Vaidlus kindlustusega ratta turuväärtuse üle
Re: Vaidlus kindlustusega ratta turuväärtuse üle
will111 kirjutas:aftermarket ja muud custom jupid kindlustust ei huvita (ja noh, kui aus olla siis ega tegelikult peagi huvitama - see on sinu risk kui ostad omale sõiduki külge 100k eest disaineri jalatoe või benapaagiluugi
). samuti ei huvita kindlustust tööd, mida sa oled või ei ole teinud, rehvid, mida sa oled sinna alla ostnud jne. nende asjade kohta öeldakse kuluosad ja nende asjade vahetus või parandus on nö. tavapärase eksluatatsiooni osa.
Eksid, sõbrake. Kindlustus on kohustatud taastama avariieelse seisukorra või tekitatud kahju hüvitama. See tähendab et kui su mootorratas on äsja saanud uue värvkatte, kalli lisavarustuse jne siis makstakse see kõik kinni. Sinu ülesandeks jääb tõestada et avarii hetkel su rattal sellise hinnaga sellised tükid küljes olid. Võin rääkida ka isiklikest kogemustest kui huvi on.
Teemaalgatajale: kindlustusega peabki vaidlema ja neile kõike tõestama. Kuna tegemist on siiski ärilise ettevõtmisega siis on üsna rumal oodata ja loota et kindlustus lihtsalt heast tahtest su taskud raha täis topib.
EDIT: Higi, veri ja pisaraid mida oled oma esimese ratta ostmiseks ja remondiks pidanud valama, jääb kindlustuse poolt enamasti siiski hüvitamata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.