Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Kui kunagi sul tegemiseks läheb ja vana esiots üle jääb siis oleksin sellest huvitatud. :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Peaks jääma üle need praegused originaalist 40mm laiemad prillid, esiamordid ja ka piduri suppordid koos piduripumbaga. Ja ka tagumine piduri support koos pumbaga, eks annan siis teada :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Teeme nii.

Kasutaja avatar

jontzzz
Postitusi: 26
Liitunud: 15 Dets 2010, 23:09
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Tartu

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas jontzzz »

Sai kah pilli liikumises nähtud, Tabivere juures sai trehvatud, kaugelt vaatasin mis rull see tuleb... :D edev näeb välja ja hääled ka viisakad (Y)

Küll ta on.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vanaema juures sai käidud jah, tänud :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 746
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas tito »

Sai ka nö laivis ära nähtud, tulid pundiga laupäeval vastu kuskil ( Rapla-Türi-Viljandi-Tartu terved hordid olid teel tsikliste vastu tulemas, enam täpselt ei mäleta kus vastu tulid täpselt ) Aga mis peamine, kaugelt oli juba ratas äratuntav :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Polegi siia jupp aega midagi kirjutanud. Laupäeval sai käidud jah Haapsalus bike showl. Mulle meeldis, korraldus oli minumeelest väga hea, suur pöial korraldajatele ja müristajad mc-le. Aga see tartu-haapsalu-tartu..no pläd kui pikk see mulle tundus, kuna eelneval ööl olin aind 2h maganud..kohe hommikul otsustas muidugi tartus käiguvahetuse heebel ära murduda. Sellest ka hilinesime ca 30min. Viimane kord kui ma Danmoto jalaraudasid kasutan. Tundus vist, et päris palju auhindu tuli tartusse.
Pilt

Aga rattast endast: Hooaeg hakkab läbi saama, ning aeg vaikselt alustada edasi ratta täiendamisega. Mootoripool töötas terve suve super hästi, ei mingeid tõrkumisi. Käivitub nagu originaal ja sõidab hästi. Kilomeetreid pole lugenud aga arvan et jääb ca 4000km kanti, plaan veel teha tripp Soome, kus ka seda edasi hakkan ehitama. Terve suve vaevas mind mingisugune ragin kusagil ûlekande juures. Pãrnus speedestil kett peaaegu pooleks. Ka kiige andis alla, ning tuli niiöelda väsimus mõra. See sai ülekeevitatud ning uueks ketiks tuli Tartu Motodepoo kaudu D.I.D ZVMX 530. Pilt
Pilt
Tulemuseks: 2a vaevanud ragin kadunud, anna pähe palju tahad ning kestab. Nüüd aga uus probleem, esiots ei taha maas pûsida enam esimese 3 käiguga...nagunii plaanis kiige töö alla võtta, et ju siis tuleb ikkagi pikemaks ka teha. Uut hammakat ei hakanud taha panema selle mõne km pärast, kuna plaanis niiöelda viimane lihv anda asjale, ning kõik mis vajavad vãrvimist, lähevad värvimisele. Tagumine hammakas, kûljejalg, karter, lenksulülitid jne...ka on otsad andnud lenksuotsa parempoolne suunatuli..mäletamistmööda on tegu odavate hiinakatega ning ka talvel lendavad need kaarega prûgikasti. Asemele aga Kellermanid, ette ja taha. Taha seetõttu, et see integreeritud suunakad tagatule sisse ikkagi suurt ei näita midagi just autojuhtidele. Suunakad juba ostetud ka, pildid aga googlest.
Pilt
Pilt
Kvaliteedi vahe on ikka meeletu, kui kätte võtta ning vaadata. Metallkorpused mõlemil, korralik klaas ning juhtmed..samas hinnavahe ka mitmekordne. Kuid siiber neist odavama otsa suunakatest milllel alalõpmata klaas kusagile minema lendas. Eile hakkasin ka coolerit joonestama, saatsin joonise ûhele soome meistrile ãra, ning vaatab milline sealt siis tuleb. Kuumaga ummikutes ikka soojeneb korralikult. Metanoli pritsest aga seistes mingit kasu pole. Polegi veel ära otsustanud, et kas alustan tagantpoolt või eestpoolt pihta, embkumb öhlins vaja ka lähinãdalatel siis ära tellida...

