Yamaha R1 esiratas vastu gondleid [Motobot: õige on "gondleid"].
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha R1 esiratas vastu gondleid [Motobot: õige on "gondleid"].
Tere,
Masin Yamaha R1 2003aasta.
Probleem selline, et ratas sai ostetud avariilisena. Rattal esiratas käib vastu gondleid [Motobot: õige on "gondleid"], ehk siis kas raam või prillid kõverad. Siit siis minu probleem, et kuidas ja millest oleks mõõte võtta? Saab keegi võtta enda ratta küljest mulle mõõte? Olen maha võtnud esihargi ja amordid eraldi pinki pannud. Kere olen vaadanud tähelepanelikult ja kuskilt värv maas pole ega ka keevitused mõrased. Mõlemad amordid natuke kõverad aga terve pikkuse peale võibolla millimeetri ainult. Minul on ratas vähemalt 2-3cm tagapool kui peaks olema. Amorte keerutasin prillide sees ja ei tulnud ratas niipalju ette poole. Hea oleks kui saaks kellegilt mõõdud kaugel on sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] esirattast, prillid raamist ja võibolla veel kuskilt?
On kellegil kokkupuuteid või on näinud kuskil mis kõige pehmem on tavaliselt kas raam, prillid või amordid? Kuidas prille mõõta kas on sirge? Kuidas raami mõõta kas on sirge? Kui ongi raam kõver kas seda venitatakse sirgeks või tehakse costum prillid mis ratta kaugemal hoiaks või uus raam?
Või on veel ideid mida teha peale remonti viimise jms geniaalse.
Panen mõned pildid.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
mõõte võetakse ikka poldi keskkohast poldi keskkohta....
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
No tagarattast esiratta keskohta on 1420mm asemel 1380mm. Raami kinnitusest 120mm prillide piluni. Sumpast esiratta keskohta 345mm.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Ja need poldis võiks olla ikka raamiküljes kuskohast mõõtma hakkad mitte aa laa mõõdan peegli ja suunatule kaugusi
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
puna kirjutas:Ja need poldis võiks olla ikka raamiküljes kuskohast mõõtma hakkad mitte aa laa mõõdan peegli ja suunatule kaugusi
Mis peeglitest ja suundadest sa mees räägid?
Kui nüüd lugeda postitus läbi mitte kaugelt pilte vaadata siis on kirjas, et ootan mõistlikku lahendust või mõõte mitte kuhu mõõdulinti panna! Ole mees ja mine pane lint kuhu tahad ja tee pilt et ma näeks mis mõõt on. Ja nagu on näha siis mootor on jäigalt küljes raamil ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] ei liigu sealt millimeetrit kh kuhugi, et mõõta esimese rattapoldi kaugus. Raami küles on radika kinnitus punn mis ei liigu ka kuskile millest on rooli otse hoides ( mõlemalt poolt samapalju) 120mm prillide kinnitus vahekohani nagu pildil näha on.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
kui amordid ei ole kõverad (eks see millimeeter on selline asi, et ise tead kui õige või vale "mõõt" see sul on) siis järelikult on kõver raam. mismoodi need prillid kõveraks peaksid minema? eks sa võid ju mõõta, kui amorditorud jooksevad küljelt vaadates TÄPSELT paralleelselt prillis püsti oleva toruga, millega see asi raami külge kinnitub, siis ei saa need prillid küll kuidagi kõverad olla.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2456
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
repsu007 kirjutas:No tagarattast esiratta keskohta on 1420mm asemel 1380mm. Raami kinnitusest 120mm prillide piluni. Sumpast esiratta keskohta 345mm.
Nu aga 4 cm vähem teljevahet toobki esiratta sisuliselt vastu gondlit. Kui gondel ise ka natuke nihkes, siis kokkupuude reaalne. Võrdle sirgel rattal seda vahet http://www.gulum.net/motor/resimler/Yam ... 24x768.jpg Polegi kuigi palju rohkem...
