Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui kunagi sul tegemiseks läheb ja vana esiots üle jääb siis oleksin sellest huvitatud.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Peaks jääma üle need praegused originaalist 40mm laiemad prillid, esiamordid ja ka piduri suppordid koos piduripumbaga. Ja ka tagumine piduri support koos pumbaga, eks annan siis teada
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sai kah pilli liikumises nähtud, Tabivere juures sai trehvatud, kaugelt vaatasin mis rull see tuleb... edev näeb välja ja hääled ka viisakad (Y)
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vanaema juures sai käidud jah, tänud
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sai ka nö laivis ära nähtud, tulid pundiga laupäeval vastu kuskil ( Rapla-Türi-Viljandi-Tartu terved hordid olid teel tsikliste vastu tulemas, enam täpselt ei mäleta kus vastu tulid täpselt ) Aga mis peamine, kaugelt oli juba ratas äratuntav
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Polegi siia jupp aega midagi kirjutanud. Laupäeval sai käidud jah Haapsalus bike showl. Mulle meeldis, korraldus oli minumeelest väga hea, suur pöial korraldajatele ja müristajad mc-le. Aga see tartu-haapsalu-tartu..no pläd kui pikk see mulle tundus, kuna eelneval ööl olin aind 2h maganud..kohe hommikul otsustas muidugi tartus käiguvahetuse heebel ära murduda. Sellest ka hilinesime ca 30min. Viimane kord kui ma Danmoto jalaraudasid kasutan. Tundus vist, et päris palju auhindu tuli tartusse.
Aga rattast endast: Hooaeg hakkab läbi saama, ning aeg vaikselt alustada edasi ratta täiendamisega. Mootoripool töötas terve suve super hästi, ei mingeid tõrkumisi. Käivitub nagu originaal ja sõidab hästi. Kilomeetreid pole lugenud aga arvan et jääb ca 4000km kanti, plaan veel teha tripp Soome, kus ka seda edasi hakkan ehitama. Terve suve vaevas mind mingisugune ragin kusagil ûlekande juures. Pãrnus speedestil kett peaaegu pooleks. Ka kiige andis alla, ning tuli niiöelda väsimus mõra. See sai ülekeevitatud ning uueks ketiks tuli Tartu Motodepoo kaudu D.I.D ZVMX 530.
Tulemuseks: 2a vaevanud ragin kadunud, anna pähe palju tahad ning kestab. Nüüd aga uus probleem, esiots ei taha maas pûsida enam esimese 3 käiguga...nagunii plaanis kiige töö alla võtta, et ju siis tuleb ikkagi pikemaks ka teha. Uut hammakat ei hakanud taha panema selle mõne km pärast, kuna plaanis niiöelda viimane lihv anda asjale, ning kõik mis vajavad vãrvimist, lähevad värvimisele. Tagumine hammakas, kûljejalg, karter, lenksulülitid jne...ka on otsad andnud lenksuotsa parempoolne suunatuli..mäletamistmööda on tegu odavate hiinakatega ning ka talvel lendavad need kaarega prûgikasti. Asemele aga Kellermanid, ette ja taha. Taha seetõttu, et see integreeritud suunakad tagatule sisse ikkagi suurt ei näita midagi just autojuhtidele. Suunakad juba ostetud ka, pildid aga googlest.
Kvaliteedi vahe on ikka meeletu, kui kätte võtta ning vaadata. Metallkorpused mõlemil, korralik klaas ning juhtmed..samas hinnavahe ka mitmekordne. Kuid siiber neist odavama otsa suunakatest milllel alalõpmata klaas kusagile minema lendas. Eile hakkasin ka coolerit joonestama, saatsin joonise ûhele soome meistrile ãra, ning vaatab milline sealt siis tuleb. Kuumaga ummikutes ikka soojeneb korralikult. Metanoli pritsest aga seistes mingit kasu pole. Polegi veel ära otsustanud, et kas alustan tagantpoolt või eestpoolt pihta, embkumb öhlins vaja ka lähinãdalatel siis ära tellida...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Samad Micro Rhombused 2 aastat ilusti kestnud, tagumised integreeritud stopp ja gabariitidega. Sigakallid on küll vs hiinakad.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Esimesed ca 100e tk ja tagumised 70e tk..ma lausa 3x käisin edasi tagasi poes ja neljas kord otsustasin ära osta. Kirved on tõesti.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No krt, tahan täitsa näha neid kellermanne. Ma ei oskand isegi ropendada selle hinna peale mis tootekoodi peale öeldi. Päeval selgelt näha pole siis on ikka kellad.....
Aga jahh, selliseid hiinakaid pole leidnud. No ja oleme ausad, ega enamus hiinakaid ei näita ka midagi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sain kätte Öhlinsi tagaamordi. TTX GP seeria, mõeldud uuele zx10 ninjale. Suured tänud Fredyle, kes selle minuni orgunnis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Uus Tommaselli kerge fatbar ja uued mustad gripid soetatud. Fatbari värvin ära ikka.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Minu hooaeg sai pühapäeval läbi ja ratas ootab Soome transportimist. Novembris peaks kãtte saama ka esiotsa Rootsi kulda.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Midagi ilusat jôudis kohale. Tänud Korkele !
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sain kätte uued piduriõli anumad ja ostsin Febist uue turbokolde jaoks materjali. Kas kellegil on huvi praeguse kolde ja turbo vastu ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:...ostsin Febist uue turbokolde jaoks materjali...
