Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas RaulK »

hmmm kirjutas:

Kas tsikli raami on mõistlikum lasta pulbervärvida või värvida tavavärvidega ? Ja kui mootor värvida tavalise kerevärviga ja lakkida siis kui kiirelt see maha küpseb ?

Raam pulber. Mootor ikka kuumakindlaga aga siis prits või säästuvarjant sussvuss.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Oleneb vist mis tootja kõvakettad on. Mujalt kuuldud info järgi pidid Samsung viimane rämps olema, mida paljud ka oma nime all müüvad.

Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allar »

Üks üsna rumal küsimus:

Kuna ma elektri alal just ülemõistuse tugev ei ole siis äkki oskab keegi pakkuda, mis juhe kuhu ühendada ilma, pärast päris pimedas istuma peaks?
Kuna pilt räägib rohkem kui tuhat sõna, siis lisan lausa kolm:
Pilt
Pilt
Pilt

Lühidalt mis vaja teha: pmtselt oleks siis vaja ühendada laevalgusti ning kapi sisevalgusti ühe puldi alla ja kogu lülitus toimuksi ainult puldist pärast. Vajalikud asjad nagu olema... :wack:

Tänud ette,
allar

"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2669
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 192 korda
Tänatud: 406 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Natuke eksitav teks kustutatud :-) Värve ära usalda! Võta tester ja indikaator ja kontrolli üle.
EDIT2: juhend ju täitsa olemas, seal ka skeem suht arusaadavalt joonistatud :-)

Viimati muutis Maaks, 02 Nov 2015, 16:17, muudetud 3 korda kokku.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella »

Kõik L selle pruuni külge, millelt lülitiga pinge maha võtta saab. Testriga proovid 500V vahelduva reziimis ja testri üks ots pruuni ja teine sinisesse.
Ja kõik N sinisesse.

Ja kui sul majas pruun ja sinine ka sassis on, siis mõõda need indikaatoriga üle.
Pruuni peal peab hakkama indikaator põlema.
Ja siis N peab olema su Zamelil sinine juhe ja L pruun.

Allar kirjutas:

mis juhe kuhu ühendada ilma, pärast päris pimedas istuma peaks?

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff »

Maaks kirjutas:

Sul seinas tavaline lüliti

Veksel siiski.

Maaks kirjutas:
Allar kirjutas:

Kuna ma elektri alal just ülemõistuse tugev ei ole siis äkki oskab keegi pakkuda, mis juhe kuhu ühendada ilma, pärast päris pimedas istuma peaks?
Pilt
Lühidalt mis vaja teha: pmtselt oleks siis vaja ühendada laevalgusti ning kapi sisevalgusti ühe puldi alla ja kogu lülitus toimuksi ainult puldist pärast. Vajalikud asjad nagu olema.

Pead paigalduskohaga natuke mängima, sest sul vaja nii L kui N otsad. Sul seinas tavaline lüliti mida läbib klassikaliselt ainult faasiots, seega N juurde vaja, sest sellesse zamel vidinasse tuleb vedada aga nii L kui N (kui see skeem seal fotol paika peab).
Ehk siis laevalgusti L ots klemmi IN1 alla ja N ots klemmi OUT1 alla ja kapi valgusti L ots IN2 ja N vastavalt OUT2 alla.

Valgustite otsad pannakse siiski väljundisse (OUT). Valgustite N(eutraal) ühendatakse praeguse seinas oleva lüliti tagant harukarbist. Seesinane Zamel tahab saada toidet L ja N - need samuti harukarbist.

Ja nii nagu Mella ütles - kui kõik on tehtud nõuetekohaselt siis on pruun L(ine) ja sinine N(eutral), KORO on kaitsemaandus, seda pole Sul vaja puutuda antud kontekstis.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allar »

Tänud, vastajatele.

Vist sain asjast enam-vähem aru.