Amordid võivad olla küll ainult mõni mill kõverad (nagu ise väidad) aga võta paak maha ja vaata siseküljelt, kas raam ei ole äkki voltis mõlemalt poolt. See on kõige tõenäolisem, mis toob ratta kõhu alla vastu leegikaid. Selliseid isendeid nähtud kümnete kaupa...
Kõverad (propelleris) prillid ei saa tuua ratast kõhu alla, vaid ei luba amortidel alumistest ülemistesse sirgelt siseneda.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Prillide seisukorda saad teada kui torud sirged ja paned prillidesse sellel rattal peaks raami keskoht laiemaks minema vaata õhufiltri kõrvalt raami kas on sealt vennitanud või ptressinud
Selle pildi järgi on ainult torudest ära egaaaaaa ta sealt esikondlist vägaa kaugel see ratas niikuinii ei ole
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Tänan mõistlike vastuste eest. Seda mul oligi vaja teada, kust tavaliselt järgi annab. Ma saan aru, et raam läheb paagi ümbert laiali tavaliselt?
Prillid on pandud sirge treipingi laua peale ja on täiesti vinklis. Ja mõlemad amordi klambrid täpselt sama kaugel raami pulgast. Amordid panin treipingi jälle selle sileda laua peale(metallist piludega laud) ja veeretasin amorti ühekaupa. Sealt sain aru et amort pole 100% sirge ühe kohapeal jääb kõikuma niipalju et saab paberi lehe vahele panna. sellest tegin järelduse, et terve amordi peale on kõver vb millimeetri. Selliseid asju suutsin mõõta.
Ja üleüldse proovisin katkistest prillidest või kõveratest prillidest pilti leida ja ei leidnud kas seda üldse juhtub? Või lähebki tavaliselt raam kõveraks? Ja mis tehakse raamiga kas keegi teeb seda sirgeks või lähevad kõik kaalupeale mis kõveraks läinud? Ja prillid ju võrreldes raamiga kordades peenemad miks need terveks jäävad ja raami ära lööb oskab keegi seletada?
Raamil sees selle kohapeal täpselt ju see ristipidi post? Kas seda ei peaks keevitusest lahti tõmbama või vähemalt keevitus kohtadelt värvi maha viskama?
Aga mis oleks lahendus sellises olukorras? Uus raam? Tehakse vana sirgeks? Tehakse costum prillid?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Kuskil Lasnagorskis on miski töökoda(HD oma?), kus raam rakisesse pannakse ja laseriga mm pealt sirgeks tehakse.
Uued prillid?
Kas teed sellised asümmeetrilised, mis teised kõverused ära kompenseerib......
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Prillide tegemise all mõtlesin selliseid mis esiratta kaugemale viivad. Mis ei jookse raami pulgaga paraleelselt vaid kiilu nagu chopperitel olen näinud äkki.
Ja uurin maad kuidas tehakse kõigepealt. Ei ole kokku puutunud sellise murega varem ei oska kuhu poole joosta uurin erinevaid varjante. Ise midagi uut leiutamaha hakata ei taha uurin lihtsalt kuidas käitutakse,
Ja ehk oskad täpsustada seda töökoda? Kuidas leian selle? Ise olen tegelikult Tartu inimene aga kui siin ei teha viiks sinna.
yeekim kirjutas:Kuskil Lasnagorskis on miski töökoda(HD oma?), kus raam rakisesse pannakse ja laseriga mm pealt sirgeks tehakse.
Uued prillid?
Kas teed sellised asümmeetrilised, mis teised kõverused ära kompenseerib......edu
-
- Postitusi: 553
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Pidage hoogu nüüd oma kõvera raamiga. Kõveratest amortidest piisab, et asi vastu gondlit. Prille vaata silma järgi, kuid reeglina prillid lähevad propellerisse nagu ka Mella väitis. Minuarust on sul need amordid nii kõverad et isegi pildi pealt saab aru, et toru kõver.
