Liiv mootoris?!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Liiv mootoris?!
Tere.
Juhtus nüüd ka minuga selline äpardus, et filtri vahelt on kuidagi liiv mootorisse/karbussi sisenenud. Sõidetud sai kuskil 2h Männiku krossikal ja siis juba tundus, et uus gaasitross ei liigu nagu peab. Täna hakkasin filtrit vahetama ja siis see s**t vaatepilt avanes.... Küss järgmine, et kas piisab vaid karpa puhastusest või tuleb ka "enginesse" pea sisse pista? Muidu pill töötab ikka veel ilusti ja ka sõites ei puterdanud ega midagi.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Liiv mootoris?!
Mis sisetunne ütleb?
Mina isiklikult ajaviiteks ja südamerahuks viskaks pilgu peale.
Kui laisk oled siis saad endoscope-iga kah vaadata.
Midagi sellist: http://www.gearbest.com/microscopes-end ... ign=FB1511
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6770
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Liiv mootoris?!
Mootoris, õlis ei tee ta midagi erilist, filtreeritakse välja aga see silindri/kolvigrupp....
Ennem kui endoskoope ostma hakata, võiks lihtsa survetesti teha.
Isiklik kogemus on nende koonusfiltritega(vahet pole, kas Hiina või KN oma)- meie tolmuste, liivaste teedega on masin aasta, poolteisega hõre mis hõre.
edu
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Liiv mootoris?!
pets77 kirjutas:Tere.
Juhtus nüüd ka minuga selline äpardus, et filtri vahelt on kuidagi liiv mootorisse/karbussi sisenenud. Sõidetud sai kuskil 2h Männiku krossikal ja siis juba tundus, et uus gaasitross ei liigu nagu peab. Täna hakkasin filtrit vahetama ja siis see s*** vaatepilt avanes....
Küss järgmine, et kas piisab vaid karpa puhastusest või tuleb ka "enginesse" pea sisse pista? Muidu pill töötab ikka veel ilusti ja ka sõites ei puterdanud ega midagi.
Üldiselt peaks nikasiliga kööga olema. Kas tagant kergelt sinist suitsu viskab? Ja mis karterituulutus teeb?
Ega ta ei puterda ega tee midagi enne kui korralikult kokku jookseb.
525 on nii võimas, et seal võivad ka pooled hobused kadunud olla ja eriti aru ei saa.
-
Teema algataja - Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Liiv mootoris?!
Jah, nii ma arvangi, et pistan kaamera sisse ja vaatan mis olukord on. Siin oli ka teema sellest nikasiilimisest, kuid ei suuda seda ülesse leida. Kolb oli plaanis niikuinii 20h pärast ära vahetada. Krt.. on ju veel ok ilmad ennem külma tulekut
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: Liiv mootoris?!
Kui mootor veel ei suitse, siis anna piitsa, niisama uudishimu pärast ei tähenda hakata lahti katkuma. Kõik halb, mis on saanud juhtuda on juba juhtunud. Liiv käib mootorist paari töötaktiga läbi. Oluline, et teda sinna rohkem ei satuks. Kui nagunii plaanis silindrit/kolbi vahetada, siis võta viimast.
-
Teema algataja - Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Liiv mootoris?!
Hei.
Vaatasin mootorisse kaameraga sisse ja selline krobeline oli kolb, otsustasin kolvi ikkagi ära vahetada. Võtsin silindri maha ja asi polegi hull, oleks võinud rahulikult edasi paarutada. Nüüd uus kolb olemas, kuid oleks tarvis mõnda tööriista. Keti "tange" ja kui ketil lukku vahetada ei anna(ma ei tea kas on eraldi saadaval, või ainult ketiga komplektis), siis ka magneeto võtit.
NB! Töid teostab professionaal, kes mul igapävaselt V8 mootoreid remondib, lihtsalt nii pisikestele pillidele relvasid pole...
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: Liiv mootoris?!
Kui kolb on pealt krobeline, siis on mootorist liiv korralikult läbi käinud.