Täna enam igaks juhuks katsetama ei hakka, pärast muidu kogu korrus pime ja ainult haldaja saab korke tagasi sisse lükata :wack:

Homme katsetab :bsmile:

"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"
Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allar »

Spoiler
Allar kirjutas:

Üks üsna rumal küsimus:

Kuna ma elektri alal just ülemõistuse tugev ei ole siis äkki oskab keegi pakkuda, mis juhe kuhu ühendada ilma, pärast päris pimedas istuma peaks?
Kuna pilt räägib rohkem kui tuhat sõna, siis lisan lausa kolm:
Pilt
Pilt
Pilt

Lühidalt mis vaja teha: pmtselt oleks siis vaja ühendada laevalgusti ning kapi sisevalgusti ühe puldi alla ja kogu lülitus toimuksi ainult puldist pärast. Vajalikud asjad nagu olema... :wack:

Tänud ette,
allar

Igatahes proovisin asja käima saada, korke läbi ei lasknud.
Kõik nagu toimib, puldi programeerisin (toimib), karp ise nagu lülitab ka (klõps käib iga vajutusega), aga oma valgusteid ma tööle ei saanud. Valgustid toimivad nagu niisama küll, aga sellest jublakast ma kuskiltotsast 220volti välja ei saanud (mõõtsin kõikvõimalikke kombinatsioone) :shock:

On äkki keegi kes viitsib asja üle vaadata, mulle tundub apastraat ise ei anna voolu välja. Annaks Tallinna-Jüri-Saue kandis kellegile pihku ja kui äkki aega siis prooviks omal kuskil järgi. Vaevatasuks saaks mõne õlle pakkuda.

allar

"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"

Metsanotsu
Postitusi: 126
Liitunud: 27 Dets 2003, 16:15
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Metsanotsu »

Pilt

Ehk siis faas (L) peab jõudma IN1 IN2 ja L
neutral (N) peab jõudma N pessa
ja OUT1 ja OUT2 pesadest lähevad juhtmed lampi

Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allar »

lambi neutralid ka siis N pessa??

Või lambi mõlemad otsad sinna outi :wack: ??

"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"

reimps

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas reimps »

Nii, voolu- ja võimuspetsid - auto genekas ajab võimu taga olevad kõllid vilesse. Toppisin Oomipoest toodud 7-eurise "High Quality Ground Loop Isolator"-i nimelise jubalaka vahele (võimu suubuvate kaablite otsa). Muttigi, signaali see jupstükk küll läbi ei lase, võim vaikne. Signaalikablasid otse ühendades jälle OK, aga vilega. Pean ma selle huinjaa nüüd maki taha ühendama või on tegu lihtsalt Oomipoest saadud praagiga?


Metsanotsu
Postitusi: 126
Liitunud: 27 Dets 2003, 16:15
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Metsanotsu »

kas sul on see kasutuses veksel lülitina või mitte?
lüliti on veksli oma aga tundub et ühendatud nagu tavaline lüliti.
kui ei ole veksel siis ühenda värvide järgi nii kui kõik on korrektne et sinine on N ja pruun L ja kol/roh maandus

pruun kust tuleb vool sisse ühenda IN1 IN2 ja L
pruun kust läheb lampi ühenda OUT1
sinised jäta kokku ja ühenda pesaga N
kapi valguse sinine ühenda teiste sinistega kokku
kapi valguse pruun ühenda OUT2

proovi äkki hakkab tööle :bsmile:

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas puna »

Allar kirjutas:

lambi neutralid ka siis N pessa??
Või lambi mõlemad otsad sinna outi :wack: ??

Skeemi järgi siis:
Neutraal peab olema ühendatud nii plokki kui ka siis pirnidesse sillatud siis mõlemad
ja faas jookseb siis läbi ploki edasi pirnidesse.
maakeeli siis proovin ka, ehk see juhe mis on pirni ühendatud ja mida mööda mõõtes vool ei liigu on neutraal saad seda mõõta testri või spets kruvika abil
pildil siis eeldattavasti võtad sealt siniste otsast ühe jutme lisaks ja ühendad plokki N
ja faas on siis see mida mööda nagu vool liigub, ehk siis kui sisse lülitatud on tuleb sealt otsast särtsu :D
Sealt otsast siis L ka sild lisaks
Krt seletada palju raskem kui ühendada :D

