Akuvahetus 60 -> 80A

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Akuvahetus 60 -> 80A

Lugemata postitus Postitas pühak »

mella kirjutas:

Mulle tundub, et varem lihtsalt kero tappis käivitusaku, kuna too on mõeldud lühikeseks soore vooluga tarbimiseks, mitte pikaks ja vaikseks vindumiseks.
Lisaks sellele varasem olukord koormas käivitusakut sedavõrd, et gene ei jaksanud enam akut täita ja pidevas alalaadimises see aku surigi.
Seda enam tekib mul praegu küsimus, et kuidas sama gene jaksab 2 akut piisavalt täita, kui varem ei suutnud ainukestki?

Midagi on mul loogikas valesti?
Praegu, tundub, et starteriaku elab hästi ja selle halvasti elamine oleks ka lihtsalt tunnetatav. Kero aku aga on alalaetud ning kuna kero pole eriti pirtsakas, ei anna see ka tunda. Vahet ju eriti pole, kas 6 aastat tagasi uus aku oleks pidanud vastu 2 ööpäeva või praegu 2 tundi, kui sa üle 1h kero ei kasuta niikuinii.

Või variant 2 - sul olid mingid viletsad ühendused jämedate juhteme/massis süsteemis, mis lisaaku paigaladmisega korda tehti või endale uue tee leidsid.

Spoiler
pühak kirjutas:

Põhimõtteliselt küll. Sooja ilmaga on mõnikord isegi läinud, kui olen teise masslüliti unustanud sisse keeramata. Teise aku pealt on starteri pöörded reeglina küll sedavõrd aeglased, et ajab uimaselt mootorit niisama ringi, käima ei lähe. Mitme aasta pikkune kogemus on, et bentsuautole kõlbab vooluaku küll, käivitab iga ilmaga ja kui mingil põhjusel tühjaks on läinud, pole kunagi vaja põdeda, et kas aku ärkab ellu. Vooluaku suurim häda on, et see sama mahutavuse juures reeglina natuke suurem, plaadid paksemad, sellepärast.

Seda minagi räägin, et kero tappis käivitusaku ära. Nüüd, kui kerot käivitusaku pealt ei kasuta, on kõik ok. Kero aku ei saa pidevalt alalaetud olla, sest mõnikord sõidan pool päeva ka korraga, siis laeb igal juhul kõik akud täis. Samuti ühtlustub laetus mingil määral sellest, kui mõlema aku mass korraga sees on. Praeguse ilmaga veel on starteriaku kogu aeg sees, v.a. kui auto näiteks nädalaks ajaks seisma jätan. Geneka üldise jaksamisega pole probleemi olnud. Olen kerot kasutanud ka mitu tundi jutti, näiteks talvel kuskil lollis kohas oodates. Või samuti talvel linnas asjatades. Mõnus ju, kui väljas pakane, sajab igasugu paska ja autosse tulles on see alati soe (ja kero polegi akut ära tapnud). 8) Lisaakut paigaldades originaaljuhtmeid ei näppinud, need on tehasest alates samad. Massi ainult keerasin kere küljest lahti ja panin selle lüliti külge.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”