K: Tänava naastrehvid?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: K: Tänava naastrehvid?
Streetmotos olid täitsa kohapeal olemas.
Paraku on seadusandlus natukene rangemaks läinud selles osas, enam tavalise krossinaelaga tänavale legaalselt asja pole.
edu
Edit: Natuke seadust kah
Kasutamata M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõiduki naastrehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Nõue laieneb ka vähendatud torkejõuga naastrehvidele ning täieneb järgnevalt: vähendatud torkejõuga M1, O1, ja L kategooria sõiduki naastrehvide korral ei tohi, 1,2mm väljaulatuva naastu torkejõud ületada 120N. N1 ja O2 kategooria sõidukite korral torkejõu maksimum 180N. Kasutuses olevatel M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõiduki naastrehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;
Naastrehvidel võib kasutada naaste, mille mass ei ole suurem kui:
a) M1, O1 ja L kategooria sõidukil – 1,4 g;
a)1 M1, O1 ja L kategooria sõiduki vähendatud torkejõuga naastrehvides – 1,1 g
b) N1 ja O2 kategooria sõidukil, nõue laieneb ka vähendatud torkejõuga naastrehvidele – 2,3 g;
c) M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil, nõue laieneb ka vähendatud torkejõuga naastrehvidele – 3,0 g.
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei tohi olla terav ega torujas;
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.