Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Black kirjutas:

Kiiretes kurvides toimib ju vasturoolimine ja ei tohiks probleemi tekkida. Pigem siis aeglastes? Järeljooksuga miskit nihu? On esikahvlit kuidagi moditud?

Tuleb rooli amort panna?
Käisin dynos ja siin on max. kiirused erinevatel käikudel ja võimsuse / pöördemomendi graafikud. teistel analoogsete tsiklite omanikel huvitav vaadata. Torkab silma suur pöörete vahemik millal on üle 90hj 3500 - 5200, samas on 4200 - 5200 100hj, võimsuse tõus puudub, see on nukkadest ja kiirendades tekibki selline tunne, et "karjub aga edasi ei lähe". Tuleb sellisel siis 4500p/min vahetada käiku, järgmised 700 pööret ei anna suurt midagi :D
Peamine muutus on madalatel pööretel, enne oli 2000 pöördega 25hj nüüd 40hj, paigalt läheb tühikäigul ja saab 2-ga tühikäigul sõita. Linnasõidul piisab 2000 pöördest, lappa aga käike kui viitsid.
https://www.dropbox.com/s/lapxmrn8frirg ... a.bmp?dl=0
https://www.dropbox.com/s/tqjlxijh8o2xh ... 0.bmp?dl=0

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”