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

koma2
Postitusi: 94
Liitunud: 21 Mai 2014, 20:51
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas koma2 »

Samad Micro Rhombused 2 aastat ilusti kestnud, tagumised integreeritud stopp ja gabariitidega. Sigakallid on küll vs hiinakad.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Esimesed ca 100e tk ja tagumised 70e tk..ma lausa 3x käisin edasi tagasi poes ja neljas kord otsustasin ära osta. Kirved on tõesti.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Kägu »

No krt, tahan täitsa näha neid kellermanne. Ma ei oskand isegi ropendada selle hinna peale mis tootekoodi peale öeldi. Päeval selgelt näha pole siis on ikka kellad.....
Aga jahh, selliseid hiinakaid pole leidnud. No ja oleme ausad, ega enamus hiinakaid ei näita ka midagi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Täna sain kätte Öhlinsi tagaamordi. TTX GP seeria, mõeldud uuele zx10 ninjale. Suured tänud Fredyle, kes selle minuni orgunnis.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Uus Tommaselli kerge fatbar ja uued mustad gripid soetatud. Fatbari värvin ära ikka.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Minu hooaeg sai pühapäeval läbi ja ratas ootab Soome transportimist. Novembris peaks kãtte saama ka esiotsa Rootsi kulda.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Midagi ilusat jôudis kohale. Tänud Korkele !
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Täna sain kätte uued piduriõli anumad ja ostsin Febist uue turbokolde jaoks materjali. Kas kellegil on huvi praeguse kolde ja turbo vastu ?
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 746
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas tito »

RasmusL kirjutas:

...ostsin Febist uue turbokolde jaoks materjali...

Spoiler

Pilt

Tee uus kolle ikka rv ja kena tigi porrina :wink:
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Käis mõte korra läbi kûll, aga seda kollet on nii vähe näha konkreetsel rattal, siis ei näinud mõttet maksta kordades kallimat hinda nii juppide kui ka töötlemise eest. Rv ei pidavat just parim kolde materjal olema, kuigi ilus on ta jah...siis kui ta nähtaval on :lol:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

  1. roostevaba 3 korda kallim
  2. pole kõige parem materjal
  3. korraliku "keevitusporno" saavutamiseks vaja väga osavat keevitajat, iga mats ei suuda - mina näiteks keevitan küll läbi, kuid õmblus ei ole nii perfektne, nagu pildil.

:)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Cooler valmis
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mõned õhtud sai garaasis veedetud. Esiosa laiali, hetkel jääb nii nagu pildil. Järgmine nädal peaksin kätte saama uue turbo (Holset HX35), siis saab sellejärgi hakata nuputama uut kollet,ning wg väljavõtu teen otse turbo külge. Siis,kui kolle valmis, sobitan intercooleri,ning alles siis teen uued prillid,et kõik ikka kenasti mahtuma saada. Täna aga sai esivelge hakatud puhastama vanast värvist,ning natuke ka karukeelega nühitud, järgmine nädal jätkan poleerimisega. Väga-väga hea värvieemaldaja on Solmasteri toodang. Pintsliga peale,ning 10 min pärast plastmassist pahtlilabidaga värv maha lükata ning voila. Eemaldi ise on paks nagu geel,st ei pritsi kusagile. Ei mingit soodapristiga tolmutamist. Ei haise ka suurt midagi see geel. Mul on üle nüüd Nissini esisupordid,koos piduripumbaga ja terasvoolikutega(kaetud musta silikoonkattega), klotsid ka heas seisus. Tehke pakkumised ps-i kui huvitab, kuulutus ka üleval pildiga. Mõned pildid:
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Kus kohast seda värvi eemaldus ainet said. Ja millega on plaanis kaitsta poleeritud pinda?