Mina kukkusin nüüd sügisel rajal ja ratas läks lappesse ning maandus umbes 2m kõrguselt sõna otseses mõttes esiotsaga vastu maad. Kõveraks läksid esivelg, mõlemad amordid, amordid kõverad ka ülemise ja alumise prilli vahel. Mõlemad prillid ka kõverad. Nüüd panin uued amordid ning prillid. Kõik ilus sirge jälle. Ratas Honda CBR1000RR 2011. Amordid originaalid 50mm nagu su R1 - l.
Yamahast veel nii palju, et 2007 aasta R6 käis mul esiratas samuti vastu esigondlit mõningatest suurematest aukudest läbi sõites. Amordid olid ideaalselt sirged. Gondli ja esiratta vahe oli normaalne.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Tore kuulda. Aga kas amort ei hakka enne lekkima või kinni jääma kui kõver? Pilt võib olla petlik, sest amorte sain mõõta ainult selle kohapealt kust alumised prillid kinnituvad ja kust amort ühtlane ühe paksune on. Kuidas veel amorte kontrollida? Täna saan uued alumised prillid proovin neid õhtul. Võtan ka paagi ja õhupuhastaja maha ja teen pildid seestpoolt raamist. Esivelg on kaheksas aga seda ei oska öelda kas munas ka aga seegi ei saa nii munas olla.
Amortidest veel seda, et neid olen keerutanud küljes ja ei liigu esiratas ettepoole niipalju, et märgatav vahe jääks. Aga keerutan ma ainult neid otsasid mis prillide sees on võibolla hoopis need alumised kus piduri sadulad küljes on tahapoole paendunud?
Mait.V kirjutas:Pidage hoogu nüüd oma kõvera raamiga. Kõveratest amortidest piisab, et asi vastu gondlit. Prille vaata silma järgi, kuid reeglina prillid lähevad propellerisse nagu ka Mella väitis. Minuarust on sul need amordid nii kõverad et isegi pildi pealt saab aru, et toru kõver.
Mina kukkusin nüüd sügisel rajal ja ratas läks lappesse ning maandus umbes 2m kõrguselt sõna otseses mõttes esiotsaga vastu maad. Kõveraks läksid esivelg, mõlemad amordid, amordid kõverad ka ülemise ja alumise prilli vahel. Mõlemad prillid ka kõverad. Nüüd panin uued amordid ning prillid. Kõik ilus sirge jälle. Ratas Honda CBR1000RR 2011. Amordid originaalid 50mm nagu su R1 - l.
Yamahast veel nii palju, et 2007 aasta R6 käis mul esiratas samuti vastu esigondlit mõningatest suurematest aukudest läbi sõites. Amordid olid ideaalselt sirged. Gondli ja esiratta vahe oli normaalne.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
See mõõdulindiga silma järgi mõõtmine võllidest ja summutitest ja kuratteabkustveel on enesepetmine!
Piisab esiratta 1kraadisest pööramisest, kui kogu Su "mõõtmine" on
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Miks sa räägid puudustest ja ei paku mingit lahendust välja? Ma oskan ise ka leida puudusi ja probleeme. Miks ma abi palun on selleks, et lahendust leida mitte seda kuidas ei saa teada või saab valesti teada. Sedasi valesti mõõtes või umbes mõõtes ma ei üritagi raami sirgeks ajada vaid üritan teada saada mis on kõver. Esiratta keeramisest rääkides on mul kirjas, et fikseerisin ratta otseks (mõlemalt poolt prille mõõtsin oli sama number). Ma ei ürita selle mõõdu järgi sirgeks teda ajada vaid teada saada palju kõver on ja mis asi täpselt.
yeekim kirjutas:See mõõdulindiga silma järgi mõõtmine võllidest ja summutitest ja kuratteabkustveel on enesepetmine!
