K: Tänava naastrehvid?

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: K: Tänava naastrehvid?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Streetmotos olid täitsa kohapeal olemas.
Paraku on seadusandlus natukene rangemaks läinud selles osas, enam tavalise krossinaelaga tänavale legaalselt asja pole.

edu

Edit: Natuke seadust kah

Kasutamata M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõiduki naastrehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Nõue laieneb ka vähendatud torkejõuga naastrehvidele ning täieneb järgnevalt: vähendatud torkejõuga M1, O1, ja L kategooria sõiduki naastrehvide korral ei tohi, 1,2mm väljaulatuva naastu torkejõud ületada 120N. N1 ja O2 kategooria sõidukite korral torkejõu maksimum 180N. Kasutuses olevatel M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõiduki naastrehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;

Naastrehvidel võib kasutada naaste, mille mass ei ole suurem kui:
a) M1, O1 ja L kategooria sõidukil – 1,4 g;
a)1 M1, O1 ja L kategooria sõiduki vähendatud torkejõuga naastrehvides – 1,1 g
b) N1 ja O2 kategooria sõidukil, nõue laieneb ka vähendatud torkejõuga naastrehvidele – 2,3 g;
c) M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil, nõue laieneb ka vähendatud torkejõuga naastrehvidele – 3,0 g.
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei tohi olla terav ega torujas;

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”