Turboküsimused

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 855
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Turboküsimused

Lugemata postitus Postitas cossie »

Laur kirjutas:

Suurim valukoht on karpad... töötavad ju hõrendusega, ku föön puhuma hakkab pole enam hõrendust.
osadel motika karpadel on miski ramairi nimeline lahendus, mis tasakaalustab rõhud ujukikambris ja sissetulevas õhus, kas ka turbomootoriga tööle jääb..

no niipalju olen juba tarkust kogunud, et karpade ujukikambrid survestatakse ära ja seal on rõhk kogu aeg pisut kõrgem kui boost ise. Seda asja aitab teha spetsiaalne karpa-turbomootorile mõeldud kütuserõhuregulaator, mida juhib ülelaaderõhk ''pitot tube'' kaudu.

Tänan munaz, üks küsimus tuli veel. Miks osadel süsteemidel BOV'i ei kasutata, kas väiksemate rõhkude juures pole vajadust?

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”