Akuvahetus 60 -> 80A

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Akuvahetus 60 -> 80A

Lugemata postitus Postitas mella »

Ehk siis käsijuhtimisega süsteem ja mõlemad akud on jämeda kaabliga kokku ühendatud? Seega on võimalik ka kero aku pealt mootorit startida?

pühak kirjutas:

Kerole panin niinimetatud vooluaku, mis ei anna käivitamiseks vajalikku teravat laksu, küll aga kannatab pidevat tarbimist ilma laadimiseta. Kummalgi akul on oma masslüliti, külmal ajal ja ka muidu pikemaks seismiseks lükkan lihtsalt auto enda akul massi välja ja kõik auto seisu ajal vajalik vool tuleb kero aku pealt. Kõva külmaga, kui kero on enne sõitu näiteks poolteist tundi sees olnud, olen mõnikord, kui meelde tuleb, käivitamise ajaks vooluaku massi välja lükanud (kuna Vitol on akumajandus juhi istme all, sain mõlemad masslülitid käeulatusse paigaldada), et pooltühjaks saanud aku teiselt pinget maha ei tõmbaks. Sõidu ajal on reeglina mõlemad massid sees ja laeb mõlemat akut. Eks elektrispetsialistid võivad soovi korral mu lahenduse maha teha, aga ma kasutan seda külma kõhuga edasi, kuna olen tõdenud, et lahendus töötab. Mootorile, tundub, et meeldib ka alati soojalt startida, auto läbisõit pool miljonit ning mootorit pole selle aja jooksul kordagi olnud vaja lahti võtta.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”