Turboküsimused
-
Teema algataja - Postitusi: 855
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Turboküsimused
Laur kirjutas:Suurim valukoht on karpad... töötavad ju hõrendusega, ku föön puhuma hakkab pole enam hõrendust.
osadel motika karpadel on miski ramairi nimeline lahendus, mis tasakaalustab rõhud ujukikambris ja sissetulevas õhus, kas ka turbomootoriga tööle jääb..
no niipalju olen juba tarkust kogunud, et karpade ujukikambrid survestatakse ära ja seal on rõhk kogu aeg pisut kõrgem kui boost ise. Seda asja aitab teha spetsiaalne karpa-turbomootorile mõeldud kütuserõhuregulaator, mida juhib ülelaaderõhk ''pitot tube'' kaudu.
Tänan munaz, üks küsimus tuli veel. Miks osadel süsteemidel BOV'i ei kasutata, kas väiksemate rõhkude juures pole vajadust?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.