Yamaha R1 esiratas vastu gondleid [Motobot: õige on "gondleid"]. → Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
Re: Yamaha R1 esiratas vastu gondleid.
hirmus vägevaks teaduseks üritad lihtsat asja ajada, painde punktid ja nurgad. tegu on väga, ma kordan VÄGA lihtsate reeglitega kuskilt sealt keskkooli matemaatikast. lühidalt öeldes trigonomeetria. aga kui amort ikka mõõtes üle paari millimeetri kõver ei paista olevat...isegi kui selle mõõtmise viga on +-2mm ja mõõdetakse natuke vale koha pealt siis sellest mingi valemiga paari sentimeetrit välja ei venita! ei ole vahet, kus see painde punkt seal asub ja milline on painde nurk.
ja äkki selgitad ka, miks amortide kõverust ei võiks mõõta nö. keerutades? poolt millimeetrit nii ehk tõesti taga ei aja aga seda, kas amort on väga kõver või mitte, tuvastab väga hästi...või noh, peab ikka eriline amatöör olema kui sellega hakkama ei saa.
mida mina teeks, võtaks need amorditorud ja kas 1) ehitaks ise koduste vahenditega rakise, kus saab toru fikseerida ja samas ringi keerata, samal ajal oleks teises otsas ehk siis seal kus amordil rattavõll läbi käib, selline nö. nõel vastas (õigemini lähedal) või 2) läheks ja laseks kuskil panna treipinki selle toru ning saaks lihtsalt ja kiirelt teada sama asja...ehk siis, et kui kõverad need täpselt ikkagi on. alles peale seda üritaks uurida raami ja muid võimalusi. muidugi peab mainima ka seda, et antud juhul võib väga vabalt tegu olla mitme komponendi koosmõjuga. natuke amort, natuke prill ja natuke raam. otseselt näha ei ole midagi aga tulemus on käes
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.