Tsikkel motomatkamiseks
Re: Tsikkel motomatkamiseks
Snowhite kirjutas:Vb väljendasin ennast pisut ebaselgelt - aga mõte jääb siiski samaks.
Parimateks ülekannete lahendusteks on saada selline paaritu arv hammasülekannet, mis ei ole täisarvuna üksteisega jagatav.
Loetakse, et on ka hea, kui juba üks hammasratastest on vähemalt paaritu arvuga. Aga parim, kui ei ole üldse omavahel võrdseteks osadeks jagatav.
Inglise keeles on keti kulumisele ka selline lisa seletus olemas -
It is, however, remarkable that link-joint wear
only produces an elongation of the distance
between every second chain roller. It therefore
stands to reason that only sprockets with
an odd number of teeth should be used.
Hakkab looma, pool tehtest on olemas:)
Ehk siis väide on, et kett venib ebaüthlaselt, st üle ühe rulliku. Mis siis tuleneb keti ehitusest. Selle vastu vb tõesti aitab paaritute arvudega ketihammasratas.
See teine pool, et miks on keti kulumise seisukohalt oluline esimese ja tagumise hammasratta hammaste omavaheline suhe, on endiselt puudu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.