Vaidlus kindlustusega ratta turuväärtuse üle
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 26 Juul 2012, 18:24
- Tsikkel: Honda CBR1000RR 2004
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Vaidlus kindlustusega ratta turuväärtuse üle
Kurat ma kirjutasin mingi hullu pika jutu, aga kui vajutasin et sisesta, oli sessioon juba aegunud ja kogu jutt kadunud.
Nüüd siis lühidalt ehk on teemaalgatajle kudagi abiks või lohutuseks.
Ilmselt oleneb kindlustusest ja lepingust kah kindlasti, aga minu (ja minu tuttavate) kogemuste põhjal makstakse alati kinni kõik tekitatud ja tõestatavad kahjud.
Siia kuulub ka vartustus või siis kõik autos olevad esemed. Ka armaani ülikond, mis on seljas. Esemete hinna üle saab ilmselt muidugi vaielda.
Aga näiteks pagassis olnud just ostetud tutikas telekas (paberid tsekid loomulikult olemas) sai tagant otsasõidu korral viga ja maksti täishind ilma küsimusteta.
Küsisin ka enda kindlustusest üle ja eelnev (kõik kahjud) igal juhul minule kehtib.
Sõiduki taastamise korral ilmselt ka ei ole suuremaid probleeme, arusaadavalt ei ole ka ilmselt suurt hinna vahet, kas tellida esindusest uus originaal jupp või mujalt custom jupp.
Kõige suurem jama ongi alati kui sõiduk ei ole enam taastamiskõlblik või ei ole seda ilmselgelt mõtet teha.
Ma saan aru, et teemalgatajal on veel eriti keeruline, turuhinda on väga keeruline määrata. Aga üldiselt on ikka turuhind see mis kindlustus maksab.
Toon ühe näite. Oletama, et soovite osta omale autot mille selline täiesti normaalne turuhind on 3000.-
Leiate ühe, mille eest täpselt 3000.- küsitaksegi. Auto on täiesti heas korras jne. Ainult et on plekk veljed ja suht kulunud rehvid.
Ja kõravl seisab täpselt sama marki auto (ütleme et on identne eelmisega, kah korras samad lisad jne.)
Ainult, et all on mingid väga vinged valuveljed ja tutikad korraliku tootja tipprehvid. (oletame, et maksid kokku 2000.-). Autost küsitakse 5000.-
Kumma variandi Te ise nüüd ostaksite? Kindlasti on ka fänne, aga enamus ma pakun valiks ikka odavama. Samuti kindlustus.
Või kes on ise pidanud müüma, ega ikka ostjat eriti ei huvita, et just pandud uued kettad, klotsid, hooldused jne. Mis siis, et raha kulutatud võibolla rohkem kui tsikkel maksab.
Küsida saad ikka turu hinda või siis natuke rohkem. Ainus eelis ehk, et saad kiiremini/paremini lahti.
Ehk siis kokkuvõtteks, ise olen alati katsunud kaubelda maksimaalse, mis kindlustus annab ja tingimusel, et saan vraki endale jätta.
Korra olen niimodi varuosasid müües (suht odav ford oli muidugi) saanud lõpuks mitme auto hinna. Aga üldiselt midagi ikka terveks jääb ja mingi raha saab.
Või siis ostad samasuguse ratta ja saad oma terveksjäänud tuuningjupid/uued jupid ümber laduda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.