult NOK toodangut, seda mida eurooplased kasutavad ei tea, ilmselt SKF. Kusjuures SKF töötas välja uue kummisegu mille hõõrdetegur on oluliselt madalam kui tavalisel NBR elastomeeril.
See nö aoto-moto tööstusele OEM tarvikute tootmine on üsna segane asi.Meil Eestiski toodetakse muuseas simmereid ja muud kummi mudru,juhtmeid, vaipasid,polstreid jne.Kes neist ettevõtetest,aga teeb seda oma nime all?Mõni üksik,mõne üksiku tootega.Enamuses tehakse allhanget kellelegi suurele lääne allhanke võitnud ettevõttele,kes saadab toodangu tehasesse oma nime alt(tihti ka läbi oma lao,kuskil Rootsis või Saksas),kuigi siinses tsehhis pakendatakse toodang volkari või volvo kastidesse jne.Seesama NOK võib(kuid ei pruugi,me seda ei tea) olla ka tehtud ei tea mitmes eri tehases üle maailma.Itaalias tehases kokkupandud Hondadele vaevalt,et kõik japsist kohale veetakse.Sama ka näiteks Usas toodetud Toyotadega jne.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8465
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Amordi simmerite eluiga
urmas66 kirjutas:See nö aoto-moto tööstusele OEM tarvikute tootmine on üsna segane asi.Meil Eestiski toodetakse muuseas simmereid ja muud kummi mudru,juhtmeid, vaipasid,polstreid jne.Kes neist ettevõtetest,aga teeb seda oma nime all?Mõni üksik,mõne üksiku tootega.Enamuses tehakse allhanget kellelegi suurele lääne allhanke võitnud ettevõttele,kes saadab toodangu tehasesse oma nime alt(tihti ka läbi oma lao,kuskil Rootsis või Saksas),kuigi siinses tsehhis pakendatakse toodang volkari või volvo kastidesse jne.Seesama NOK võib(kuid ei pruugi,me seda ei tea) olla ka tehtud ei tea mitmes eri tehases üle maailma.Itaalias tehases kokkupandud Hondadele vaevalt,et kõik japsist kohale veetakse.Sama ka näiteks Usas toodetud Toyotadega jne.
Selles mõttes pole vahet kus tehases need asjad allhankena valmis tehakse. Spetsifikatsioonid, nõuded materjalidele ja kvaliteedikontrollile kehtestab tellija, kes need oma kaubamärgi all maha müüb. Mitte ei osteta suvaliselt hiina värkstoalt enam-vähem sarnaseid asju. Seni minu andmetel NOK teeb küll kõik oma asjad jaapanis valmis. Honda tehases pannakse rattale alla ikka juba koostatud amordid, mis tulevad siis kuskilt Showa või Kayaba tehasest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2008 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Eelmise postituse mõte jäi kokkuvõtmatta.Tahtsin lihtsalt öelda seda,et kõik need nö allhankijad teevad veel üsna mitmele ettevõttele seda sama või samalaadset toodet,mida siis müüakse B osana,aga on tegelikult sama ,mis OEM.Tsiklite maailmas võibolla,mitte nii väga levinud,sest mahud on väiksed,aga auto maailmas on see väga levinud.Pole harvad juhused,kus näiteks Mersu,BMW,Volvo või Audi logo on lihtsalt käsitsi maha freesitud ja ongi B osa tehtud.
Mina oma valdkonnas tean ,kelle B osa osta,sest tean tausta.Näiteks Volvo õlifiltrid olid pikalt sama mis Hengst,täna ei tea,sest ise enam hooldusega ei tegele.OEM varuaosa koodi järgi saab üsna tihti kindlaks teha,kes on näiteks siduri tootja, Lucas või Sachs.Ja neid näiteid on sadu.