Piisab esiratta 1kraadisest pööramisest, kui kogu Su "mõõtmine" on
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Kuidas paagi esimese kinnitusega lood on? Paistab haiget saanud. See, kui kinnituse ja raami poldiavad hästi kokku ei istu, annab märku kõverast raamist. Esimene asi, mida mõõta on ikkagi amortide sirgsus. Võta küljest ära ja mõõda kahe puki peal keerutades nii sisemise kui välimise viskumist.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Pildil paak lihtsalt natuke nihkes(laseb liigutada külgedele) mudu kinnitus ise istub ilusti otse peale ja auk kh õige kohapeal. Paak käib kergesti ülesse alla ja vastu õhupuhastajat ei käi. Ja paagi kinnitus ei olnud kõver ja polt tuli ilusti välja ei märganud vigastus. Kuigi seal paagi kinnituse juures on on täkked sellise kohapeal kuhu paak ei saa kunagi ulatama.
Panen pildi kus näha neid täkkeid mis mõtlen ja ei ole nad isegi kohakuti võibolla pole üldse seotud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
HD esindus asub Tallinnas Punasel tänaval.Punase ja Taevakivi tänava nurgal,kui linnapoolt tulla siis paremat kätt.
https://www.google.ee/maps/@59.4390313, ... 312!8i6656
Mõõdulindiga mõõtes ei saa sa ilmselt kuskilt mingit õiget mõõtu kätte,kui sa just ise ei ole raamide remondiga tegelev inimene.Seda sa ilmselgelt ei ole.Ehk siis kutsu mõni teemat valdav inimene enda juurde või vii ratas kellegi sellise juurde.Ise võid seda viga ilmselt otsima jäädagi.Paagi oled ju ometi maha võtnud,miks siis raami talade sisekülgi ei vaadanud?Seda tüüpi raamil vead seal ainult olla saavadki,nagu Neeme juba eespool mainis.Samas seal võib hälve olla nii väike,et oma koduste mõõtmis vahenditega, sa seda välja mõõta ei suuda.Silmale võib tunduda kõik ilus,kuni sul just kaks samasugust ratast kõrvuti pole panna.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Suur tänu.
Kui kindlalt teada saan, et raam on kõver saan Tallinnas sirgeks teha. Ok. On ka sellist töökoda Tarus kes raami sirgeks teeb?
Vaatasin paagi alt raami sisekülgi ja ei näinud vigastusi sellepärast pole ka sealt pilte. Nagu ma ütlesin tegin pilte selle järgi mis nähtavad vigastused olid. Paagi all midagi sellist ei märganud, värv kõigil keevitustel peal kuskil mõrasi ei näe. Aga õhtu teen pildid ka paagi alt. Seal võib ka olla nii väike hälve, et ma ei pane seda tähele. Enne kui hakkan raami paljaks kakkuma tahaks kindel olla.
urmas66 kirjutas:HD esindus asub Tallinnas Punasel tänaval.Punase ja Taevakivi tänava nurgal,kui linnapoolt tulla siis paremat kätt.
https://www.google.ee/maps/@59.4390313, ... 312!8i6656
Mõõdulindiga mõõtes ei saa sa ilmselt kuskilt mingit õiget mõõtu kätte,kui sa just ise ei ole raamide remondiga tegelev inimene.Seda sa ilmselgelt ei ole.Ehk siis kutsu mõni teemat valdav inimene enda juurde või vii ratas kellegi sellise juurde.Ise võid seda viga ilmselt otsima jäädagi.Paagi oled ju ometi maha võtnud,miks siis raami talade sisekülgi ei vaadanud?Seda tüüpi raamil vead seal ainult olla saavadki,nagu Neeme juba eespool mainis.Samas seal võib hälve olla nii väike,et oma koduste mõõtmis vahenditega, sa seda välja mõõta ei suuda.Silmale võib tunduda kõik ilus,kuni sul just kaks samasugust ratast kõrvuti pole panna.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Pildi järgi ilmselgelt ülemised seega ka alumised torud banaanis samas kui ülemist keerutasid ja alumine jäi paika siis nagu ei saa olla hakkab kinni jääma vöta torud alt ära siis hinda silmaga ja lase lahti võtta minu arust pole seal raamiga mongit jama
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2456
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
repsu007 kirjutas:Tore kuulda. Aga kas amort ei hakka enne lekkima või kinni jääma kui kõver? Pilt võib olla petlik, sest amorte sain mõõta ainult selle kohapealt kust alumised prillid kinnituvad ja kust amort ühtlane ühe paksune on. Kuidas veel amorte kontrollida?
