Yamaha R1 esiratas vastu gondleid [Motobot: õige on "gondleid"]. → Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Kalapea, hirmus kaval. aga saad ju aru, et seda mõõtmist mõjutavad juba paljud asjad...näiteks see, et ratas ei ole täies komplektuses praegu. või kui kasvõi esimene ja/või tagumine rehv on teises mõõdud kui originaal. isegi esimese/tagumise amordi preload setting mõjutab seda mõõtmist + veel kogu alusena kasutatav maapind peaks ka perfektselt tasane ja loodis olema. ühesõnaga saab mingi numbri teada, aga teha pole sellega suurt midagi.
sellel mõõtmisel oleks mingi mõte siis kui võtta üks KINDLASTI sirge ja täiesti eeskujulik samasugune ratas, mõõta sama "pinna" peal, panna kirja. siis võtta kõne all olev ratas, laduda mant (paagid ja muud jupid külge) peale, panna sama kogus kütust paaki, kontrollida, et rehvikõrgused oleks samad ja preload ka enamvähem...mõõta...ja nüüd võrrelda.
kusjuures viimatisi pilte vaadates, ühelt pildilt tuntub mulle justkui oleks see esiratas isegi võrdlemisi normaalses asendis...teise pildi peal jällegi kuidagi väga lähedal. lisaks veel, kas see esirehv mitte liiga kõrve profiiliga ei ole seal? see võib iseenesest juba olla kuskil sentimeeter erinevust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.