Spoiler
Tee uus kolle ikka rv ja kena tigi porrina
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Käis mõte korra läbi kûll, aga seda kollet on nii vähe näha konkreetsel rattal, siis ei näinud mõttet maksta kordades kallimat hinda nii juppide kui ka töötlemise eest. Rv ei pidavat just parim kolde materjal olema, kuigi ilus on ta jah...siis kui ta nähtaval on
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
- roostevaba 3 korda kallim
- pole kõige parem materjal
- korraliku "keevitusporno" saavutamiseks vaja väga osavat keevitajat, iga mats ei suuda - mina näiteks keevitan küll läbi, kuid õmblus ei ole nii perfektne, nagu pildil.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Cooler valmis
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mõned õhtud sai garaasis veedetud. Esiosa laiali, hetkel jääb nii nagu pildil. Järgmine nädal peaksin kätte saama uue turbo (Holset HX35), siis saab sellejärgi hakata nuputama uut kollet,ning wg väljavõtu teen otse turbo külge. Siis,kui kolle valmis, sobitan intercooleri,ning alles siis teen uued prillid,et kõik ikka kenasti mahtuma saada. Täna aga sai esivelge hakatud puhastama vanast värvist,ning natuke ka karukeelega nühitud, järgmine nädal jätkan poleerimisega. Väga-väga hea värvieemaldaja on Solmasteri toodang. Pintsliga peale,ning 10 min pärast plastmassist pahtlilabidaga värv maha lükata ning voila. Eemaldi ise on paks nagu geel,st ei pritsi kusagile. Ei mingit soodapristiga tolmutamist. Ei haise ka suurt midagi see geel. Mul on üle nüüd Nissini esisupordid,koos piduripumbaga ja terasvoolikutega(kaetud musta silikoonkattega), klotsid ka heas seisus. Tehke pakkumised ps-i kui huvitab, kuulutus ka üleval pildiga. Mõned pildid:
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kus kohast seda värvi eemaldus ainet said. Ja millega on plaanis kaitsta poleeritud pinda?
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lõpuks liigub sinna suunda kogu projekt mis mulle meeldib
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Solmaster MP siis asja nimi, liitrises metallplaskus. Soome toodang, Eestis ei tea kus müüakse. Ega seda poleeritud pinda suurt kaitsta ei saagi. Lakkida ei tasu, kuna võib kollakas jääda. Mina tõmban lõpuks simonizi pûsivahaga kõik poleeritud pinnad üle.
Puna oota veits..asi alles läheb ägedaks kui kõik asjad hakkavad oma kohta leidma ning värviga ka plaanis midagi ette võtta. Veits kiire on juba kõigega, kuna ratas peab valmis olema jaanuari lõpuks siis Helsinkis MP-16 mess.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Värviga on mul ka oma nägemus, aga nüüd seal küljes juba jupid millest juba mul suunurgad hakkavad tõusma
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Jupid sai valitud jah nii,et kui juba teha siis teha korralikult. Esiamortid pole kõige-kõigemad sest fgr ja fgrt hinnavahe ca 10k, esipidurid ka pole aga tuleb teha kompromiss soovide ning võimaluste vahel. Samas tagumine amort vist peaks olema parim, mida hetkel raha eest saada. Ma vist ei hakka taha panema seda brembo ktm pidurit, kuna neil praegusega suurt vahet pole, mõlemad 1 kolviga. Otsustasin, et panen taha ka 4 kolviga brembo suppordi, sellejaoks vaja siis osta ka 16mm pump. Mis mõtted sul värvi osas tuli?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Jupid sai valitud jah nii,et kui juba teha siis teha korralikult. Esiamortid pole kõige-kõigemad sest fgr ja fgrt hinnavahe ca 10k, esipidurid ka pole aga tuleb teha kompromiss soovide ning võimaluste vahel. Samas tagumine amort vist peaks olema parim, mida hetkel raha eest saada. Ma vist ei hakka taha panema seda brembo ktm pidurit, kuna neil praegusega suurt vahet pole, mõlemad 1 kolviga. Otsustasin, et panen taha ka 4 kolviga brembo suppordi, sellejaoks vaja siis osta ka 16mm pump. Mis mõtted sul värvi osas tuli?
Nooo krt soovin Sulle tegelt ka jõudu selles ettevõtmises, usun et tuleb väga äge!
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Solmaster MP siis asja nimi, liitrises metallplaskus. Soome toodang, Eestis ei tea kus müüakse. Ega seda poleeritud pinda suurt kaitsta ei saagi. Lakkida ei tasu, kuna võib kollakas jääda. Mina tõmban lõpuks simonizi pûsivahaga kõik poleeritud pinnad üle.
Puna oota veits..asi alles läheb ägedaks kui kõik asjad hakkavad oma kohta leidma ning värviga ka plaanis midagi ette võtta. Veits kiire on juba kõigega, kuna ratas peab valmis olema jaanuari lõpuks siis Helsinkis MP-16 mess.
Aga soomest kust saab?
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
stev666 kirjutas:Aga soomest kust saab?
Oled proovinud? http://bit.ly/1Wqatiz
tulemuseks nii eesti kui soome saidid.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Laur kirjutas:stev666 kirjutas:Aga soomest kust saab?
Oled proovinud? http://bit.ly/1Wqatiz
tulemuseks nii eesti kui soome saidid.
Kui inimene on just ostnud seda ainet, milleks siis kogu internet läbi otsida ??
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kusjuures sõbral vedeles seda garaasis, ei ostnudki. Aga mul juurde vaja kiige ja taguvelje jaoks ka, eks ma kolan ehituspoodides. Soomes muidu Kärkkäinen peaks mûûma.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.