Ehk,siis amordi simmereid ostes,saab OEM väärse toote B osana kohe kindlasti,võimlik et ka parema.Muidugi omal peab ka mõtte ja analüüsi võime olema,kui tahad seda ise teha ja ise osad osta.Kui ei valda teemat,mine teenindusse ja nemad juba vastutavad selle eest,mida teevad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8465
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Amordi simmerite eluiga
Automaailm on veidi teine kui tsiklimaailm, mahud on ilmselt teised. Tsikli OEM osasid B-osana saab vist ainult õlifiltreid osta, muud pole väga märganud (see jutt käib siis off-road rataste kohta)
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
mx77 kirjutas:Automaailm on veidi teine kui tsiklimaailm, mahud on ilmselt teised. Tsikli OEM osasid B-osana saab vist ainult õlifiltreid osta, muud pole väga märganud (see jutt käib siis off-road rataste kohta)
Tänavaratastele B-osade leidmisega pole küll õnneks probleemi. Ma muidugi ei oska kahjuks OEM osast näiteks 2-3x soodsama B-jupi kvaliteeti ja kestmist kommenteerida, aga 900RR-i sidurikomplekti on mulle üks pood täpselt nii palju originaalist odavamalt pakkunud(ja see pakkumine pani mõtlema küll). Simmereid olen ühe korra ostnud ja nii OEM kui B-osa maksid üsna sama palju. Võtsin selle, mis rutem pärale jõudis.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Kui mu ratta amordiputkedel on eelmis(t)e omanike poolt jäetud kingituseks tugevad tangide jäljed amordi paagelpinnal, siis kas mul õnnestub sellest kohast üldse uued simmerid elu ja tervisega üle venitada? Eelmised simmerid panime peale, ning kasutasime ka korralikult lubrikanti, kuid pärast pooltteist hooaega lekivad jälle mõlemad putked nagu mahlakased. ning veidi higiseks jäid nad peale vahetust nagunii...
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Kui tööpind on ise korras, siis sellistest kahtlatest kohtadestsaab väga edukalt õhema kilekotiga üle sõita. Putke otsa paned kilekotist lõigatud koonuse, kile õliga kokku, tõmbad simmeri sinna peale, sõidutad kilekoti koos simmeriga tööpinnale, ja libistad simmeri kilelt maha.
Võibolla töötavad ka "Suvest-suveni" kummitooted, need ju eelnevalt juba lubrikandiga töödeldud
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
No mul eelmisest vahetusest alles tubli tuubitäis spets lubrikanti, mille simmerimüüja kaasa müüs, kui "must have" asja. sellega saaks veel nii mõnedki korrad simmereid vahetada.
-
- Postitusi: 3276
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 380 korda
Re: Amordi simmerite eluiga
Heikik kirjutas:mx77 kirjutas:Automaailm on veidi teine kui tsiklimaailm, mahud on ilmselt teised. Tsikli OEM osasid B-osana saab vist ainult õlifiltreid osta, muud pole väga märganud (see jutt käib siis off-road rataste kohta)
Tänavaratastele B-osade leidmisega pole küll õnneks probleemi. Ma muidugi ei oska kahjuks OEM osast näiteks 2-3x soodsama B-jupi kvaliteeti ja kestmist kommenteerida, aga 900RR-i sidurikomplekti on mulle üks pood täpselt nii palju originaalist odavamalt pakkunud(ja see pakkumine pani mõtlema küll). Simmereid olen ühe korra ostnud ja nii OEM kui B-osa maksid üsna sama palju. Võtsin selle, mis rutem pärale jõudis.
Võimalikku kraami saab alati otse mõõtude järgi ka osta. Tuleb hulga odavam ja teed oma jaoks saadavuse on oluliselt paremaks. Alaskuulist ostetud(ilmselt äkki siis skf) enda rattal 6 hooaega juba peal, aga pind oli ka korras.
mx77 kirjutas:will111 kirjutas:ja sa väidad seda mille põhjal, võtsid kätte ja tegid oma robotkäega materjalile täieliku laboratoorse analüüsi? ning tulemuseks said, et materjal on "plastmassi laadne"?
holy shit thats accurate! kas OEM on kummilaadne?
Leidsid järjekordse teema, kus ilma mingite teadmiste ja kogemusteta lihtsalt teksti genereerida?
Ma olen neid simmereid oma käte vahelt rohkem läbi lasknud, kui sa unes oled näinud.
Kusjuures ma hommikult mõtlesin sama selle sama kasutaja teisi poste lugedes.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 55 684 121 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.