Viimati muutis puna, 02 Nov 2015, 22:14, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Torch »

reimps kirjutas:

Nii, voolu- ja võimuspetsid - auto genekas ajab võimu taga olevad kõllid vilesse. Toppisin Oomipoest toodud 7-eurise "High Quality Ground Loop Isolator"-i nimelise jubalaka vahele (võimu suubuvate kaablite otsa). Muttigi, signaali see jupstükk küll läbi ei lase, võim vaikne. Signaalikablasid otse ühendades jälle OK, aga vilega. Pean ma selle huinjaa nüüd maki taha ühendama või on tegu lihtsalt Oomipoest saadud praagiga?

Kas võimendi maandust (miinust) paremaks muuta annab ? Otse akult ehk ? Minul kadusid lugude vahetamisel plõksud jms ära kui maandasin ka võimendi kere.

RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff »

Allar kirjutas:

lambi neutralid ka siis N pessa??

Või lambi mõlemad otsad sinna outi :wack: ??

Kõik sinised (N) ühendad harukarbis (toosiauk seinas, kus on Sul see praegune lüliti) kokku, lambid saavad oma neutraali sealtkaudu, sellest puldiplokist antakse lampidele ainult faas peale.

Kõige lihtsam seletus anti juba ära!

Metsanotsu kirjutas:

kas sul on see kasutuses veksel lülitina või mitte?
lüliti on veksli oma aga tundub et ühendatud nagu tavaline lüliti.
kui ei ole veksel siis ühenda värvide järgi nii kui kõik on korrektne et sinine on N ja pruun L ja kol/roh maandus

pruun kust tuleb vool sisse ühenda IN1 IN2 ja L
pruun kust läheb lampi ühenda OUT1
sinised jäta kokku ja ühenda pesaga N
kapi valguse sinine ühenda teiste sinistega kokku
kapi valguse pruun ühenda OUT2

proovi äkki hakkab tööle :bsmile:

Sellise junnkäraka puhul eeldaks, et sildamised on ploki sees juba tehtud. Antud juhul pead sillad ise panema.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

reimps kirjutas:

Nii, voolu- ja võimuspetsid - auto genekas ajab võimu taga olevad kõllid vilesse. Toppisin Oomipoest toodud 7-eurise "High Quality Ground Loop Isolator"-i nimelise jubalaka vahele (võimu suubuvate kaablite otsa). Muttigi, signaali see jupstükk küll läbi ei lase, võim vaikne. Signaalikablasid otse ühendades jälle OK, aga vilega. Pean ma selle huinjaa nüüd maki taha ühendama või on tegu lihtsalt Oomipoest saadud praagiga?

:) Vilistama hakkab kui RCA-d on + juhtmega kõrvuti. Või siis on eriti sitad RCA-d

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff »

Kunagi ammu sai ka võimu kaabeldust tehtud, enne vedamist uurisin asjatundjate käest. Esimene soovitus oli vool ja signaal mööda erinevat parrast vedada. Kui kõik ühes pundis jookseb, hakkab signaali segama. Mul ei vilistanud keegi ega miski.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

reimps

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas reimps »

Torch kirjutas:
reimps kirjutas:

Nii, voolu- ja võimuspetsid - auto genekas ajab võimu taga olevad kõllid vilesse. Toppisin Oomipoest toodud 7-eurise "High Quality Ground Loop Isolator"-i nimelise jubalaka vahele (võimu suubuvate kaablite otsa). Muttigi, signaali see jupstükk küll läbi ei lase, võim vaikne. Signaalikablasid otse ühendades jälle OK, aga vilega. Pean ma selle huinjaa nüüd maki taha ühendama või on tegu lihtsalt Oomipoest saadud praagiga?

Kas võimendi maandust (miinust) paremaks muuta annab ? Otse akult ehk ? Minul kadusid lugude vahetamisel plõksud jms ära kui maandasin ka võimendi kere.

