Tsikkel motomatkamiseks


erkil
Postitusi: 64
Liitunud: 10 Dets 2012, 14:23
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Tsikkel motomatkamiseks

Lugemata postitus Postitas erkil »

Snowhite kirjutas:

Keti tegijad ja ka hammas-kett ülekannete tootjad selliste ülekannete puhul soovitavad, et ülekande arv ei oleks võrdse täisarvuna jagatav, sest siis ei teki juhtu, kus koguaeg üks ja sama hammas, keti sama lüliga kohtub.
:bsmile:

Mitte et mul sooja või külma oleks sellest, kuidas tsiklil kett kulub või kui tihti seda õlitama peab, aga seda loogikat võiks ikkagi veidi lahti seletada.

Ehk siis kuidas puutub esimese ja tagumise ketiratta hammaste suhe sellesse, kui tihti üks ja sama hammas keti sama lüliga kohtub? See sõltub ikkagi hammasratta hammaste ja keti lülide arvust/suhtest. St kui ketiratta hammaste ja keti lülide arvu suhe on täisarv, siis kohtuvad sama hammas ja ketilüli igal keti täisringil. Seda sõltumata sellest, mitme hambaga on teine ketiratas..

Teistpidi jällegi - mis paha on selles, et sama hammas ja lüli tihti kohtuvad? Saavadki ennast paremini sobitada, mis peaks kokkuvõttes ju tähendama väiksemat kulumist? Probleem tekib muidugi siis, kui hammaste vahe ei ole võrdne ning seetõttu on ühe hamba koormus teistest suurem. Sellisel juhul on aga keti kulumine niikuinii tavapärasest suurem.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”