Liiva sa õli seest kätte ei saa. Õli on nagu abrasiivne pasta, mis mootorit kulutab. Peale liiva saamist on see süsimust. Mida kauem mootor käib seda kallimaks remont läheb. Lõpuks hakkavad väntvõlli laagrid ka pesades loksuma.
Vahetada on sul vaja väntvõlli laagrid, keps ja kolb. Sisselaske klapid on ka tõenäoliselt läbi.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Liiv mootoris?!
mida sa mõtled keti tangide ja magneeto võtme all?
pane mõni pilt silindrist kah.
-
Teema algataja - Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Liiv mootoris?!
Ei, nii hull see asi pole. Kolb tundus läbi kaamera täpiline pealt, kuid need ainult kerged täpid tahma sees, klapid korras ja peavad. Hülsile pole kah liiga teinud ja näha vaid, et nagu kerge tolm oleks läbi käinud. Mul on õhuvõtuaval ees see nailon sukk, mis muidu käib filtrile peale, ehk see äkki hoidis halvemast.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
Teema algataja - Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Liiv mootoris?!
mx77 kirjutas:mida sa mõtled keti tangide ja magneeto võtme all?
pane mõni pilt silindrist kah.
http://sparepartsfinder.ktm.com/Page.aspx
nr 3 ja 18.
Lähen ka lasen silindri "proffide" silmaalt läbi, ega ennem kokku ei pane...
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
Teema algataja - Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Liiv mootoris?!
59029020000 RIVETTING TOOL TIMING CHAIN
58012009000 FLYWHEEL EXTRACTOR
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: Liiv mootoris?!
liivaga on see paha lugu, et sa kohe ei saagi aru. Kui tegu on titaanklappidega, siis liiv kulutab väga kiirelt klappide servast kõva kihi maha ja klapp hakkab koletu kiirusega kuluma. Klapivahed kaovad tasapisi ära ja mootor hakkab aina halvemini käima minema. Lõpuks enam vändast käima ei saa.
Krossimootorid võetakse pärast sellist jama koheselt lahti ja tehakse korda. Edu sulle igaljuhul.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Liiv mootoris?!
Mul käis ka kunagi 450 SX-ist liiva läbi, õnneks olid enne terasklapid sisse pandud aga silindrist oli nikasil kadunud.
525-l peaks ka olema terasklapid
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Liiv mootoris?!
Töid teostab professionaal, kes mul igapävaselt V8 mootoreid remondib
mitte paha pärast aga paljudel juhtudel on automehhanikute tehtud krossiratta mootorid õudus kuubis, loodetavasti läheb sul paremini Aga jah liiv mootorist läbi siis sealt midagi head loota pole, klapi servad või pesad saavad kindlasti kohe rikutud, kindlasti tuleb klappe testida ja üle vaadata.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Liiv mootoris?!
Klapid olid ennem olid titaanid, kuid vahetasin rauast klappide vastu juba eelmine kord välja. Silindriga on kõik korras, oleks vaid vaja õrnalt üle hoonida, kuid Eestis momendil vahendid puuduvad, kuid on tellitud(Tõukur). Annavad teada, et millal saab teha. Seda liiva oli sealt ikka vaga vähe läbi käinud, ehk muretsemiseks pole põhjust . Nikasiil on kõik alles ja ühtegi teravat ega sügavat kriimu pole, vaid loomulik kulumine.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
Teema algataja - Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Liiv mootoris?!
tehh kirjutas:Kas nikasiili hoonimine on ikka hea mõte?
Pidi mingi spets pasta ja vahendid olema.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: Liiv mootoris?!
Nikasili hoonimine on tavapärane protsess. Midagi ei pea kuskilt tellima. Arvestada tuleb aga sellega, et kolvirõngas on alati originaal mõõduga, olenemata remontkolvi mõõdust, millest tulenevalt väheneb peale hoonimist kompressioon.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Liiv mootoris?!
jänkid soovitavad nikasili ainult pallhooniga hoonida, meil ei ole sellist asja kohanud
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Liiv mootoris?!
Veemotos ja kardimeestel oli kasutuses juba ammu,10 ja rohkem aastat tagasi.Tänapäeval vist harjutud kella järgi silkut ja kolbi vahetama.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.