Pagan - esimese postis just kirjutasid, et torud on sisuliselt sirged ja ainult mõne mm banaanis. See ei saa viia esiratast leegikatele nii plaju lähemale. Nüüd kirjutad, et polegi mõõtnud torude sirgsust. Raske nõu anda ja kaasa mõelda kui info on nii vastukäiv.
Amordi sirgsust saad kontrollida selliselt, et võtad amordid alt ära ja paned mõlema otsaga rullikutele ning siis keerutad ringi. Kui rullikutega pinki pole, siis pane amort lauale nii, et pool amorti on laua pinnal ja pool ulatub üle laua serva. Rulli toru mööda siledat lauda ja vaata, kas üle lauaserva ulatuv toruots käib veeretades üles-alla või on kogu aeg tsentris. Mõlemal testimise meetodil "banaansus" on kohe nähtav. Üle poole millimeetri ei tohiks banaansus olla.
Lekkimisega ei ole sirgsus ega kõverus kuidagi seotud. Aga ku ikka täitsa banaaniks on, siis jäävad kokku surudes lihtsalt kinni.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Esiteks, traaversid (prillid) lähevad väga hästi kõveraks. Amordid võivad täitsa vabalt liikuda ülemise ja alumise traaversi vahel kuid see ei tähenda veel seda, et need mõlemad sirged on. Tavaliselt venitab alumise traaversi sees oleva kaela võlli pesa ära ja selle maa peale juba sellest piisab, et esiratas rohkem kõhu alla tuleb.
Seda, kas ja kui kõverad amordid on, ei kontrolliks ma laua peal keerutades või mõõdulindiga vaid ikkagi amordid pulkadeks ja siis kell peale, kas siis treipinki tsentrite vahele või keerutad prismade peal. Peale seda alles selgub kogu tõde. Need asjad ei pruugigi palju kõverad olla aga kui sa võtad nüüd painde punkti ja nurga, siis võibki sest piisada, et sellise distantsi peale see esiratas vastu gondlit käib.
Selleks, et raam nii kõveraks sõita, et esiratas vastu gondlit läheb.. ma ei tea.. tuleks vist ennem amordid koos veljega pooleks sõita.. ehk siis raami kontrolli viimasena.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
hirmus vägevaks teaduseks üritad lihtsat asja ajada, painde punktid ja nurgad. tegu on väga, ma kordan VÄGA lihtsate reeglitega kuskilt sealt keskkooli matemaatikast. lühidalt öeldes trigonomeetria. aga kui amort ikka mõõtes üle paari millimeetri kõver ei paista olevat...isegi kui selle mõõtmise viga on +-2mm ja mõõdetakse natuke vale koha pealt siis sellest mingi valemiga paari sentimeetrit välja ei venita! ei ole vahet, kus see painde punkt seal asub ja milline on painde nurk.
ja äkki selgitad ka, miks amortide kõverust ei võiks mõõta nö. keerutades? poolt millimeetrit nii ehk tõesti taga ei aja aga seda, kas amort on väga kõver või mitte, tuvastab väga hästi...või noh, peab ikka eriline amatöör olema kui sellega hakkama ei saa.