No miinus tuleb võimu 30-sentimeetrise kaabliga otse kerest. Vähemalt viimati autot lammutades oli tagaistuja turvavöö polt küll otse keresse ühendatud, sinna saigi massijuhe ühendatud. Eks ma proovin homme teisest kohast miinust võtta, otse akule ei viitsi tirima hakata, esialgu vähemalt. Pole eelmistel masinatel sellise massilahendusega vilet kätte saanud, ju siis konkreetsel bemmipeldikul on niigi maandusega probleem. Samas sai sel aparaadil mootori-swap ise tehtud, aga mootor töötab nagu peab, ei tahaks uskuda, et mass sitasti on jäänud..
Pluss tuleb kapotialuse kaitsmekarbi plussist, sinna tuleb otse akult jäme plussjuhe.
Võimu mass on muideks sama jäme juhe nagu plussjuhe, aga see peakski mu teada nii ju olema.

EDIT: Ei ole RCA-d plussiga kõrvuti, nii loll ma ka pole :) Ilusti teiselt poolt kere tõmmatud. Pluss juhipoolt, makisignaal kõrvalistuja poolt. See oli esimene tõde võimujuhtmete vedamise juures, mis omal ajal selgeks sai :)

EDIT2: Algsele küsimusele pole ikkagi vastust saanud - on see huinjaa, mis Oomipood mulle pähe määris, siis pe*ses või peaksin ma ta otse maki taha ühendama, mitte võimu juurde? Siuke jublakas, netis millegipärast kallim, kui ma ta ostsin: link.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas puna »

Oot kas vilin muutub ka gaasiga mängides?


reimps

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas reimps »

Nojah.

Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allar »

Metsanotsu kirjutas:

kas sul on see kasutuses veksel lülitina või mitte?
lüliti on veksli oma aga tundub et ühendatud nagu tavaline lüliti.
kui ei ole veksel siis ühenda värvide järgi nii kui kõik on korrektne et sinine on N ja pruun L ja kol/roh maandus

pruun kust tuleb vool sisse ühenda IN1 IN2 ja L
pruun kust läheb lampi ühenda OUT1
sinised jäta kokku ja ühenda pesaga N
kapi valguse sinine ühenda teiste sinistega kokku
kapi valguse pruun ühenda OUT2

proovi äkki hakkab tööle :bsmile:

pole seda lülitit sinna üldse vaja.
Nüüd tegin niii:
Pilt

Tulemus: kapi valgusti hakkas ise põlema kui voolu sisse lülitasin. Jublakas ise ei toimi(nupp ei tööta, programeerida pole võimalik, pult ammugi mitte)
Mis ma valesti tegin?

Ja muidu tean ja ilgelt porno näeb välja, aga ma tahan asja tööle saada.

"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas isakene »

reimps kirjutas:

Nii, voolu- ja võimuspetsid - auto genekas ajab võimu taga olevad kõllid vilesse. Toppisin Oomipoest toodud 7-eurise "High Quality Ground Loop Isolator"-i nimelise jubalaka vahele (võimu suubuvate kaablite otsa). Muttigi, signaali see jupstükk küll läbi ei lase, võim vaikne. Signaalikablasid otse ühendades jälle OK, aga vilega. Pean ma selle huinjaa nüüd maki taha ühendama või on tegu lihtsalt Oomipoest saadud praagiga?

Kui geneka vile raadiosse või võimu tuleb, ühenda kondekas generaatori plussi ja massi vahele. Vähemalt paarsada mikrot ja 25V, 12V süsteemiga auto puhul, rohkem võib alati olla. Kõige mugavam on kasutada tavalisi auto süütemängu kondekaid, neil juba vajalikud kinnitused ja klemmid küljes. Igasuguse kahtlase raadiohäireallika puhul on kondekas nr1. vahend.

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff »

Skeemi järgi oled kõik õigesti teinud, välja arvatud see pisiasi, et üks jupp faasijuhet oled sinise pannud aga see ei muuda asja.