dr800 2x
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Lõpuks liigub sinna suunda kogu projekt mis mulle meeldib :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Solmaster MP siis asja nimi, liitrises metallplaskus. Soome toodang, Eestis ei tea kus müüakse. Ega seda poleeritud pinda suurt kaitsta ei saagi. Lakkida ei tasu, kuna võib kollakas jääda. Mina tõmban lõpuks simonizi pûsivahaga kõik poleeritud pinnad üle.
Puna oota veits..asi alles läheb ägedaks kui kõik asjad hakkavad oma kohta leidma ning värviga ka plaanis midagi ette võtta. Veits kiire on juba kõigega, kuna ratas peab valmis olema jaanuari lõpuks siis Helsinkis MP-16 mess.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Värviga on mul ka oma nägemus, aga nüüd seal küljes juba jupid millest juba mul suunurgad hakkavad tõusma

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Jupid sai valitud jah nii,et kui juba teha siis teha korralikult. Esiamortid pole kõige-kõigemad sest fgr ja fgrt hinnavahe ca 10k, esipidurid ka pole aga tuleb teha kompromiss soovide ning võimaluste vahel. Samas tagumine amort vist peaks olema parim, mida hetkel raha eest saada. Ma vist ei hakka taha panema seda brembo ktm pidurit, kuna neil praegusega suurt vahet pole, mõlemad 1 kolviga. Otsustasin, et panen taha ka 4 kolviga brembo suppordi, sellejaoks vaja siis osta ka 16mm pump. Mis mõtted sul värvi osas tuli? :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Jupid sai valitud jah nii,et kui juba teha siis teha korralikult. Esiamortid pole kõige-kõigemad sest fgr ja fgrt hinnavahe ca 10k, esipidurid ka pole aga tuleb teha kompromiss soovide ning võimaluste vahel. Samas tagumine amort vist peaks olema parim, mida hetkel raha eest saada. Ma vist ei hakka taha panema seda brembo ktm pidurit, kuna neil praegusega suurt vahet pole, mõlemad 1 kolviga. Otsustasin, et panen taha ka 4 kolviga brembo suppordi, sellejaoks vaja siis osta ka 16mm pump. Mis mõtted sul värvi osas tuli? :)

Nooo krt soovin Sulle tegelt ka jõudu selles ettevõtmises, usun et tuleb väga äge!

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas stev666 »

RasmusL kirjutas:

Solmaster MP siis asja nimi, liitrises metallplaskus. Soome toodang, Eestis ei tea kus müüakse. Ega seda poleeritud pinda suurt kaitsta ei saagi. Lakkida ei tasu, kuna võib kollakas jääda. Mina tõmban lõpuks simonizi pûsivahaga kõik poleeritud pinnad üle.
Puna oota veits..asi alles läheb ägedaks kui kõik asjad hakkavad oma kohta leidma ning värviga ka plaanis midagi ette võtta. Veits kiire on juba kõigega, kuna ratas peab valmis olema jaanuari lõpuks siis Helsinkis MP-16 mess.

Aga soomest kust saab?

dr800 2x
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Laur »

stev666 kirjutas:

Aga soomest kust saab?

Oled proovinud? http://bit.ly/1Wqatiz

tulemuseks nii eesti kui soome saidid.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Laur kirjutas:
stev666 kirjutas:

Aga soomest kust saab?

Oled proovinud? http://bit.ly/1Wqatiz

tulemuseks nii eesti kui soome saidid.

Kui inimene on just ostnud seda ainet, milleks siis kogu internet läbi otsida ??

dr800 2x
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kusjuures sõbral vedeles seda garaasis, ei ostnudki. Aga mul juurde vaja kiige ja taguvelje jaoks ka, eks ma kolan ehituspoodides. Soomes muidu Kärkkäinen peaks mûûma.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”