mida mina teeks, võtaks need amorditorud ja kas 1) ehitaks ise koduste vahenditega rakise, kus saab toru fikseerida ja samas ringi keerata, samal ajal oleks teises otsas ehk siis seal kus amordil rattavõll läbi käib, selline nö. nõel vastas (õigemini lähedal) või 2) läheks ja laseks kuskil panna treipinki selle toru ning saaks lihtsalt ja kiirelt teada sama asja...ehk siis, et kui kõverad need täpselt ikkagi on. alles peale seda üritaks uurida raami ja muid võimalusi. muidugi peab mainima ka seda, et antud juhul võib väga vabalt tegu olla mitme komponendi koosmõjuga. natuke amort, natuke prill ja natuke raam. otseselt näha ei ole midagi aga tulemus on käes
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
will111 kirjutas:..... muidugi peab mainima ka seda, et antud juhul võib väga vabalt tegu olla mitme komponendi koosmõjuga. natuke amort, natuke prill ja natuke raam. otseselt näha ei ole midagi aga tulemus on käes
Ja kui see juhtubki nii olema,siis mõõdulindiga sa seda ilmselt välja ei mõõda,et kas on kuskilt midagi nihkunud või mitte.
Paar milli amordi kõverust on ilmselt kõige väiksem häda mis seal olla võib.Kui kodus jätkata tahad,siis otsi kuskilt korras traaversid,lase oma amordid sigestada ja vaata,mis tulemus on.Siis saad juba välistamis meetodil edasi minna.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Kui paksud sul torud on? Mul esiots laiali ja torud sirged. Kui sobivad saaks ju proovida.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
will111 kirjutas:ja äkki selgitad ka, miks amortide kõverust ei võiks mõõta nö. keerutades?
Ega siin midagi seletada ei olegi, igaüks teeb asju oma moodi. Mõnele inimesele piisab sellest, et keerutab laua peal ja hindab silmaga, teisele jälle mitte. Mõni sõidab kõvera amordiga, mõni paneb aga "uued". Ainus põhjus on see kuidas keegi on harjunud asju tegema..
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
kui sa oma amorti mõõdad ja endale teed, siis tee nii kuidas tahad, muidugi pole vaja kellegile midagi seletada. võta kasvõi pulgad veel seibideks ja mõõda kõikvõimalike kelladega neid. aga kui sa tuled ja avalikult sõna võtad ning väidad, et vot nii ei saa või nii ei peaks mitte mingil juhul...siis on asi lihtne, tuleks ka seletada miks nii ei peaks või miks nii ei saa (just sellel konkreetsel juhul). muidu pole jutul väga mõtet. mismoodi pulkadeks võtmine täpselt selle paari sentimeetrise amorditoru kõveruse paljastab, seda sa paraku vist selgitada ei oska...
asju on mõtet pulkadeks lahti lammutama hakata siis kui mingit muud moodi ei saa. mitte lihtsalt lõbu pärast või esimene hea mõttena
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Tere
Loen ja imestan.
Ostad ulmeodavalt avariilise ratta, koos vigade defekteerimise listiga, kus on ilusti kirjas mis vajavad tegemist, koos orienteeruvate hindadega
Enne ostu mingit ajutegevust ka käis, et kuidas teen, mida teen, mis võimalused on omal teha, mis eeldatavalt tuleb lasta teha ja palju maksma läheb
Esimene mootorratta remont?
Edu ja head isadepäeva
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Nuclear kirjutas:Tere
Loen ja imestan.
Ostad ulmeodavalt avariilise ratta, koos vigade defekteerimise listiga, kus on ilusti kirjas mis vajavad tegemist, koos orienteeruvate hindadega
Enne ostu mingit ajutegevust ka käis, et kuidas teen, mida teen, mis võimalused on omal teha, mis eeldatavalt tuleb lasta teha ja palju maksma läheb
Esimene mootorratta remont?Edu ja head isadepäeva
Kõige tähtsam on selle asja juures see, et krdi odavalt sain kätte
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.