Mind ennast kogu selle zameli jupi juures jätab suure küsimärgi ette need lülitite (surunupp?) tingmärgid IN1 ja IN2 ahelas. Endal käis peast läbi, et see zamelini junn töötab ka impulssreleena. Nii zamelini enda peal kui ka kopraonu poolt näidatud skeemil on IN1 ja IN2 ahelas NO (normaalselt avatud) kontaktiga nupud/lülitid. Ma prooviks sealt IN1 ja IN2 juhtmed lahti kruvida ja siis uuesti proovida.

NB! vaata, et särakat ei saa kui need otsad paljalt jätad.

Allar kirjutas:

pole seda lülitit sinna üldse vaja.
Nüüd tegin niii:
Pilt

Tulemus: kapi valgusti hakkas ise põlema kui voolu sisse lülitasin. Jublakas ise ei toimi(nupp ei tööta, programeerida pole võimalik, pult ammugi mitte)
Mis ma valesti tegin?

Ja muidu tean ja ilgelt porno näeb välja, aga ma tahan asja tööle saada.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mella »

Ühenda in1 ja in2 lahti. sinna käivad surunupplülitid ilmselt, mille sa juba oled kokku ühendanud. sinna ühenduse asemele võid panna kohaliku nupplüliti, kui puldist plõksimine ära tüütab.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2669
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 192 korda
Tänatud: 406 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Maaks »

mella kirjutas:

Ühenda in1 ja in2 lahti. sinna käivad surunupplülitid ilmselt, mille sa juba oled kokku ühendanud. sinna ühenduse asemele võid panna kohaliku nupplüliti, kui puldist plõksimine ära tüütab.

How keeruline saab asja ühendamine siis olla :D Metsanotsu tõi skeemi ka suurelt välja ju!

Metsanotsu kirjutas:

Pilt
Ehk siis faas (L) peab jõudma IN1 IN2 ja L
neutral (N) peab jõudma N pessa
ja OUT1 ja OUT2 pesadest lähevad juhtmed lampi

L liigub läbi nupplüliti (võib ära jätta) zamelisse IN klemmi alla ja väljaub zamelist OUT klemmi järgi lampi. Kokku 2 kontuuri.
Zameli relede liigutamiseks on vaja L (pideva toitega) ja N ots ühenda L ja N klemmid ekülge ja ongi valmis :roll:

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Metsanotsu
Postitusi: 126
Liitunud: 27 Dets 2003, 16:15
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Metsanotsu »

Maaks kirjutas:
mella kirjutas:

Ühenda in1 ja in2 lahti. sinna käivad surunupplülitid ilmselt, mille sa juba oled kokku ühendanud. sinna ühenduse asemele võid panna kohaliku nupplüliti, kui puldist plõksimine ära tüütab.

How keeruline saab asja ühendamine siis olla :D Metsanotsu tõi skeemi ka suurelt välja ju!

Metsanotsu kirjutas:

Pilt
Ehk siis faas (L) peab jõudma IN1 IN2 ja L
neutral (N) peab jõudma N pessa
ja OUT1 ja OUT2 pesadest lähevad juhtmed lampi

L liigub läbi nupplüliti (võib ära jätta) zamelisse IN klemmi alla ja väljaub zamelist OUT klemmi järgi lampi. Kokku 2 kontuuri.
Zameli relede liigutamiseks on vaja L (pideva toitega) ja N ots ühenda L ja N klemmid ekülge ja ongi valmis :roll:

minu paha jah, unise peaga ei pöörand tähelepanu lülititele mis skeemil (crash)

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas puna »

No ongi lihtsam ühendada asja kui seda seletada

Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 112
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Allar »

Suured tänud kõigile aitajatele!
Asi nüüd toimib!
(peaaegu :wack: )

Igatahes selge on see, et elektriskeemidest ma ei jaga ikka suurt miskit..

:bsmile:
allar

"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Samsung LCD teler:
Kui pilt on suurema valge osakaaluga, tuleb helisse "põrin". Hääl muutub vastavuses ekraani heledusega.
Kas seal annab veel midagi teha? Kaugelevaataja on 6cm paks (loe: vanem), ehk on veel jootekolviga "parandatav"....

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 748
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas tito »

Sihke rumal küss, kas 10"x 2.50 või 3.0 krossirehve ka naaste olemas on?

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”